PDA

Bekijk Volledige Versie : Rekening van Special Hosting van 228 euro!



PvSolutions
19/11/10, 18:32
Goedemiddag WHTers,

1 van mijn klanten maakt nu iets heel apparts mee wat ik niet normaal vind.

Ongeveer een half jaar geleden begon er een conflict tussen mijn klant en Special Hosting. Hij bestelde ongeveer een jaar geleden een domein genaamd nh-hosting.nl. Toen plaatste mijn klant een factuur die niet de bedoeling was. Hij heeft toen niks gemeld. Toen is het domein ingenomen. Ik heb voor hem de voorwaarden doorgenomen en daar stond niks in van het overnemen van een domein bij het niet betalen. Nu krijgt hij zijn domein pas terug als hij zijn factuur van 228 euro heeft betaald!

Vanmiddag ging ik is met de Live Support praten dat dit niet normaal is. Ik heb een uur gewacht op antwoord! Dit gaven ze, alleen ze sloten het gesprek meteen toen ze hoorde over mijn klant.

Wat vinden jullie hiervan?

Triloxigen
19/11/10, 18:39
Klant plaatst factuur?

Ik begrijp niet veel van je verhaal eigenlijk..

pierce
19/11/10, 18:42
zou je de namen niet eens censureren, niet echt netjes om de namen van je klanten zo te vermelden...
verder ben ik het met triloxigen eens...

ichosting
19/11/10, 18:43
Zou overigens ook niet alles met naam en toenaam doen. Gaat om het verhaal en niet om wie het neem ik aan?

Edit: pierce was me voor en sluit ik me bij aan ;)

PvSolutions
19/11/10, 18:49
Okee, jullie mening ;p

ju5t
19/11/10, 18:54
Desondanks kan het geen kwaad wat meer helderheid in je verhaal te brengen. Ik snap er namelijk ook nog niet erg veel van.

The-BosS
19/11/10, 19:00
1 van mijn klanten maakt nu iets heel apparts mee wat ik niet normaal vind.
Punt 1) Je bent student dus hoe kan je dan een zaak hebben
Punt 2) Je hebt geen zaak dus ook geen btw nr/kvk
Punt 3) Hoe kan je dan klanten hebben zonder eigen zaak (btw nr/kvk)
Punt 4) Als een "klant" van jou problemen heeft met een leverancier moet "klant" het zelf oplossen (tenzei je advocaat bent)
Punt 5) Met de rest eens hoe kan een "klant" een factuur plaatsen (bestellen)?

Triloxigen
19/11/10, 19:15
In Nederland kun je als student gewoon inschrijven bij de kvk en dus een bedrijf hebben.
Het is verder ook niet de discussie of de TS een bedrijf heeft of niet.

En ook al heeft persoon X een probleem, wil niet zeggen dat de TS meneer X niet kan helpen natuurlijk.

En het verhaal, ja idd nog steeds niet duidelijk ;)

Yourwebhoster
19/11/10, 19:32
Even los van het feit dat je klant zelf niet weet dat je het hier open en bloot post, kan je contact opnemen met transip of sidn. Indien het domeinnaam op naam van de klant staat, dan kan hier wat tegen gedaan worden.

The-BosS
19/11/10, 19:33
In Nederland kun je als student gewoon inschrijven bij de kvk en dus een bedrijf hebben.
Het is verder ook niet de discussie of de TS een bedrijf heeft of niet.
Dat weet ik ook wel, maar aangezien TS dit niet ingevuld heeft bij zijn info kun je er dus vanuit gaan dat hij geen zaak heeft. Trouwens in een andere topic heeft hij het er over om met webhosting te beginnen dus kun je hier ook terug van uitgaan dat hij nog geen zaak heeft.


En ook al heeft persoon X een probleem, wil niet zeggen dat de TS meneer X niet kan helpen natuurlijk.
Daar ben ik het met je eens, maar dan noem je het geen klant maar een kennis, vriend(in), collega, ... En dan geef je meestal die persoon advies hoe hij het kan oplossen in plaats van het voor hem op te lossen. En ja er zijn situaties waar dit kan, maar dan probeert de "klant" het eerst zelf op te lossen en deelt de provider dan mee dat iemand anders in zijn plaats (met meer verstand van zaken) het verder zal overnemen om tot een akkoord te komen. Ik neem aan dat jij nog ik of andere providers zomaar er vanuit gaan dat die persoon gemachtigd is om te handelen in naam van de klant zonder dat de klant dit meegedeeld heeft of kan bevestigen.

cfmweb
19/11/10, 19:37
Goedemiddag WHTers,

1 van mijn klanten maakt nu iets heel apparts mee wat ik niet normaal vind.

