PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting sponsor gezocht



dieter
12/02/03, 14:31
Dag allemaal,

Ik ben Dieter Vander Velpen, en ben al een aantal jaar bezig met professioneel webdesign.
( Vorig jaar ben ik 2e geëindigd in de belangrijkste Belgische website-wedstrijd "Site van het Jaar" ( http://www.sitevanhetjaar.be ) met mijn HP-website http://www.zweinstein.be.tf . )

Nu deze reeds 20 000 bezoekers per jaar trekt, zou ik de site graag verder uitbouwen, met allerhande PHP-based sytemen; waarvoor een ietwat uitgebreidere host nodig is dan een gratis server.

Maar een eigen domeinnaam en degelijke webhosting kosten natuurlijk een pak geld;
daarom ben ik op zoek naar sponsors, die mij bv een domeinnaam of webhosting willen leveren.

In ruil voor sponsoring krijgt U bv een banner op de site ( andere ideeën zijn bespreekbaar ) ,U zegt het maar.

Indien interesse, mail naar webmaster@zweinstein.be.tf

met vriendelijke groeten,

Dieter Vander Velpen

VTI
12/02/03, 14:44
webhosting die een pak geld kost? valt wel mee d8 ik zo. Voor €100 tot €150 heb je al een aardig pakketje. Maar oké, je zoekt dus sponsors.

offtopic
Site an het jaar.be ken ik trouwens wel:)
Ik heb daar dit jaar de eerste prijs (een canon powerhot g2) gewonnen
/offtopic

RobbertC
17/02/03, 19:49
'sponsors' (as in: gratis hosting) samen met 'professioneel webdesign' begrijp ik even niet?

VTI
17/02/03, 20:29
hij wil een sponsor voor zijn harry potter site. Hij wil ook zelf een webdesign bedrijf beginnen. Als ik hem was, zou ik server huren en hp site daarop zetten en dan banner bovenin die site zetten. Dan zul je met zoveel bezoekers ook wel wat sites hosten binnen de korste keren.

dieter
17/02/03, 21:03
zou ik kunnen doen,
maar ik wil zeker geen hostingbedrijf oprichten ofzo
ik bedoelde ook niet echt een webdesign "bedrijf" , daarom zette ik het tussen aanhalingstekens.

Ik bedoel gewoon dat ik nu in mijn vrije tijd ook websites ga maken voor bedrijfjes of handelaren uit mijn stad ( Leuven )

ik zie het dus ook eerder als "vakantiejob" of "bijverdienste".
ik heb het geld niet om echt een bedrijf op te starten

als de site af is, laat ik het jullie zien

hoop dat jullie het begrijpen, wat ik bedoel

stijnbol
10/04/03, 12:14
Dieter, mail me eens op dieter@abchosting.be, misschien is er wel iets te doen ...

electric
21/04/03, 11:54
mocht je nog niets gevonden hebben mail dan even naar sales@klik-on.nl dan kunnen we wel iets leuks verzinnen :)