PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting contracten en algemene voorwaarden



Rev00
06/12/10, 15:38
Beste,

Per 1 Januari 2011 gaat mijn bedrijf verder onder een andere rechtspersoon (BV) en wil graag alle contracten opnieuw laten opstellen zodat alles gelijk getrokken wordt.

Ik heb in eerste instatie vorige week mijn informatie achtergelaten op http://www.ictrecht.nl/ maar heb hier nog niks op vernomen. Ook hun telefoon nummer op de website is onjuist (krijgt iemand anders aan de lijn, die wel weet dat het nummer daar vermeld is maar weet niet de juiste :S ?)

Wat is een betrouwbaar en goed adres voor contracten en algemene voorwaarden toegespitst op hosting/ colocation/ it consulting ?

WebMeso
06/12/10, 15:39
Dan stuur je toch een PM naar ICTrecht. Hij is gewoon actief op het forum.

Rev00
06/12/10, 15:47
Dan stuur je toch een PM naar ICTrecht. Hij is gewoon actief op het forum.

Ik ben op de hoogte dat "hij/ zij" op dit forum actief is, uiteraard ook benieuwd naar ervaring van anderen.

The-BosS
06/12/10, 15:51
... Per 1 Januari 2010 ....

Ik hoop dat je 2011 bedoeld want anders loop je hopeloos achter ;)

Rev00
06/12/10, 15:53
Ik hoop dat je 2011 bedoeld want anders loop je hopeloos achter ;)

Fixed ;)

®on
06/12/10, 15:54
Ik heb in eerste instatie vorige week mijn informatie achtergelaten op http://www.ictrecht.nl/ maar heb hier nog niks op vernomen.
Even mailen naar Chanty Bakker; zij stuurt je door naar de betreffende adviseur:
c.bakker@ictrecht.nl
0206631941

Wat is een betrouwbaar en goed adres voor hosting/ colocation/ it consulting ?
Waar ben je nu exact naar op zoek? Hosting/colo advies, consulting of juridisch advies?

Rev00
06/12/10, 15:56
Had de begin post al aangepast naar "Wat is een betrouwbaar en goed adres voor contracten en algemene voorwaarden toegespitst op hosting/ colocation/ it consulting ?" was inderdaad wat krom omschreven.

®on
06/12/10, 16:02
Had de begin post al aangepast naar "Wat is een betrouwbaar en goed adres voor contracten en algemene voorwaarden toegespitst op hosting/ colocation/ it consulting ?" was inderdaad wat krom omschreven.
Ah, helder zo ;)

Marin
06/12/10, 16:03
Goede ervaringen met ICTRecht. Duurt soms lang voor je antwoord krijgt als je direct naar een adviseur mailt. Echter, de antwoorden zijn wel goed!

Doe al enige tijd zaken met ze en naar tevredenheid.

ICTRecht
06/12/10, 21:08
Ik heb in eerste instatie vorige week mijn informatie achtergelaten op http://www.ictrecht.nl/ maar heb hier nog niks op vernomen. Ook hun telefoon nummer op de website is onjuist (krijgt iemand anders aan de lijn, die wel weet dat het nummer daar vermeld is maar weet niet de juiste :S ?)
Wat raar. Welk nummer heb je gebeld dan? Wat daar staat (020-6631941) is correct.

Als je kantoor belt of info@ictrecht.nl mailt, krijg je snel een reactie. Het is erg druk, dus als je direct met mij (Arnoud) of collega's mailt, heb je kans dat het langer blijft liggen dan wanneer je via Chanty mailt. Sorry daarvoor, maar iedereen wil zijn algemene voorwaarden met de kerst geloof ik :)

Rev00
06/12/10, 21:33
Hi Arnoud,

Ik heb nu per e-mail reactie gehad, ik zal deze vanavond opvolgen. Bedankt voor je reactie hier!