Ongeveer een half jaar geleden begon er een conflict tussen mijn klant en Special Hosting. Hij bestelde ongeveer een jaar geleden een domein genaamd nh-hosting.nl. Toen plaatste mijn klant een factuur die niet de bedoeling was. Hij heeft toen niks gemeld.

Dus hij heeft iets besteld, dat ging verkeerd en daar heeft ie verder niets over laten weten aan Special-hosting ?


15. Buitengebruikstelling
1. Special-Hosting heeft het recht geleverde producten en diensten (tijdelijk) buiten gebruik te stellen en/of het gebruik ervan te beperken indien opdrachtgever ter zake van de overeenkomst een verplichting jegens Special-Hosting niet nakomt dan wel in strijd handelt met deze algemene voorwaarden. Special-Hosting zal opdrachtgever hiervan tevoren in kennis stellen, tenzij dat in redelijkheid niet van Special-Hosting kan worden verlangd. De verplichting tot betaling van de verschuldigde bedragen blijft ook tijdens de buitengebruikstelling bestaan. 2. Tot indienststelling wordt weer overgegaan indien opdrachtgever binnen een door Special-Hosting gestelde termijn zijn verplichtingen is nagekomen en een ter zake vastgesteld bedrag voor herindienststelling heeft voldaan, groot €17,50.

Welk stukje begrijp je niet ?

Yourwebhoster
19/11/10, 19:40
Een paar updates:
- domeinnaam staat waarschijnlijk niet op naam van de klant
- Er is geen KVK, maar ik hoorde van je klant dat dit reeds gemeld is bij de belasting dienst

Meer kan ik niet voor je doen, het toeval wil dat ik je klant herkende maar de rest mag je zelf uitzoeken.

Succes!

The-BosS
19/11/10, 19:45
Een paar updates:
- domeinnaam staat waarschijnlijk niet op naam van de klant

Niet waarschijnlijk staat niet op naam van de klant:



Domeinnaam nh-h*st*ng.nl
Status actief
Houder Special-H*sting

Yourwebhoster
19/11/10, 19:48
Niet waarschijnlijk staat niet op naam van de klant:

Klopt, vergeten aan te passen. Wat ik eigenlijk wilde neerzetten is dat ik niet weet of dit toen aangepast is, en dat het mogelijk daarvoor wil op naam stond.

The-BosS
19/11/10, 19:55
Klopt, vergeten aan te passen. Wat ik eigenlijk wilde neerzetten is dat ik niet weet of dit toen aangepast is, en dat het mogelijk daarvoor wil op naam stond.

Jah dat zal alleen sidn kunnen achter halen, maar hoe kan je dit aanpassen zonder medeweten van de eigenaar vraag ik mij dan af. Want het kan dan nogaltijd spelletje welles nietes worden.

Mikey
20/11/10, 00:07
Dat weet ik ook wel, maar aangezien TS dit niet ingevuld heeft bij zijn info kun je er dus vanuit gaan dat hij geen zaak heeft.

Dit is louter een aanname..... ->|

ichosting
20/11/10, 00:36
Jah dat zal alleen sidn kunnen achter halen, maar hoe kan je dit aanpassen zonder medeweten van de eigenaar vraag ik mij dan af. Want het kan dan nogaltijd spelletje welles nietes worden.

Als de eigenaar nog een formuliertje heeft van registratie (als het domein al zo oud is), dan kan hij er mee naar SIDN stappen en vragen hoe het zit. Als er onrechtmatig van naam is veranderd, dan kan het ongedaan gemaakt worden.

Hoe dat tegenwoordig gaat is mij niet bekend, nog niet gehad. Wel met het oude systeem nog. Hoster had toen een domein op naam van zichzelf gezet om te stangen, maar is netjes door SIDN ongedaan gemaakt omdat hij geen overdracht formulieren kon tonen. Ik zou dus gewoon bij SIDN informeren dan.

