PDA

Bekijk Volledige Versie : vinzei.com schakelt mijn site offline



oslyx
18/12/10, 04:16
Geachte heren en dames

ik heb een probleem met de eigenaars van vinzei.com .

Na hun slechte en dure services en vele malen van storingen zijn ze te ver gegaan.


Ik krijg 4/5 weken geleden een email van vinzei.com dat er een factuur open staat van 56 euro.ik heb ze niet gevraagd voor verlenging van mijn hosting.


De factuur die u ontvangen heeft u vorig jaar ook voldaan. Domeinnamen en webhosting worden aangegaan voor 1 jaar, als er geen opzegging volgt wordt alles met 1 jaar verlengt zoals nu.

Als de factuur niet betaald wordt, wordt alles geautomatiseerd afgesloten en worden er extra kosten berekend. Dit gebeurt bij iedereen.

Ik verzoek u vriendelijk om over te gaan tot betalen van alle openstaande facturen, mocht dit niet gebeuren worden de openstaande facturen doorgestuurd naar ons incassobureau te Groningen. Alle daarbij komende kosten komen geheel voor uw rekening.

Dit is totaal krankzinnig :double fuck:.

wat vinden jullie mensen wat ik hier het best kan doen :X

SF-Jeroen
18/12/10, 05:06
Hoezo is dat totaal krankzinnig? Automatische verlenging is heel normaal hoor, ik raad je dus aan gewoon te betalen. Als je vindt dat de uptime niet naar wens is nagekomen kan je in de AV kijken of er een uptime garantie wordt aangegeven, en dan met eventuele logs (HyperSpin o.i.d.) dat kenbaar maken.

oslyx
18/12/10, 08:20
verwijder dit topic AUB.
het is ondertussen al opgelost met vinzei services.

dank u

MediaServe
18/12/10, 14:49
verwijder dit topic AUB.
het is ondertussen al opgelost met vinzei services.

dank u

Verwijderen doen we niet aan.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er is veranderd tussen 3:16 en 7:20 's nachts :)

oslyx
18/12/10, 15:17
Verwijderen doen we niet aan.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er is veranderd tussen 3:16 en 7:20 's nachts :)

Ik heb een email van vinzei beheerders gekregen die ik ondertussen niet heb gelezen, dus Verwijder of Sluit AUB deze topic.

The-BosS
18/12/10, 16:01
Ik heb een email van vinzei beheerders gekregen die ik ondertussen niet heb gelezen, dus Verwijder of Sluit AUB deze topic.

In het vervolg eerst even alles proberen te regelen voor je als een kip zonder kop hier dingen post zou ook helpen. Dan moet er namelijk niks gesloten worden of verwijderd worden.

thequestion11
19/12/10, 17:49
Beste,

Het is inderdaad erg merkwaardig als zij je zomaar afsluiten zonder een geldige reden. Als jij echter problemen hebt met de dienstverlening en of het gebruik van je diensten kun je als consument de betaling opschorten. Dit houdt in dat je wel wilt betalen maar het opschort tot dat de diensten goed geleverd zijn of worden geleverd. Er is ook altijd nog een mogelijkheid wanneer zij niet mee willen werken om bepaalde voorwaarden te vernietigen die volgens jou niet kloppen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en probeer eens contact met ze op te nemen en te vragen wat de reden is en meld er dan bij dat je de betaling wilt opschorten.

Groetjes
Jeffrey

Dezo
20/12/10, 00:40
Beste,

Het is inderdaad erg merkwaardig als zij je zomaar afsluiten zonder een geldige reden. Als jij echter problemen hebt met de dienstverlening en of het gebruik van je diensten kun je als consument de betaling opschorten. Dit houdt in dat je wel wilt betalen maar het opschort tot dat de diensten goed geleverd zijn of worden geleverd. Er is ook altijd nog een mogelijkheid wanneer zij niet mee willen werken om bepaalde voorwaarden te vernietigen die volgens jou niet kloppen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en probeer eens contact met ze op te nemen en te vragen wat de reden is en meld er dan bij dat je de betaling wilt opschorten.

Groetjes
Jeffrey

Het was al opgelost :)

Domenico
21/12/10, 02:30
Schijnbaar is dit probleem nog niet opgelost aangezien vinzei.com eist dat deze thread eerst word verwijderd voordat het probleem word opgelost voor de ts.

DiederikL
21/12/10, 03:00
Vraag me af of zo'n eis van vinzei terug te vinden is in de algemene voorwaarden. Beetje rare gedragingen van zowel de TS als van vinzei.

EK-Media
21/12/10, 10:42
hmmz verlenging lijkt mij geheel normaal? De eis van vinzei voor verwijdering van dit topic een beetje vreemd.

Triloxigen
21/12/10, 11:15
Schijnbaar is dit probleem nog niet opgelost aangezien vinzei.com eist dat deze thread eerst word verwijderd voordat het probleem word opgelost voor de ts.

Ze moeten het niet veel gekker maken, maarja er zijn wel meer topics met problemen met Vinzei dat het me niet verbaast.

Piwi-Web
21/12/10, 11:25
hmmz verlenging lijkt mij geheel normaal? De eis van vinzei voor verwijdering van dit topic een beetje vreemd.

Dat zijn we onderhand gewend ;)

Magus
21/12/10, 13:50
Als de factuur niet betaald wordt, wordt alles geautomatiseerd afgesloten en worden er extra kosten berekend. Dit gebeurt bij iedereen.

wel raar dat ze voor iedereen extra kosten gaan berekenen en iedereen afsluiten, wanneer 1 klant niet op tijd zijn facturen voldoet? ;-)

En hoe worden de extra kosten verantwoord? Het afsluiten geschiedt toch geautomatiseerd? Ik zou hier hooguit extra kosten bij heraansluiting verwachten?

BsHosting
21/12/10, 17:25
Och ja het pubertje is weer bezig, ik snap niet dat mensen daar nog hosting afnemen.

Als ie eerst zijn zaakjes eens op orde brengt en dan eisen gaat stellen, een klant van mij heeft er ook gezeik mee en die is er ook nog niet klaar mee heb ik het idee.

HostWebdesign
22/12/10, 15:27
Ook bij ons komen klanten van vinzei.com die slecht behandeld zijn geweest.

dhmedia
22/12/10, 20:22
Och ja het pubertje is weer bezig, ik snap niet dat mensen daar nog hosting afnemen.

Als ie eerst zijn zaakjes eens op orde brengt en dan eisen gaat stellen, een klant van mij heeft er ook gezeik mee en die is er ook nog niet klaar mee heb ik het idee.

Lijkt me de reden dat hij graag het topic ziet verdwijnen :)

Maarja, er zijn ook zo ongelovelijk veel hostingbedrijven, keurmerkje doen ? :chinese:

Dezo
22/12/10, 20:40
Maarja, er zijn ook zo ongelovelijk veel hostingbedrijven, keurmerkje doen ? :chinese:

Een keurmerk, wat een goed idee :p

Mark17
22/12/10, 21:02
Een keurmerk, wat een goed idee :p

en zeer origineel...

:lovewht:

WebMeso
22/12/10, 22:22
Een keurmerk, wat een goed idee :p

Vooral als je het zo uitwerkt als dit figuur.
http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-lounge/161445-nieuw-hosting-keurmerk.html