PDA

Bekijk Volledige Versie : Contact gegevens Swift UK in NL



chester
27/11/10, 17:47
Heeft iemand voor mij wat eenvoudige contactgegevens zoals een bezoekadres en of telefoonummer van dat Swift UK hier in NL die de service (moeilijk woord) van superracks over hebben genomen?

Ik heb geen zin om er tijd aan onderzoek kwijt te zijn. Iemand?

mauer
27/11/10, 18:06
Heeft iemand voor mij wat eenvoudige contactgegevens zoals een bezoekadres en of telefoonummer van dat Swift UK hier in NL die de service (moeilijk woord) van superracks over hebben genomen?

Ik heb geen zin om er tijd aan onderzoek kwijt te zijn. Iemand?

Als je geen zin hebt om tijd kwijt te zijn aan onderzoek dan zal het ook niet zo belangrijk voor je zijn... Er is net een topic over geweest. Als het niet teveel moeite is kun je hier klikken: http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/164541-superracks-swiftway-narigheid.html

chester
27/11/10, 18:28
Goh zeg, dat had ik zeker nog niet gezien! Was het je al opgevallen dat iemand in z'n wijsheid dat onderwerp op slot heeft gegooid of heb je daar ook een bijdehante reactie op?

10 jaar geleden was ik nog wel es actief op dit forum tot het hele forum omsloeg en er alleen nog van dat soort net-niet reacties als die van jou kwamen, met 'Google eens' of 'hebben we het al over gehad' in ieder geval had de TS er niets aan. Ik zie dat er helaas weinig veranderd is. :(

Goed, ik zal mijn vraag opnieuw stellen; zou iemand mij een plezier kunnen doen met de contactgegevens, desnoods via PM? Heb je ze niet, reageer dan vooral niet :)

®on
27/11/10, 18:37
10 jaar geleden was ik nog wel es actief op dit forum tot het hele forum omsloeg en er alleen nog van dat soort net-niet reacties als die van jou kwamen, met 'Google eens' of 'hebben we het al over gehad' in ieder geval had de TS er niets aan. Ik zie dat er helaas weinig veranderd is. :(
Gezien je startpost en reactie kan ik begrijpen dat er weinig veel-belovende reacties gaan komen :) Actie >> reactie.

Marin
27/11/10, 19:34
Goh zeg, dat had ik zeker nog niet gezien! Was het je al opgevallen dat iemand in z'n wijsheid dat onderwerp op slot heeft gegooid of heb je daar ook een bijdehante reactie op?

Goed, ik zal mijn vraag opnieuw stellen; zou iemand mij een plezier kunnen doen met de contactgegevens, desnoods via PM? Heb je ze niet, reageer dan vooral niet :)

Als je dat andere topic nou eens echt had gelezen had je de contactgegevens van Swift ook gevonden...


of heb je daar ook een bijdehante reactie op?

ichosting
27/11/10, 19:40
Goh zeg, dat had ik zeker nog niet gezien! Was het je al opgevallen dat iemand in z'n wijsheid dat onderwerp op slot heeft gegooid of heb je daar ook een bijdehante reactie op?

En wat precies doet een slotje af aan de resultaten die al in die post staan? De contact gegevens staan er gewoon in, ook al zit er een slotje op. Dus een "bijdehand" reactie had je dus kunnen verwachten, zoals Ron ook al opmerkt.

The-BosS
27/11/10, 20:04
En wat precies doet een slotje af aan de resultaten die al in die post staan? De contact gegevens staan er gewoon in, ook al zit er een slotje op. Dus een "bijdehand" reactie had je dus kunnen verwachten, zoals Ron ook al opmerkt.

Precies, een slotje wil niet zeggen dat je de inhoud niet meer kunt lezen.

@TS: Of heb jij ook de cms/... login gegevens nodig om de content op een website te kunnen lezen. Trouwens als je zelf al aangeeft hier geen tijd en moeite voor te willen doen waarom zouden wij het dan in jouw plaats doen. Want in mijn ogen komt het nu neer als ik ben te lui om mijn browser te starten naar google te gaan en het op te zoeken, even op een forum vragen of iemand dit in mijn plaats wil doen.

Naast het feit dat je niet tevreden bent en hier al niet veel meer komt omdat er telkens antwoorden gegeven worden als "google het zelf even" of "zoek het even op" komt dus deels door personen als uzelf die te lui zijn om zelf actie te ondernemen.

chester
27/11/10, 23:45
Heren, excuses voor mijn lompheid; mijn boosheid over deze prutsers nam de overhand.
Heb inmiddels al een PB met wat meer info; niet geheel onverwacht van iemand die zich hetzelfde voelt en zich kan inleven.

Swiftway-UK
28/11/10, 11:33
Dag,

Swiftway doet geen service meer voor Superracks. Dus ik weet niet waar je opmerkingen op slaan.
Wij hebben duidelijk te kennen gegeven dat we of controle over alles willen, of helaas niets meer kunnen doen.
Dus voor alle duidelijkheid: wij doen niets meer voor Superracks totdat wij de controle krijgen over het volledige systeem en daadwerkelijk beslissingen kunnen maken.
Het enige wat nu nog 'via' Swiftway loopt, is dat zij gebruik maken van een deel van ons ticket systeem.

chester
28/11/10, 22:57
Ach jongens, jullie hebben er allemaal zo'n puinhoop van gemaakt, dan krijg je dit. Er is een Eureka met een aantal bedrijfjes onder hun hoede die elkaar de handen boven het hoofd houdt.
Een criminele-praktijken-vermoedende constructie zo oud als de weg naar Keulen.

Mijn gok?; Hans (Superracks) stond op het punt failliet te gaan (of een inzinking te krijgen). Een bedrijf Eureka bood voldoende geld voor een overname nam alle schuld op zich en verbind Hans met een k*t-contractje via ServerWizards, een ander bedrijf van Eurka weer aan zichzelf. En zoals gewoonlijk duurt het even voordat Hans zich genaaid gaat voelen maar dat deert me niet, hij heeft de ellende ook zelf veroorzaakt.