-OwnHard-
20/11/10, 02:26
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik me hier mee ga bemoeien, mijn naam is Patrick en ik was samen met Jeffrey M. (ja ik noem zijn naam omdat die gestrafd moet worden) Special-Hosting gestart. En ik had dus allemaal layout's gemaakt voor klanten en de transacties via hem laten verlopen, dat leverde mij op: €48. Ik zou zogenaamd de volgende maand mijn geld krijgen omdat hij nog achterstallige facturen moest betalen, 2 maanden later heb ik nog niks gekregen, we waren toentertijd nog beste vrienden. Een tijd geleden heb ik hele erge ruzie met hem gehad en tot op heden heb ik nog steeds mijn 48 euro niet gehad (OPLICHTER!). En zijn Special-Hosting 'bedrijf' is volledig illegaal/nep, omdat de volgende zaken niet deugen: geen KvK dus geen bedrijf, geen BTW nummer dus je mag niks verkopen, algemene voorwaarden zijn niet geldig want Special-Hosting is geen bedrijf (anders kan iedereen wel even een hostingsite maken met eigen algemene voorwaarden), facturen hoeven niet worden te betaald want er is geen officiële overeenkomst. Kortom allemaal oplichterij, niks kopen en/of niks mee te maken hebben. Ik weet er alles van, als je nog vragen hebt beantwoord ik ze graag. Ik hoop dat de FIOD een keer zijn werkt doet door dit soort nepbedrijven van 17-jarige kindjes aan te pakken.

Patrick

(P.S.: Laat je vooral niet bedreigen door M., hij kan je niks doen, hij heeft toch geen bedrijf)

The-BosS
20/11/10, 04:45
Uumm jullie hebben samen een bedrijf gestart en dat zou jou € 48,- opleveren voor layout, welke layout als ik vragen mag? Want als dit om website layouts gaat ben je er een 0 vergeten achter te zetten ;). Maar als jullie samen het bedrijf gestart hebben heb jij er evenveel schuld aan dat de papieren en kvk btw nummers niet in orde zijn. Of zijn jullie het alle 2 illegaal gestart en probeer je nu dat je ruzie hebt even de andere zwart te maken. Want je moet me toch eens uitleggen hoe je bedrijf start zonder oprichtingsacte, aandelen en startkapitaal.

EK-Media
20/11/10, 07:03
Aangezien ik je klant herkende, kan ik je zeggen dat er vele male meer aan de hand is met je klant dan alleen het deel dat hier nu vermeld is....

Yourwebhoster
20/11/10, 09:27
Aangezien ik je klant herkende, kan ik je zeggen dat er vele male meer aan de hand is met je klant dan alleen het deel dat hier nu vermeld is....

Onderbouw dit of post hier niks want daar hebben we niks aan.

PvSolutions
20/11/10, 10:32
Ik ben een persson die overal achteraan gaat. Ik heb een website eenmalig voor hem gemaakt en noem ik hem dus klant. SIDN wil helaas niks doen. Wat moet je nou met een bedrijf zonder KVK die de diensten blokkeert?

ichosting
20/11/10, 10:35
Hallo allemaal,

En zijn Special-Hosting 'bedrijf' is volledig illegaal/nep, omdat de volgende zaken niet deugen: geen KvK dus geen bedrijf, geen BTW nummer dus je mag niks verkopen, algemene voorwaarden zijn niet geldig want Special-Hosting is geen bedrijf (anders kan iedereen wel even een hostingsite maken met eigen algemene voorwaarden), facturen hoeven niet worden te betaald want er is geen officiële overeenkomst. Kortom allemaal oplichterij, niks kopen en/of niks mee te maken hebben.


Maar wat ik nu niet begrijp is, dat er na een ruzie met modder wordt gegooid om het niet hebben van KvK en BTW inschrijving etc. Toen je met hem in zee ging keek je daar ook niet naar en ging gewoon lekker aan de slag. Nu opeens rammelt het aan alle kanten.

Tuurlijk, dat die gegevens niet aanwezig zijn, klopt niet en zou niet moeten kunnen, maar dat wist je ook van te voren lijkt me, dus daar mee gooien lijkt mij niet netjes nu. Zeker niet omdat je zelf aangeeft dat je SAMEN en ik quote:


mijn naam is Patrick en ik was samen met ... (ja ik noem zijn naam omdat die gestrafd moet worden) Special-Hosting gestart.

