PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam



almar
27/08/02, 10:13
Heren, dames (?),

Hebben jullie onderstaande spam ook ontvangen?

Ik word een beetje moe van de Nederlandse bedrijven die gewoon de lijst van de SIDN overnemen om vervolgens info@ ervoor te plaatsen.

Vandaar mijn vraag.

Gr,


Almar

----------------------------
Geachte heer, mevrouw,

Multipay is de goedkoopste Payment Services Provider van Nederland. Op jaarbasis scheelt Multipay u minimaal €1.000,00. Ook de transactiekosten zijn bij Multipay lager dan bij de overige nederlandse Payment Service Providers. Via Multipay kunnen uw klanten met 1 link Visa, Mastercard, eenmalige machtiging, Rabo direct, overboeking, acceptgiro en Teletik Safepay accepteren. Multipay is simpel te implementeren. Uiteraard geeft Multipay, indien nodig, uw klanten ondersteuning bij implementatie.

Business Partners
Wilt u graag Business Partner van Multipay worden maar zit u vast aan een contract bij en andere Payment Service Provider? Meldt u nu aan als Multipay Business Partner en betaal pas vanaf de datum dat uw contract bij uw huidige provider beëindigd is; ú betaalt dus géén dubbele kosten. Wilt u meer weten over onze BusinessDeal? U kunt ons bereiken via info@multipay.net of bel: 020 49 49 100.

Teletik Safepay
Naast alle reguliere betaalmethoden accepteert uw klant nu ook Teletik Safepay. Teletik Safepay is nederlands 100% veilig, realtime en prepaid betaalmiddel; speciaal ontwikkeld voor WEB, WAB, SMS betalingen. Met Teletik Safepay kunnen betalingen tussen de € 0,05 en € 250,00 worden afgerekend. Teletik Safepay is realtime én gegarandeerd waardoor het een ideaal betaalmiddel is voor online diensten zoals bijvoorbeeld 'pay per use' en 'pay per view'. Wilt u meer weten over dit prepaid betaalsysteem? Ga naar www.teletik.nl.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.multipay.net of bel 020 49 49 100.

Met vriendelijke groet,

Vanessa Backer

marketing communicatie




Teletik Safepay is een zusterorganisatie van Multipay B.V. Multipay zorgt voor de afhandeling van internetbetalingen tussen e-shops en banken. Multipay is de voordeligste intermediair voor online internettransacties.

Domenico
27/08/02, 13:09
Yup, gisteren ontvangen...

superior-is
27/08/02, 15:13
Yes en het kreeg helaas 3.2 van de 5 volgens onze spamfilter. :/

almar
28/08/02, 12:39
Uhum,

Onze e-mailadressen zijn ingekocht bij een overkoepelende providerorganisatie, aldus Vanessa van Backer. Zij wilde geen mededelingen doen over waar deze ingekocht zijn. Maar ik wil deze vorm van spam, welke dus steeds vaker voorkomt gaan bestrijden.

Zijn er voorstanders voor een blacklist?

NicoV
28/08/02, 15:43
Volgens mij is zij wettelijk verplicht te vertellen waar ze jouw/jullie persoonlijke informatie heeft angeschaft.