Zit ik mis? Mijn excuses. Dan had je het maar 100% duidelijk met naam, toenaam en adres uit moeten leggen. Feit blijft dat jullie elkaar allemaal de handen boven het hoofd houden of eigenlijk precies andersom, elkaar de schuld geven en dan denken dat klanten op den duur wel opgeven. Dat dit bericht er mag voor zorgen dat al de genoemden bedrijfjes een net zo snelle dood sterven als Buckler deed door de oudejaarconferance van Youp.

Mijn excuus dat jij bij Swift werkt, daar kan ik niets aan doen.

Swiftway-UK
29/11/10, 09:52
Ach jongens, jullie hebben er allemaal zo'n puinhoop van gemaakt, dan krijg je dit. Er is een Eureka met een aantal bedrijfjes onder hun hoede die elkaar de handen boven het hoofd houdt.

Nee, dit klopt niet. Eureka is een van de aandeelhouders van Swiftway. Er zijn andere aandeelhouders. Eureka is volledig eigenaar van Superracks.



Mijn gok?; Hans (Superracks) stond op het punt failliet te gaan (of een inzinking te krijgen). Een bedrijf Eureka bood voldoende geld voor een overname nam alle schuld op zich en verbind Hans met een k*t-contractje via ServerWizards, een ander bedrijf van Eurka weer aan zichzelf.

Serverwizards? nee, dat is een bedrijf in de USA en heeft niets met Eureka te maken. geen idee waar dit vandaan komt.



Zit ik mis? Mijn excuses. Dan had je het maar 100% duidelijk met naam, toenaam en adres uit moeten leggen.

Je hebt het helemaal mis, ik heb het allemaal al uitgelegd op een bijzonder duidelijke wijze. even voor de goede orde:

1. Eureka neemt Superracks over
2. Er zijn tijdens de overname inderdaad complicaties. Welke, dat kan ik helaas niet in detail uitleggen (NDA)
3. Eureka neemt twee medewerkers aan, om Superracks in goede banen te leiden.
4. Eureka verzoekt aan Swiftway om te helpen met het beheren van Superracks
5. Swiftway stemt initieel in met het helpen bij het beheren van Superracks.
6. Swiftway stopt met de samenwerking, aangezien we niet voldoende toegang en bevoegdheden krijgen, om dit in goede banen te leiden.
7. Swiftway doet een bod op Superracks, om Superracks over te nemen van Eureka.
8. Eureka gaat vooralsnog niet accoord met het verkopen van Superracks.

In een notendop - hoe het gegaan is.

chester
29/11/10, 10:03
Dat is duidelijk. Het siert je dat je dit allemaal wilt vertellen terwijl alles buiten jullie ligt. Ik denk dat de combinatie van het initiële support van jullie plus het huidige gebruik van het supportsysteem (wat overigens meer mails lijkt te spammen dan doorlaat :( ) wat smet op jullie naam gaf.

Aangezien het Hans of Superracks zou moeten zijn die deze uitleg geeft, nogmaals mijn dank. (datie hier z'n hoofd nog durft te vertonen onder serverwizards...)

Ik zou als ik jullie was er ver van verwijderd blijven en ook de twee huidige werknemers van Eureka die superracks beheren hebben nog wel wat cursussen nodig. Hun werkwijzen met vertragingstactieken beginnen inmiddels hun klanten aardig de keel uit te hangen als ik dat zo om me heen hoor.

Misschien moet iemand maar eens op de thee :)

Swiftway-UK
29/11/10, 10:11
Ik zou als ik jullie was er ver van verwijderd blijven en ook de twee huidige werknemers van Eureka die superracks beheren hebben nog wel wat cursussen nodig. Hun werkwijzen met vertragingstactieken beginnen inmiddels hun klanten aardig de keel uit te hangen als ik dat zo om me heen hoor.


Swiftway heeft inmiddels een hele goede reputatie opgebouwd in Europe, USA en Azie. Wij hebben inderdaad heel wat te verliezen doordat onze naam verbonden wordt met dit hele gebeuren.
Toch zit het ons een beetje in de maag, dat wij dit niet beter mogen begeleiden. We houden niet van half werk en willen graag problemen oplossen: daar zijn we goed in.

De jongens die voor Superracks werken, hebben ook beperkingen opgelegd gekregen. Ik weet niet waarom - maar dit is zoals de situatie eruit ziet. Ze doen zeker hun best om het een en ander op te lossen, maar missen soms de mogelijkheden om dit te doen.

The-BosS
29/11/10, 10:18
Ik krijg hier zo en deja-vu moment van een eerdere deja-vu.

Hopelijk is dit voor swiftway ook de laatste keer dat ze heel het verhaal moeten vertellen.

Dezo
29/11/10, 11:43
Voor een buitenstaander is dit echt ongelooflijk ingewikkeld. Ook omdat constant er de indruk is dat het gewoon 1 geheel is .. eureka, swiftway, superracks ..

Swiftway-UK
29/11/10, 13:03
Voor een buitenstaander is dit echt ongelooflijk ingewikkeld. Ook omdat constant er de indruk is dat het gewoon 1 geheel is .. eureka, swiftway, superracks ..

Ehm hoe kan het een geheel zijn? het zijn allemaal aparte zelfstandige rechtsvormen....

Apoc
29/11/10, 13:48
Ehm hoe kan het een geheel zijn? het zijn allemaal aparte zelfstandige rechtsvormen....

Buitenstaanders hebben daar niet echt inzicht in. Wordt tijd dat Eureka eens voor wat opheldering zorgt.

Stewie
29/11/10, 14:30
Ehm hoe kan het een geheel zijn? het zijn allemaal aparte zelfstandige rechtsvormen....
Komt ook een beetje omdat jij zei dat jijzelf geen eigenaar van de Britse Limited van het Poolse bedrijf in Nederland was, wat na opvragen uittreksel Chamber of Commerce gelogen bleek te zijn.

Triloxigen
29/11/10, 14:39
Ehm hoe kan het een geheel zijn? het zijn allemaal aparte zelfstandige rechtsvormen....

Als er steeds een aanspreekpunt blijkt te zijn (of iig een presentatiepunt) dan is die aanname niet heel vreemd natuurlijk ;)

Swiftway-UK
29/11/10, 15:39
Komt ook een beetje omdat jij zei dat jijzelf geen eigenaar van de Britse Limited van het Poolse bedrijf in Nederland was, wat na opvragen uittreksel Chamber of Commerce gelogen bleek te zijn.

