PDA

Bekijk Volledige Versie : eenmalige server installatie



Anoniem
10/01/11, 15:27
Ik zoek iemand die eenmalig een linux server voor me kan installeren. Het zou dan gaan over de week van 24-01. De server komt dan in de dc te hangen en heeft op dat moment alleen Centos geinstalleerd staan. Ik zal dan uiteraard ip en root login geven en de volgende dingen zouden dan gedaan moeten worden :

-Directadmin installatie met gebruik externe nameservers (Licentie is al aangeschaft)
-Beveiliging van de server op orde brengen

Ik hoop dat iemand mij kan aangeven wat dit zou kosten !

vne
12/01/11, 02:08
Namens VNE bvba heb ik je volgende aanbieding:

Installatie directadmin + beveiliging: 50€

Overige remote support: 50€ per begonnen uur

Alle prijzen excl BTW


Bedrijfsgegevens:
VNE bvba
Overbroekstraat 46
9308 Hofstade

BTW BE.0476.930.984
Mail: info@vne.be
TEL: +32 53 22 98 08

Contacteer me via email of PM voor een verdere afhandeling

Piwi-Web
12/01/11, 12:09
Ik zoek iemand die eenmalig een linux server voor me kan installeren. Het zou dan gaan over de week van 24-01. De server komt dan in de dc te hangen en heeft op dat moment alleen Centos geinstalleerd staan. Ik zal dan uiteraard ip en root login geven en de volgende dingen zouden dan gedaan moeten worden :

-Directadmin installatie met gebruik externe nameservers (Licentie is al aangeschaft)
-Beveiliging van de server op orde brengen

Ik hoop dat iemand mij kan aangeven wat dit zou kosten !

Enkele vragen:
- Zorg je zelf voor de externe nameservers? Of neem je dat graag bij een partij af (wij bieden het ook aan)?
- Is mod_ruid2 e.d. gewenst? Waarvoor gaat de server gebruikt worden (webhosting of vooral eigen gebruik)?

Ramon Fincken
12/01/11, 12:11
Hoe ga je de updates regelen?

Geert-Jan
12/01/11, 12:19
- Zorg je zelf voor de externe nameservers? Of neem je dat graag bij een partij af (wij bieden het ook aan)?
- Hoe komen de gegevens in de externe nameservers, handmatig, vanaf de DA bak, of wat?
- Is mod_ruid2 e.d. gewenst? Waarvoor gaat de server gebruikt worden?

Kortom, een overzicht met wat je wil is wenselijk, of je krijgt een uurprijs.

Mikey
12/01/11, 13:00
Als je install centos 5 64 bits is kan ik je server eenmalig aan onze puppet server hangen waarna er een complete unattended install uitgevoerd wordt, de volgende zaken worden geinstalleerd:

rpmforge & epel repo
onnodige services disabled
da_preinstall
da_install
csf firewall
suphp & php5
exim spamblocker
clamav
ioncube
spamassasin
webalizer fix
ntp

Ik wil deze install voor niets activeren, alle overige aanpassingen geldend uur tarief.