PDA

Bekijk Volledige Versie : Mail naar NS



WebBizz
12/02/03, 12:39
In verband met een hardware storing aan de s493(ip nummers 212.204.232.1 t/m 212.204.232.253) zal deze per direct worden vervangen. Dit betekend dat de websites die hier op draaien eenige tijd niet bereikbaar kunnen zijn. De mail wordt opgevangen door onze fallback nameserver.

Onze excuses voor de overlast.
Met vriendelijke groet, Cable & Wireless

------
Toch knap, een fallback nameserver die e-mail opvangt, dat doet mijn namserver niet :D

thomas
12/02/03, 12:53
joy :P

superior-is
12/02/03, 15:29
Dat zal wel een typo zijn. :)

almar
12/02/03, 17:40
WideXS is wel vaker wat slordig met de mails, maar als alles verder goed werkt, (lees verbindingen) dan hoor je mij niet klagen.

superior-is
12/02/03, 20:41
Ze willen het probleem snel oplossen, maar ze willen ook informeren. Dan lijkt me idd beter dat ze slordig zijn met het melden (typo's en spelvouten), dan dat het probleem zich langer voortzet. Heck, dat gebeurt bij de beste.

almar
12/02/03, 21:41
Mijn collega wil altijd nog eens over de mails heen lezen die ik verzonden worden naar klanten. Hij baalt altijd als een stekker als ik al verzonden heb ;)

Op zich kan het geen kwaad als je twee mensen over de mail heen laat gaan, kost je misschien een minuutje extra, maar staat bij sommige ontvangers net even wat netter.

WebBizz
12/02/03, 21:51
Widexs maakt inderdaad vaker fouten in e-mailtjes, bovenstaande is er maar een voorbeeldje van. Het komt alleen zo knullig over, en dat vind ik toch wat slordig voor een bedrijf met een omvang als Widexs.

superior-is
12/02/03, 22:51
Dat het slordig staat da's zeker zo, maar WideXS doet het al zeker 3 jaar zo knullig (qua communicatie) dus ik kijk er niet meer van op. :)

Domenico
13/02/03, 02:27
Waarschijnlijk worden de fouten niet eens opgemerkt maar even serieus, tijd voor een evaluatie van de support medewerkers?

Nouja, het blijven technici en het zijn zeker geen taaltechnici...

Web123.nl
13/02/03, 23:33
Als je het snel leest, valt de typo je niet eens op.
Alle mails van WideXs zijn in dezelfde trand.. (backup mailserver... blablabla staat er meestal wel bij) :)