Ik heb dat nooit gezegd. Kun je de post waar ik zei dat ik geen eigenaar was van betreffende UK limited eens in een PM naar me mailen?
Dat was overigens niet eens een Pools bedrijf - maar een zelfstandige UK limited. Alweer 5 of 6 jaar? terug geloof ik.

Pinvert
29/11/10, 16:50
@ Swiftway

Leuk en aardig dat je schijnbaar niets te doen hebt en hier wat aan het posten bent maar ik heb liever dat je mijn mail van afgelopen vrijdag en een herinnering eraan van vanmorgen even beantwoord en mij mijn auth code mailt.!

Swiftway-UK
29/11/10, 17:37
@ Swiftway

Leuk en aardig dat je schijnbaar niets te doen hebt en hier wat aan het posten bent maar ik heb liever dat je mijn mail van afgelopen vrijdag en een herinnering eraan van vanmorgen even beantwoord en mij mijn auth code mailt.!

Zou je even dit topic willen doorlezen ?

Pinvert
29/11/10, 17:45
Ja, ik heb het gelezen en gezien dat jullie geen support meer doen voor SR...
Feit is alleen dat ik voor dat domein al tot 3x toe de auth code heb aangevraagd, de eerste keer al op 2 september jl.

Ook zo fijn dat wanneer je naar support@SR mailt je doodleuk een supportticket van Swiftway krijgt. Doe dat dan ook niet...

Swiftway-UK
29/11/10, 17:48
Ook zo fijn dat wanneer je naar support@SR mailt je doodleuk een supportticket van Swiftway krijgt. Doe dat dan ook niet...

Is ook al enkele keren uitgelegd hoe dat zit.

Mikey
29/11/10, 17:49
Leuk lief en aardig dat de wht spil dit allemaal uitlegt, maar waar kunnen de klanten nu dan wel terecht. Iedereen trekt zijn handen er dus vanaf en jouw verhaal rammelt aan alle kanten en schept voor de meeste geen enkele duidelijkheid....

Pinvert
29/11/10, 17:54
Heej Mikey
Long time no see ;)

Ach man wat een zooi... Diep triest.

Swiftway-UK
29/11/10, 17:56
Leuk lief en aardig dat de wht spil dit allemaal uitlegt, maar waar kunnen de klanten nu dan wel terecht. Iedereen trekt zijn handen er dus vanaf en jouw verhaal rammelt aan alle kanten en schept voor de meeste geen enkele duidelijkheid....

<Knip>
Grow up, en doe niet dat wat je een ander verwijt.

SHQ
29/11/10, 18:14
Swifty, waarom blijf jij dan alles verdedigen als er toch niets van "swiftway" is. Ok alles lijd elke keer naar jullie. (wat ik in voorgaande topic ook aangaf) Maar intern leren jullie er ook niet veel van in elk geval de klanten blijven bij jullie aankloppen.

Zoals gezegd word er vanuit swifty gereageerd op support tickets, vrij normaal dan dat een "klant" deze linken gaat leggen. Maar zodra jullie geen antwoord meer hebben trekken jullie de handen terug met 1 of ander holding/aandeelhouder verhaaltje..

Lijkt me toch een punt wat dringend aangepast moet worden intern bij jullie. Help de klanten of compleet/ of gewoon weg niet :) dan krijg je ook geen wildwest verhalen op wht (en dus ook hoog in google)

Wynand
29/11/10, 18:16
Leuk lief en aardig dat de wht spil dit allemaal uitlegt, maar waar kunnen de klanten nu dan wel terecht. Iedereen trekt zijn handen er dus vanaf en jouw verhaal rammelt aan alle kanten en schept voor de meeste geen enkele duidelijkheid....Bij superracks I suppose, of ze daar wel of niet geholpen worden is niet de zorg van Swiftway. Als ze bij superracks hun poot stijf houden, is dat niet Swiftway's probleem.

Wat blijft het hier toch met dat gezanik hierover @ wht, voor mij lijkt het allemaal vrij duidelijk...
Bash is wat meer op superracks en wat minder op swiftway...

Pinvert
29/11/10, 18:17
@ Swiftway
Voordat ®on knippen deed schreef je:
De klanten kunnen gewoon terecht bij Superracks.
O Ja Joh??
En waar kan ik superracks dan ergens contacten? Telefoon > nix, Postbus > nix, Mail > nix (ja een ticket van swiftway als het mee zit...)
Dus doe eens vertellen dan?

Wynand
29/11/10, 18:18
En waar kan ik superracks dan ergens contacten? Telefoon > nix, Postbus > nix, Mail > nix (ja een ticket van swiftway als het mee zit...)
Dus doe eens vertellen dan?Waar deed je dat voorheen...?

Swiftway-UK
29/11/10, 18:22
Swifty, waarom blijf jij dan alles verdedigen als er toch niets van "swiftway" is.

Kijk naar de OP en dan weet je waarom. Omdat wij telkens erbij gehaald worden, daarom. Maar schijnbaar mag dat zomaar gezegd worden. Want speculatie, smaad & laster wordt hier gewoon getolereerd.
Iedereen die het verhaal goed leest:

A. Begrijpt hoe het zit en waarom ik Swiftway hierin verdedig.
B. Is zo dom dat ze domme vragen gaan stellen
C. Beetje gaan speculeren, onwaarheden beweren over de competitie. Smaad&laster erin waarom ook niet...

Dat moet eens ophouden. Het zijn al jaren dezelfde mensen die mij hier straffeloos mogen aanvallen. Als de moderators en het forum dit blijven tolereren, dan moeten zij ook aansprakelijkheid aanvaarden hiervoor. Want knippen kunnen ze schijnbaar wel, zie bovenstaand.
Ik kan me hier inmiddels echt kwaad om maken, omdat het steeds dezelfde personen/bedrijven zijn, die hieraan meedoen. Nota bene, personen en bedrijven waar zeker het een en ander over te zeggen valt. Maar ik blijf altijd netjes en speel niet op de man, helaas doen anderen dat wel.

Pinvert
29/11/10, 18:23
Waar deed je dat voorheen...?Domme vraag. Lees nog even alle (vooral verwarrende) uitleg van swiftway hier en op een ander topic.

