PDA

Bekijk Volledige Versie : ISPConfig3: Subdomains



Dennisweb
17/12/10, 12:43
Goedendag,

Ik heb ISPConfig 3 geinstalleerd, maar vind het op het moment een vreselijk systeem.

Als ik een subdomain toevoeg door gewoon een nieuwe website aan te maken (dus geen nieuw subdomain), dan overschrijft hij het andere domain.

Op nightmedia.nl stond de normale website, maar toen ik informatica.nightmedia.nl aanmaakte, overschreef hij de index van nightmedia.nl doodleuk met de standaardindex van ISPconfig. Ik snap er echt NIKS van.

Kunnen jullie helpen?

Dennis

Lite-On
17/12/10, 20:11
Kun je eens beschrijven welke stappen je precies doorlopen hebt tijdens het aanmaken van een of meerdere subdomeinen?

AlexAuto
20/12/10, 16:49
Je zou de tabel 'sys_datalog' via phpMyAdmin erbij kunnen pakken - in de database waarin je ISPconfig is aangemaakt - om te achterhalen waar het is misgegaan. Hierin staan de laatste uitgevoerde acties waarop je een selectie zou moeten loslaten om de aangemaakte websites te tonen; ik vermoed: SELECT * FROM sys_datalog WHERE dbtable='web_domain';

Door middel van de parameters die in de kolom 'data' staan zou je iets kunnen herleiden wat duidt op een pad naar de website-locatie. Wat voor pad staat er na 'document_root' ?

Zijn al je bestanden in de website map van nightmedia.nl overschreven, of krijg je de nightmedia.nl bestanden op de betreffende pagina niet meer te zien?