Dus dan had je dat ook in orde kunnen maken.

Als het verhaal klopt, dan wil ik niks recht praten, maar dit rammelt ook natuurlijk. Just my 2 cents.

Correct me if i'm wrong.

PvSolutions
20/11/10, 10:48
Uumm jullie hebben samen een bedrijf gestart en dat zou jou € 48,- opleveren voor layout, welke layout als ik vragen mag? Want als dit om website layouts gaat ben je er een 0 vergeten achter te zetten ;). Maar als jullie samen het bedrijf gestart hebben heb jij er evenveel schuld aan dat de papieren en kvk btw nummers niet in orde zijn. Of zijn jullie het alle 2 illegaal gestart en probeer je nu dat je ruzie hebt even de andere zwart te maken. Want je moet me toch eens uitleggen hoe je bedrijf start zonder oprichtingsacte, aandelen en startkapitaal.

Dat samen starten klopt al niet. Hij had met zijn bedrijf NH-Hosting een KVK nummer en BTW nummer. Dat hij geen klanten heeft begrijp ik. Maar in zijn verhaal komt voor dat er een werknemer was die bij verschillende bedrijven bestellingen had geplaatst onder zijn adres. (ben benieuwd of dit waar is). En ik denk dat jullie ook last van hem hebben gehad. Hij heeft het nu moeilijk om de zaken recht te trekken(snap ik volkomen.) Hij heeft denk ik ongeveer 700 euro schulden bij verschillende bedrijven. Hij heeft dus ook niks goed aangepakt.

In december begint mijn bedrijf met KVK nummer(voor de duidelijkheid).

BsHosting
20/11/10, 11:13
Het zou tijd worden dat ze hier dezelfde eisen als in Belgie gaan invoeren om een bedrijf te starten.
Begeef je je op het net commercieel met site om inkomsten te verdienen meteen de Fiod op je dak indien je geen bedrijf bent dan zijn dit soort geintjes zo over.

The-BosS
20/11/10, 13:07
Dat samen starten klopt al niet. Hij had met zijn bedrijf NH-Hosting een KVK nummer en BTW nummer. Dat hij geen klanten heeft begrijp ik. Maar in zijn verhaal komt voor dat er een werknemer was die bij verschillende bedrijven bestellingen had geplaatst onder zijn adres. (ben benieuwd of dit waar is). En ik denk dat jullie ook last van hem hebben gehad. Hij heeft het nu moeilijk om de zaken recht te trekken(snap ik volkomen.) Hij heeft denk ik ongeveer 700 euro schulden bij verschillende bedrijven. Hij heeft dus ook niks goed aangepakt.

Ik had het ook niet over nh-hosting maar over hetgeen -OwnHard- vertelde over special-hosting, lezen is soms een vak appart blijkbaar.

Jimmy1987
20/11/10, 15:15
offtopic:
Pakt de popcorn er maar weer bij :chinese:

ontopic:
NH-hosting hebben we hier op WHT al vaker gezien, dat je "per ongeluk" iets besteld lijkt me sterk aangezien je toch allerlei informatie moet invullen bij het bestellen.

Yourwebhoster
20/11/10, 15:23
offtopic:
Pakt de popcorn er maar weer bij :chinese:

Het is weekend, vergeet de bier niet:drunk:


ontopic:
NH-hosting hebben we hier op WHT al vaker gezien, dat je "per ongeluk" iets besteld lijkt me sterk aangezien je toch allerlei informatie moet invullen bij het bestellen.

Hoe het precies zit met die factuur weet ik niet (ik krijg hier geen direct antwoord op op msn) maar wat ik meekrijg is dat het enkel voor de domeinnaam is en dat een VPS weer ergens anders afgesloten is. Maar 228,- euro voor een domeinnaam lijkt mij een beetje te veel.

Sommige soaps zijn leuk, maar ik pas voor deze en pak de film (moet toch ergens de popcorn eten en bier drinken:clown:) in Amsterdam. Dit is gewoon dommigheid door in zee te gaan met partijen die geen KVK hebben en die de domeinnaam niet op naam zet.