Swiftway-UK
29/11/10, 18:24
Domme vraag. Lees nog even alle (vooral verwarrende) uitleg van swiftway hier en op een ander topic.

Verwarrend? wat snap je niet? ik doe mijn best om je zoveel ik kan uit te leggen. Stank als dank noem ik dit.

Wynand
29/11/10, 18:27
Domme vraag. Lees nog even alle (vooral verwarrende) uitleg van swiftway hier en op een ander topic.Zucht. Had je vroeger een telefoonnummer? Bel dat dan. Werk dat niet? Pech. Niet swiftway's probleem.
Had je vroeger een mailadres/ticketsysteem? Mail daar dan heen of open een ticket. Heeft het ticketcentrum toevallig swiftway in de adresbalk staan? Spijtig, maar als swiftway geen toegang krijgt van superracks niet hun probleem en nog steeds de zaak van superrack medewerkers om je daarlangs verder te helpen.
Adres, stond er vroeger geen op je facturen? Ga daar heen. Niemand daar? Verhuist/verdwenen -> pech.

Ik hoop dat dit minder verwarrend voor je was.

Swiftway-UK
29/11/10, 18:29
Zucht. Had je vroeger een telefoonnummer? Bel dat dan. Werk dat niet? Pech. Niet swiftway's probleem.


Het is inderdaad niet ons probleem. Maar dat weerhoud ons er niet van, om zoveel waar mogelijk te willen assisteren. En dat wordt dan weer tegen ons gebruikt op webhostingtalk, lekker is dat.

Superracks kun je bereiken via de normale superracks email adressen. Als niemand hierop wil/kan reageren, schiet dan een extra ticket in. Het kan druk zijn, mensen kunnen iets voor je aan het uitzoeken zijn, wie weet.

®on
29/11/10, 18:32
Want knippen kunnen ze schijnbaar wel, zie bovenstaand.
Als men personen gaat beledigen, gaat er een knip in. Dat wordt niet van jou getolereerd noch van iemand anders.

Swiftway-UK
29/11/10, 18:39
Als men personen gaat beledigen, gaat er een knip in. Dat wordt niet van jou getolereerd noch van iemand anders.

Dank je voor je reactie, maar:


Komt ook een beetje omdat jij zei dat jijzelf geen eigenaar van de Britse Limited van het Poolse bedrijf in Nederland was, wat na opvragen uittreksel Chamber of Commerce gelogen bleek te zijn.

Is bijvoorbeeld ook erg beledigend en onjuist. Maar er wordt niet in geknipt. Doordat een moderator het zegt, heeft het ook nog eens meer gewicht. De medewerkers van het forum zeggen het - dus moet het wel waar zijn, toch ? maar dat is het niet. IK heb dat nota bene nog specifiek aangekaart bij Stewie - maar geen edit of excuus.
Daarbuiten is Stewie eigenaar en directeur van een directe concurrent van onze firma en tevens moderator op dit forum. Een beetje meer terughoudendheid zou in deze zeker passen.

Swiftway-UK
29/11/10, 19:30
<knip> aangezien de reactie weg is.

MediaServe
29/11/10, 23:29
Ik heb dat nooit gezegd. Kun je de post waar ik zei dat ik geen eigenaar was van betreffende UK limited eens in een PM naar me mailen?
Dat was overigens niet eens een Pools bedrijf - maar een zelfstandige UK limited. Alweer 5 of 6 jaar? terug geloof ik.

Dat gaat dan waarschijnlijk over deze topic:
http://www.webhostingtalk.nl/shared-webhosting/78634-neoworld.html

Je moet het niet raar vinden als mensen de hele situatie verwarrend vinden en daar gefrustreerd door raken.

®on
29/11/10, 23:44
Is bijvoorbeeld ook erg beledigend en onjuist.
Dat is hooguit onjuist (kan ik niet beoordelen, en dat zegt eigenlijk voldoende over de constructie die je hanteert), maar zeker niet beledigend. Dat het je niet aanstaat, kan ik inkomen.

Swiftway-UK
30/11/10, 00:05
Dat is hooguit onjuist (kan ik niet beoordelen, en dat zegt eigenlijk voldoende over de constructie die je hanteert), maar zeker niet beledigend. Dat het je niet aanstaat, kan ik inkomen.

Het is onjuist aangezien ik geen uitspraken erover deed. Het is beledigend omdat er 5 of 6 jaar nadien gezegd word, dat ik gelogen heb in dat topic. Dat is niet gewoon niet correct.
Maar goed - het wordt tijd dat iemand juridische stappen gaat ondernemen tegen dit forum, wellicht wordt ik de eerste. Als zelfs moderators met modder gaan gooien, dan is het forum zeker aansprakelijk te stellen.
Aantoonbare schade is er vooralsnog genoeg.
Ik vindt dat topic een prima voorbeeld, hoe concurrenten in het verleden op dit forum, vrij spel hebben gekregen om anderen gewoon af te zeiken. Openheid van zaken eisen (op welke basis?) en als ze die krijgen, blijven doorzeuren om de kleinste details. Als ze daar antwoord op krijgen, verzinnen ze wel iets om alsnog door te gaan met hun kruistocht. In die periode waren veel anderen slachtoffer van dit soort vrijspel op dit forum.

Bijzonder frappant dat Stewie dat topic aanhaalt in dit topic, 5 jaar na datum, ook nog onjuist vermeld dat ik daarin gelogen zou hebben - wat niet klopt - en er gewoon relaxed mee wegkomt. Dat wordt niet geknipt.

SHQ
30/11/10, 08:13
*Geeft een tissue aan Akkermans*

Blijf het vreemd vinden hoe elke keer weer alles bij dezelfde persoon uitkomt, althans verdedigd word.

Wido
30/11/10, 08:48
*Geeft een tissue aan Akkermans*

Blijf het vreemd vinden hoe elke keer weer alles bij dezelfde persoon uitkomt, althans verdedigd word.Zo hebben we toch een paar namen in deze branche die overal en altijd weer naar boven komen drijven?

