PDA

Bekijk Volledige Versie : Serverius en Rick van Velthuysen tekenen hosting contract



mdf
22/11/10, 08:11
DRONTEN, 22 november 2010


Serverius en Rick van Velthuysen tekenen hosting contract


Serverius en Rick van Velthuysen hebben op 19 november jl. het contract ondertekend voor de hosting van Rick zijn online activiteiten waaronder streaming, diverse websites en (nieuwe) media-ontwikkeling. Hij krijgt hiervoor de beschikking over een eigen 19” serverrack waarin hij zijn apparatuur onder zal brengen.

Rick van Velthuysen is sinds 1985 professioneel bezig met radio maken als diskjockey en programmamaker. Hij is een groot voorstander van online- en social media en breidt met deze stap zijn online activiteiten uit. De reden voor Rick om te kiezen voor het Serverius datacenter is het regionale karakter, de bereikbaarheid en betrouwbaarheid van verbindingen.
Rick van Velthuysen: “Vanuit het Serverius datacenter heb ik veel betere verbindingen en omstandigheden voor de apparatuur, wat onmisbaar is voor mijn online activiteiten”.

“Ook wij zien de behoefte aan betrouwbare regionale datacenters waarbij koeling, stroomvoorziening, beveiliging en de kwaliteit van verbindingen gegarandeerd is. Een klant als Rick van Velthuysen stelt hele specifieke eisen aan bijvoorbeeld latency. Als de verbindingen niet in orde zijn merken luisteraars dat direct. Wij zien de keuze van Rick als een bevestiging dat we goed bezig zijn en een motivatie om kwalitatief hoogwaardige diensten aan te blijven bieden”, aldus Melchior Aelmans, managing director Serverius.


Over Serverius
Serverius is één van de snelst groeiende exploitanten van hoogwaardige regionale datacenters, waarbij de focus ligt op MVO en milieuverantwoord ondernemen. De ervaring en alom vertegenwoordigde technische kennis van de medewerkers vormt de basis voor het succes van Serverius. Tot de klantenkring van de datacenters behoren diverse klantgroepen waaronder ISP’s, dienstverleners en het MKB.


Over Rick van Velthuysen
Rick van Velthuysen begon op zijn 18e bij "Vrije Radio Bollenstreek" (VeeRrrBee 101.2) en werkte daarna bij Hofstad Radio in Den Haag.
In 1985 werd hij als dj aangenomen bij de KRO en presenteerde het programma Poptima Forma op Zondagmiddag op Hilversum 3. Na met diverse andere omroepen te hebben (samen)gewerkt, werd Van Velthuysen op 11 december 1992 door Erik de Zwart gevraagd om mee te helpen met de oprichting van Radio 538, waarvoor hij bijna 16 jaar gewerkt heeft. MiddenInDeNachtRick, met producer Koert Walraven en sidekick Rianne van Eldik en daarvoor Erik-Jan Rosendahl, was te horen van april 2005 tot augustus 2008.
Tot oktober 2007 deed hij op Radio 538 ook het weekendprogamma WeekendRick, samen met sidekick Marlous Löffelman en reporter boer Teun.

Sinds 1 september 2008 werkt van Velthuysen voor Radio Veronica. Hij
presenteert er in het weekeind het programma WeekendRick en op vrijdag presenteerde hij De volle vrijdag van Van V. Vanaf 8 oktober 2010 presenteert Rick op vrijdagavond tussen 21.00-0.00 een nieuw programma genaamd @RickvanV. Het programma WeekendRick wordt op zaterdag en zondag tussen 12.00-16.00 uitgezonden.
Naast zijn radiowerk treedt Van Velthuysen ook op als speaker bij evenementen en spreekt hij div. radio- en televisiecommercials in. Ook presenteert hij sinds 15 januari 2007 programma’s op een Spaanse (Nederlandstalige) radiozender op Hallo Costa Holanda.

phreak
22/11/10, 10:16
En wat is de toegevoegde waarde van dit bericht?

Keizer
22/11/10, 10:42
reclame he, wordt dit onderdeel wel vaker voor gebruikt

Paulewk
22/11/10, 10:43
Ik Feliciteer hierbij Serverius met "Een klant" . Proficiat jonges!

Triloxigen
22/11/10, 10:45
En wat is de toegevoegde waarde van dit bericht?

Tja persberichten he.

Alleen vreemd dat er geen contactgegevens bij vermeld zijn

EricV
22/11/10, 10:47
Kom op jongens, is toch interessant om te weten dat er een bekende naam daar staat?
Wie bepaalt er nu of dit interessanter is dan http://www.webhostingtalk.nl/persberichten-binnenland/164897-leaseweb-sluit-hostingcontract-met-kelkoo.html ?

@MDF; Gefeliciteerd :)

phreak
22/11/10, 10:57
Kom op jongens, is toch interessant om te weten dat er een bekende naam daar staat?
Wie bepaalt er nu of dit interessanter is dan http://www.webhostingtalk.nl/persberichten-binnenland/164897-leaseweb-sluit-hostingcontract-met-kelkoo.html ?

@MDF; Gefeliciteerd :)

Ik denk ook dat vanuit die post deze post is ontstaan :)

t.bloo
22/11/10, 11:18
is toch interessant om te weten dat er een bekende naam daar staat

nog nooit van gehoord...

DutchTSE
22/11/10, 11:50
nog nooit van gehoord...

Heb jij geen radio onder je steen? :p

Misschien moet ik ook me persberichten generator ook maar aanslingeren om jullie geïnteresseerden te vertellen welke BN'ers ik host :stupid:

(Ohja, ik zag ook geen meerwaarde in dit bericht).

EricV
22/11/10, 11:53
Misschien moet ik ook me persberichten generator ook maar aanslingeren om jullie geïnteresseerden te vertellen welke BN'ers ik host

Ik zou het nu niet weten, dus zeker doen!

Clanhost
22/11/10, 12:20
MiddenInDeNachtRick... veel naar geluisterd :P

Boyke
22/11/10, 12:33
Is toch een leuke klant om erbij te hebben, mag je best trots op zijn. Zo niet, dan kun je 80% van de topics in dit forumdeel wel verwijderen.

ichosting
22/11/10, 12:37
Misschien moet ik ook me persberichten generator ook maar aanslingeren om jullie geïnteresseerden te vertellen welke BN'ers ik host :stupid:


Doe ik mee, heb er ook wel een paar, hahaha.

Afijn, meerwaarde zie ik ook niet echt, maar het is wel leuk als een BN'er voor je kiest. Dus toch een felicitatie dan maar.

dennis0162
22/11/10, 13:30
MiddenInDeNachtRick was altijd wel leuk om te horen.