Dezo
30/11/10, 08:53
Ik sta volledig buiten alles wat er ooit in het verleden geweest is en ken totaal niets van de hele historie tussen Swiftway en de rest hier maar als buitenstaander lijkt het me inderdaad wat vreemd dat hij vaak wat meer dan normaal aangevallen wordt. Ik kan me voorstellen dat iemand als buitenstaander op dit forum sommige topics leest je toch wat terughoudend wordt van die firma.

Om opnieuw een klein beetje meer ontopic te gaan snap ik 1 ding niet echt goed ... waarom als je totaal geen verantwoordelijkheid hebt over superracks je de supporttickets laat verlopen via het swiftway ticketsysteem. Dat schep je uiteindelijk zelf de verwarring. Je kan toch moeilijk gaan zeggen dat het was omdat het een beter ticketsysteem was of zo ... een ticketsysteem opzetten is een half uurtje werk.

ddouma
30/11/10, 09:30
... Maar goed - het wordt tijd dat iemand juridische stappen gaat ondernemen tegen dit forum, wellicht wordt ik de eerste. Als zelfs moderators met modder gaan gooien, dan is het forum zeker aansprakelijk te stellen.
Aantoonbare schade is er vooralsnog genoeg.
Ik vindt dat topic een prima voorbeeld, hoe concurrenten in het verleden op dit forum, vrij spel hebben gekregen om anderen gewoon af te zeiken. Openheid van zaken eisen (op welke basis?) en als ze die krijgen, blijven doorzeuren om de kleinste details. Als ze daar antwoord op krijgen, verzinnen ze wel iets om alsnog door te gaan met hun kruistocht. In die periode waren veel anderen slachtoffer van dit soort vrijspel op dit forum.

Bijzonder frappant dat Stewie dat topic aanhaalt in dit topic, 5 jaar na datum, ook nog onjuist vermeld dat ik daarin gelogen zou hebben - wat niet klopt - en er gewoon relaxed mee wegkomt. Dat wordt niet geknipt.

Swiftway ik vind het frappant dat iemand als webhoster begint over *juridische stappen* jij moet toch wel weten dat er toch wel open minded gereageerd mag worden binnen de lijnen en muren van die forum?

Waarop ik nog even wil inhaken, zonder me al te veel ermee te willen bemoeien, je gaf zelf aan wel het support systeem beschikbaar te stellen. Naar mijn mening stel je jezelf dan al in een moeilijke positie. Als je iemand helpt kan je er zeer zeker vanuit gaan dat je erop aangesproken wordt en eigenlijk kon je dit al weten en van te voren maatregelen treffen. Aangezien jij nog bepaalde diensten, zoals o.a. het ticket-syeteem, levert ga ik vanuit dat jij wel nog contact hebt met Superracks. Waarom neem jij dan niet initiatief om klanten in contact te brengen met Superracks. Wie A zegt moet ook NUS zeggen. Dan ben je wel van het eeuwige getouwtrek af en neem je toch wat verantwoordelijkheid ook al is het een beetje.

Mikey
30/11/10, 09:31
het wordt tijd dat iemand juridische stappen gaat ondernemen tegen dit forum, wellicht wordt ik de eerste. Als zelfs moderators met modder gaan gooien, dan is het forum zeker aansprakelijk te stellen.
Aantoonbare schade is er vooralsnog genoeg.

Je moet ophouden met janken, je hebt destijds zelf heel veel personen in hun hemd laten staan. Als het je niet aanstaat dan kom je hier toch gewoon niet meer ?

SHQ
30/11/10, 09:57
... een ticketsysteem opzetten is een half uurtje werk.

Dat is erg moeilijk als je enkel een pc om fora te bezoeken tot je beschikking krijgt van je "baas", blijkbaar hebben personeelsleden daar veel tijd om te pokeren/andere dingen behalve werken. Ze hebben immers "beperkingen" ?

Welke baas legt nu beperkingen op om zijn/haar klanten van dienst te zijn.

Of is het :beta1:personeel?

Wynand
30/11/10, 10:54
Aangezien jij nog bepaalde diensten, zoals o.a. het ticket-syeteem, levert ga ik vanuit dat jij wel nog contact hebt met Superracks. Waarom neem jij dan niet initiatief om klanten in contact te brengen met Superracks. Wie A zegt moet ook NUS zeggen. Dan ben je wel van het eeuwige getouwtrek af en neem je toch wat verantwoordelijkheid ook al is het een beetje.Wees blij dat je dit al te horen krijgt, ze hebben hier geen enkele verplichting aan en zijn al zo sympathiek om dat tenminste hier door te geven.
Waarom moet hij klanten in contact gaan brengen met superracks? Me dunkt dat ze niet eens zelfstandig contact mogen opnemen met klanten van superracks. Momenteel denk ik dat het praktisch niet veel meer is dan een concurrent waar al een vriendelijke hand naar toe wordt gestoken. Alle topics/naamvermeldingen lijken een beetje stank voor dank.


Dat is erg moeilijk als je enkel een pc om fora te bezoeken tot je beschikking krijgt van je "baas", blijkbaar hebben personeelsleden daar veel tijd om te pokeren/andere dingen behalve werken. Ze hebben immers "beperkingen" ?

Welke baas legt nu beperkingen op om zijn/haar klanten van dienst te zijn.

Of is het :beta1:personeel?'k Snap even niet waarvan jij die kritiek hier aanhaalt, ik wacht al een maand of vijf op een simpele scan/creditering van een dochtermaatschappij van jullie.

ddouma
30/11/10, 10:59
Wees blij dat je dit al te horen krijgt, ze hebben hier geen enkele verplichting aan en zijn al zo sympathiek om dat tenminste hier door te geven.
Waarom moet hij klanten in contact gaan brengen met superracks? Me dunkt dat ze niet eens zelfstandig contact mogen opnemen met klanten van superracks. Momenteel denk ik dat het praktisch niet veel meer is dan een concurrent waar al een vriendelijke hand naar toe wordt gestoken. Alle topics/naamvermeldingen lijken een beetje stank voor dank.

'k Snap even niet waarvan jij die kritiek hier aanhaalt, ik wacht al een maand of vijf op een simpele scan/creditering van een dochtermaatschappij van jullie.

Ik heb ook niet gezegd dat ze verplichtingen hebben, ze hebben zich enkel zelf als 'target' gezet door hun ticket systeem beschikbaar te stellen. Je krijgt dus een ticket van Swiftway, en dan vinden ze het gek dat mensen verbanden gaan leggen? Ik snap niet, als ze niks ermee te maken willen hebben waarom ze dan uberhaupt nog diensten leveren aan Superracks?

Wynand
30/11/10, 11:03
Ik had de indruk dat het de bedoeling was dat Swiftway superracks min of meer volledig zou overnemen, maar dat er teveel "but"'snaar boven gekomen zijn terwijl ze al begonnen waren met de migratie (dat het ticketsysteem als eerste gaat kan logisch/handig zijn). Iets dat al half gemigreerd is en waar twijfels over bestaan nu terugdraaien kan dubbel verloren werk zijn (en zo mogelijk nog verwarrender).
Maar goed, daar kan Swiftway waarschijnlijk beter op reageren.

Swiftway-UK
30/11/10, 12:32
Ik had de indruk dat het de bedoeling was dat Swiftway superracks min of meer volledig zou overnemen, maar dat er teveel "but"'snaar boven gekomen zijn terwijl ze al begonnen waren met de migratie (dat het ticketsysteem als eerste gaat kan logisch/handig zijn).

Initieel was het idee inderdaad dat Swiftway uiteindelijk de firma Superracks zou overnemen van Eureka en totaal zou integreren in het systeem. Zelfs de naam Superracks zou uiteindelijk aangepast worden naar Swiftway.
Maar er waren inderdaad complicaties en ook opeens andere voorwaarden gesteld vanuit Eureka, waardoor wij de overname niet wilden doorzetten (althans, niet onder de gewijzigde voorwaarden).


Je moet ophouden met janken, je hebt destijds zelf heel veel personen in hun hemd laten staan. Als het je niet aanstaat dan kom je hier toch gewoon niet meer ?

Heel veel.... nu overdrijf je behoorlijk. Het meerdendeel van de personen die zogenaamd klant waren, waren geen klant maar een enkele concurrent met *tig namen op het forum.
Ik denk dat ik PERSOONLIJK (niet als medewerker van Swiftway, ver voor die tijd) inderdaad een aantal (twee, drie, misschien vier) bedrijven actief op dit forum destijds teleur hebben moeten stellen. Dat zijn er natuurlijk teveel, maar het zijn er ook niet 'heel veel' zoals jij aankaart. Dit is ook inmiddels 6 tot 8 jaar geleden.
Andere partijen presteren het, om honderden zo niet duizenden klanten te duperen, waar je maanden later niets meer over hoort.
Ik denk dat die periode vooral gebruikt werd, om zoveel mogelijk modder naar mij persoonlijk en de bedrijven waarin ik investeerde te gooien, waarna er altijd wel -iets- blijft plakken.
Zie als voorbeeld dat Stewie zich na jaren nog kan herinneren dat ik gelogen zou hebben over iets, terwijl ik daar helemaal niet over gelogen heb.
Over iedereen valt wel wat te zeggen - alleen komt men al jarenlang weg met het moddergooien op mij persoonlijk, verder voelt men zich gesteund door de vele oude topics die voornamelijk onjuistheden bevatten.
Ik las gisteren nog eens een aantal door, check eens hoeveel van die 'nicks' die mij persoonlijk aanvallen, later gebanned zijn of opeens niet meer actief waren op het forum.

Pinvert
30/11/10, 13:50
"Eerlijk is braaf" zei mijn vader zaliger altijd.
En aangezien ik een heule brave jongen ben moet ik eerlijk even mededelen dat Swiftway mij nu redelijk op mijn wenken bedient. Weliswaar met wat porren en morren hier op WHT van mijn kant maar dat schijnt bij het 'spel' te horen ;)
Nog ca. 30 tokens en auth codes te gaan. Ik hoop dat die dan net zo snel gaan als die ene van gisteren...

Apoc
30/11/10, 13:55
Remon,

Hetgeen wat hier in de eerste plaats mis gaat, is het feit dat je vrijwel uitsluitend reageert om jezelf te verdedigen i.p.v. in te zien dat niemand je hier (in eerste instantie) aanviel. Het gaat hier om een gefrustreerde klant van Superracks die simpelweg geholpen wil worden en die geen boodschap heeft aan alle praatjes over wie er nu wel of niet fout heeft gezeten.

Dat er intern een conflict is, lijkt me duidelijk. Echter, je moet wel beseffen dat Swiftway zelf de fout heeft begaan om zich met Superracks te associëren door support te gaan verlenen terwijl e.e.a. schijnbaar nog niet goed geregeld was. Dat dit met goede intenties was, geloof ik wel, maar doet voor de klant niet ter zake.

Gelet op het feit dat die associatie nu eenmaal gemaakt is, kun je er niet meer zomaar je handen van af gaan trekken. Althans.. dat kan wel, maar dan krijg je dus dit soort situaties als in dit topic. Je zou er dan beter aan doen om simpelweg zo goed als mogelijk te communiceren met die klant (ook al is het geen klant van Swiftway), puur zodat je dit soort topics voorkomt. Als je in ieder geval alles doet wat je kunt, dan ziet zo'n klant jouw goede intenties vanzelf wel en is het onwaarschijnlijk dat je nog in een kwaad daglicht gesteld wordt.

Kortweg: stoppen met jezelf verdedigen en zet je in om de klant zo goed als mogelijk van informatie te voorzien.

serge01
10/03/11, 09:51
Sinds gisteren lid van dit forum.

Ook ik heb problemen met SuperRacks: ik krijg geen tokens voor .com, .org, .eu en .net domeinen.

Verder kan ik niet bij mijn servers in de co-locatie. Als er daar wat gebeurt krijg ik grote problemen.

Kan iemand mij vertellen wat ik nu zou kunnen doen? Op het support mail adres van SuperRacks wordt alweer meer dan 3 weken niet gereageerd.

chester
10/03/11, 13:16
Je zult weinig positiefs in mijn reactie vinden. Volgens mij zijn Raymond en die andere %^&% snel weggerend. Ze hebben zo'n puinhoop over zich heen gehad en in plaats van hun naam nog wat te redden besluiten ze op allerlei wijzen hun hakken in het zand te zetten, zodanig dat ik tegen gehouden moest worden om niet met een paar man persoonlijk verhaal te gaan halen.
Ze hadden geloof ik niet in de gaten hoe ze met vuur speelden. Ook op dit moment krijgen we nog gewoon automatische facturen, de servers draaien nog en zelfs domeinnamen staan nog in de account, die al LANG weg zijn. Het lijtk wel een spookstad, in allerijl verlaten.

Dit moest uiteindelijke gebeuren via de registrars zelf met een machtigingsbrief van de eigenaren. Een heidens karwei maar uiteindelijk gelukt. Ondanks dat ze dit ontkennen heeft de SIDN ze al gedreigd hun lidmaatschap af te nemen, misschien is dat nu ook gebeurt?

Afijn, maak dat je wegkomt, trek alles achter hun om weg en zorg dat je nooit meer iets te maken krijgt met die Sammelius en dat spul dat het zogenaamd overnam. Niet te vertrouwen.

Wynand
10/03/11, 13:19
Kan iemand mij vertellen wat ik nu zou kunnen doen? Op het support mail adres van SuperRacks wordt alweer meer dan 3 weken niet gereageerd.Deze even lezen: http://www.webhostingtalk.nl/1191789-post15.html
Chester misschien ook, voor je een partij zwart maakt die niet direct schuldig is en ongetwijfeld nu al meer naamschade geleden hebben door simpelweg leverancier en behulpzaam te zijn dan ze er zelf aan over houden..

Pinvert
10/03/11, 21:34
Deze even lezen: http://www.webhostingtalk.nl/1191789-post15.html
Chester misschien ook, voor je een partij zwart maakt die niet direct schuldig is en ongetwijfeld nu al meer naamschade geleden hebben door simpelweg leverancier en behulpzaam te zijn dan ze er zelf aan over houden..
Zeg Wynand... Ben jij soms getrouwd met de zus van..??
Je neemt het altijd zo voor Swiftway op terwijl je mogelijk geen idee hebt wat een narigheid de klagers meemaken...

The-BosS
10/03/11, 22:02
Zeg Wynand... Ben jij soms getrouwd met de zus van..??
Je neemt het altijd zo voor Swiftway op terwijl je mogelijk geen idee hebt wat een narigheid de klagers meemaken...

Wat heeft dat er mee te zien, dat de klagers narigheid ondervinden ga ik niet ontkennen, maar dat ze dan wel eens klagen bij de juiste partij en niet bij een leverancier/consultant van die partij.

Pinvert
10/03/11, 22:23
Luister eens Baasje... Als jij niet weet waar je over praat dan moet je ook niet proberen mee te l*llen, mkee?
Voor de duidelijkheid...

Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.

Ticket ID: SAV-.......
Subject: Token voor ..........nl
Department: Support-Superracks
Priority: Low
Status: Open

You can check the status of or reply to this ticket online at: http://support.swiftway.co.uk/index.php?_m=tickets&_a=viewticket&ticketid=......
Kind regards,

Eureka Solutions


Misschien valt je het op, of niet, maar er staan maar liefst 3 bedrijfsnamen in dat stukkie tekst... En bovenal; 'normaal' in die tickets komen emailadres als username voor en wordt er een password opgegeven... Gemakshalve doen ze dat maar even niet meer...

Wynand
10/03/11, 23:29
Zeg Wynand... Ben jij soms getrouwd met de zus van..??Single&happy. Wel al ruime tijd tevreden van Swiftway hun diensten aan mij.


Je neemt het altijd zo voor Swiftway op terwijl je mogelijk geen idee hebt wat een narigheid de klagers meemaken...Werd in de post waarin ik naar linkte nog niet genoeg duidelijk dat Swiftway diensten biedt aan superracks (waaronder een ticketsysteem onder eigen naam, oké, ietwat verwarrend), en het daarmee zowat eindigt?
Voor problemen met overgenomen domeinen die van jou waren => swiftway mailtje sturen met je gegevens en vragen of ze dat kunnen terug transferen naar jou en/of ineens naar je nieuwe provider (waar ze desondanks nog afhankelijk zijn van superracks).
Voor alle andere problemen met colo/dedi servers / shared hosting / ... => nog steeds superracks.
Je besteld een auto, garage laat niks van zich horen, ga je dan bij de fabrikant vragen of ze die auto misschien rechtstreeks aan jou kunnen leveren ipv dat ze hem aan de garage bezorgen?


Luister eens Baasje... Als jij niet weet waar je over praat dan moet je ook niet proberen mee te l*llen, mkee?Ja, zo maken we vrienden..


Misschien valt je het op, of niet, maar er staan maar liefst 3 bedrijfsnamen in dat stukkie tekst...Eureka/Swiftway schelen naar wat ik weet niet veel van elkaar, de mailings die ik ervan ontvang worden alleszins met Swiftway / Eureka Solutions getekend.


En bovenal; 'normaal' in die tickets komen emailadres als username voor en wordt er een password opgegeven... Gemakshalve doen ze dat maar even niet meer...Je username is je mailadres, je wachtwoord is hetzelfde als bij het vorige ticket. Als je dat niet meer hebt, staat er een lost password knopje bovenin hun ticket systeem..

Ik snap best dat er hier een hoop narigheid achter zit, maar er wordt gewoon op de verkeerde z'n kap gezeten. Wees blij dat Swiftway hier nog reactie geeft, kan je van superracks niet zeggen.

ereemst
10/03/11, 23:34
Ik wil alleen maar even kwijt dat ik samen met mijn maatje Laszlo al enkele jaren ZEER tevreden zaken doe met SWiftway en bij problemen er direct en super snel wordt gereageerd daarnaast werken alle verbindingen etc. ook al jaren 100% ik weet niet eens meer wanneer het voor de laatste keer een storing was..

was getekend"..

LTIT en ERC

The-BosS
11/03/11, 01:27
Luister eens Baasje... Als jij niet weet waar je over praat dan moet je ook niet proberen mee te l*llen, mkee?
Voor de duidelijkheid...

Misschien valt je het op, of niet, maar er staan maar liefst 3 bedrijfsnamen in dat stukkie tekst... En bovenal; 'normaal' in die tickets komen emailadres als username voor en wordt er een password opgegeven... Gemakshalve doen ze dat maar even niet meer...

Als jij me mag uitschelden dan doen we dat ook maar eens, of toch maar niet. Maar lees het bericht met de link van Wynand nog eens goed door, dan merk je waarschijnlijk dat swiftway het ticket systeem ook levert voor superracks. En zoals Wynand al komt te vertellen als jij een probleem hebt met een winkel die plots product X niet meer heeft stap je dan ook naar de leverancier om te vragen waarom niet.

Ik lever ook support voor klanten, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ik verder iets met hun bedrijf te maken heb. Of dat klanten van mijn klant mij rechtstreeks om support moeten vragen.

Apoc
11/03/11, 11:57
Luister eens Baasje... Als jij niet weet waar je over praat dan moet je ook niet proberen mee te l*llen, mkee?

En als jij niet degelijk en professioneel kunt reageren, moet je dat ook laten. Of je al dan niet gelijk hebt doet verder niet eens ter zake.

Pinvert
13/03/11, 20:11
En als jij niet degelijk en professioneel kunt reageren, moet je dat ook laten. Of je al dan niet gelijk hebt doet verder niet eens ter zake.
Tssskkk... Wat aanmatigend weer van je...

pid
13/03/11, 22:34
Ik begrijp dat de hele situatie voor de betrokkenen gewoon klote is, we hebben in het verleden in een soortgelijke situatie gezeten (dus ik begrijp de frustraties).
Maar ik denk wel dat iedereen moet proberen rustig te blijven, op dit forum de frustraties uiten denk ik niet dat veel helpt.

Ik kan je adviseren, als dit interessant genoeg is tenminste, om juridisch te kijken wat je kunt doen. Dit heeft ons in het verleden goed geholpen.

serge01
14/03/11, 20:59
Ik dacht dat support van SuperRacks nu wat beter zou gaan reageren, maar op mijn mails van gisteren en vandaag kreeg ik weer geen antwoord.

Wel vervelend, want ik wil mijn klanten op tijd mededelen dat hun websites gaan verhuizen. Maar dat doe ik pas als ik bevestiging krijg van mijn voorstel voor een afspraak op het data-center. Tot nog toe niets gehoord, waardoor ik de verhuizing waarschijnlijk moet uitstellen.

:sneaky2:

Vict
16/03/11, 11:32
Wat een grap. Ik ben vanaf 2005 actief in de hosting branche en toendertijd waren er al discussie over Swift UK. Is hij wel zo groot als ie zegt dat ie is? Wie is het eigenlijk? Wat is het eigenlijk? Ontevreden klanten, topics vol met mislukte projecten.

Nu 6 jaar later kom ik hier weer eens een kijkje nemen en tot mijn grote verbazing en amusement staan er nog dezelfde topics.

Misschien moet Swift UK eens bij zichzelf ter rade gaan waarom er over hem al 6 jaar dit soort topics zijn en over 85% van de andere leden van dit forum niet.

phreak
16/03/11, 11:47
Wat een grap. Ik ben vanaf 2005 actief in de hosting branche en toendertijd waren er al discussie over Swift UK. Is hij wel zo groot als ie zegt dat ie is? Wie is het eigenlijk? Wat is het eigenlijk? Ontevreden klanten, topics vol met mislukte projecten.

Nu 6 jaar later kom ik hier weer eens een kijkje nemen en tot mijn grote verbazing en amusement staan er nog dezelfde topics.

Misschien moet Swift UK eens bij zichzelf ter rade gaan waarom er over hem al 6 jaar dit soort topics zijn en over 85% van de andere leden van dit forum niet.

Ja, ik sta er ook van te kijken, een aantal jaren geleden kwam ie ook al vol bravoure vertellen op irc dat ie datacentra ging bouwen, en zijn bijzonder groot netwerk etc etc, dat er mensen nogsteeds in geloven vind ik echt verbazingwekkend.

Magus
16/03/11, 12:13
Je zult weinig positiefs in mijn reactie vinden. Volgens mij zijn Raymond en die andere %^&% snel weggerend. Ze hebben zo'n puinhoop over zich heen gehad en in plaats van hun naam nog wat te redden besluiten ze op allerlei wijzen hun hakken in het zand te zetten, zodanig dat ik tegen gehouden moest worden om niet met een paar man persoonlijk verhaal te gaan halen.
Ze hadden geloof ik niet in de gaten hoe ze met vuur speelden. Ook op dit moment krijgen we nog gewoon automatische facturen, de servers draaien nog en zelfs domeinnamen staan nog in de account, die al LANG weg zijn. Het lijtk wel een spookstad, in allerijl verlaten.

Dit moest uiteindelijke gebeuren via de registrars zelf met een machtigingsbrief van de eigenaren. Een heidens karwei maar uiteindelijk gelukt. Ondanks dat ze dit ontkennen heeft de SIDN ze al gedreigd hun lidmaatschap af te nemen, misschien is dat nu ook gebeurt?

Afijn, maak dat je wegkomt, trek alles achter hun om weg en zorg dat je nooit meer iets te maken krijgt met die Sammelius en dat spul dat het zogenaamd overnam. Niet te vertrouwen.

Wow flashback/deja vu van coloheaven :X

Ik snap niet dat Swiftway/Remon niet gewoon superracks.nl als retouradres in het ticketsysteem zet en swift/eureka erbuiten laat. Dan ben je van deze hele chaos af voor wat swiftway betreft en kunnen de superracks klanten proberen op alternatieve manier te vluchten van superracks, indien mogelijk. aan de ene kant zeg je nu namelijk dat je support voor superracks biedt (via het ticket systeem) maar als er dan om support gevraagd wordt dan is het verhaal dat superracks zelf hun support moet regelen. Beetje vaag allemaal. Just my €0.02

Magus
16/03/11, 12:14
Ja, ik sta er ook van te kijken, een aantal jaren geleden kwam ie ook al vol bravoure vertellen op irc dat ie datacentra ging bouwen, en zijn bijzonder groot netwerk etc etc, dat er mensen nogsteeds in geloven vind ik echt verbazingwekkend.

Die datacentra kwamen toch in polen en andere landen waar grote kansen lagen ivm de groeiende economie aldaar ;)

Ber|Art
16/03/11, 14:16
Zo kan het wel weer :(