Enige wat ik dus mee kan geven is let er op dat de aanbieder een KVK heeft en de domeinnaam op naam zet. Het enige wat nu rest is (als je alles geactiveerd wilt hebben per direct) is betalen (en dus toegeven wat ik niet zou doen). En gezien het feit dat nh-hosting.nl volgens een MSN status bericht te koop staat zou ik hier verder geen moeite voor doen. Gewoon aangeven die handel en het daar bij laten.

Fijn weekend verder!

xaban
20/11/10, 16:31
Het zou tijd worden dat ze hier dezelfde eisen als in Belgie gaan invoeren om een bedrijf te starten.
Begeef je je op het net commercieel met site om inkomsten te verdienen meteen de Fiod op je dak indien je geen bedrijf bent dan zijn dit soort geintjes zo over.

Volgens mij is Belgie soepeler dan welk land ook. In Belgie kan je gewoon zwart handelen zolang je aan bepaalde 'eisen' voldoet (soort van gedoogbeleid lijkt het wel).

WebMeso
20/11/10, 16:49
Hmm, ik dacht dat de zomervakantie al voorbij was? Heb geen idee hoe de vork in de steel zit bij dit verhaal, maar het desbetreffende bedrijf zal niet zomaar tot dit soort maatregelen overgaan.


<knip>geen KvK dus geen bedrijf, geen BTW nummer dus je mag niks verkopen, algemene voorwaarden zijn niet geldig want Special-Hosting is geen bedrijf (anders kan iedereen wel even een hostingsite maken met eigen algemene voorwaarden), facturen hoeven niet worden te betaald want er is geen officiële overeenkomst. Kortom allemaal oplichterij, niks kopen en/of niks mee te maken hebben.

Ik weet er alles van, als je nog vragen hebt beantwoord ik ze graag.

Je weet er alles van? Zonder BTW nummer kan je wel degelijk producten verkopen. Zolang de omzet onder een bepaald bedrag blijft en dit bij de belasting aangegeven wordt dan is dit gewoon toegestaan. Alleen mag er geen BTW worden gerekend en op de factuur vermeld worden.

Als een 'bedrijf' zich niet aan de regels houdt dan kan je deze per telefoon gewoon bij de belastingdienst 'reporten'.

PvSolutions
20/11/10, 17:25
Ik ga dit topic sluiten! Ik wordt bedreigt door Special Hosting! Ook zo leuk (niet dus).
Ik laat het de rechter wel oplossen :P


Iemand nog een laatste woordje ?

Ik kan ook zelf dit topic niet sluiten...

BsHosting
20/11/10, 17:51
Als jullie pubertjes nu eens de lego gaan pakken of desnoods duplo.

De ene is nog nat achter zijn oren de andere weet ook niet wat ie allemaal doet en maar dreigen met rechtszaken, zorg zelf eerst eens dat je je zaken op orde hebt en bied geen illegaal diensten aan en praat dan.


Volgens mij is Belgie soepeler dan welk land ook. In Belgie kan je gewoon zwart handelen zolang je aan bepaalde 'eisen' voldoet (soort van gedoogbeleid lijkt het wel).

Ik denk NL soepeler, je loopt hier de kvk binnen betaald en bent bedrijf, in Belgie was dat toch echt niet zo.

Herbert
20/11/10, 18:56
Ik ga dit topic sluiten! Ik wordt bedreigt door Special Hosting! Ook zo leuk (niet dus).
Ik laat het de rechter wel oplossen :P


Iemand nog een laatste woordje ?

Ik kan ook zelf dit topic niet sluiten...
Waarom sluiten?
Het begint net spannend te worden :)
-
Om even terug te komen op de KvK en de Belastingdienst:
Toevallig heeft iemand mij er ook aangenaaid, die dat gedaan heeft die dacht dat ik mijn zaken niet in orde had.. Over de laatste 5 jaar was het prima hier.
Door dit heb ik ook de pest gekregen aan die kindertjes die zonder KvK en BTW nummer werken.
Ik zelf geef niemand aan bij de belasting, maar ik hoop van harte dat de webhosting branche een keer uitgedund wordt door middel van strengere controles door de belastingdienst op zwartwerkers.
Verder ben ik het met BsHosting eens, pak een doos met lego en ga daar mee spelen.

BsHosting
20/11/10, 20:27
Ik zelf geef niemand aan bij de belasting, maar ik hoop van harte dat de webhosting branche een keer uitgedund wordt door middel van strengere controles door de belastingdienst op zwartwerkers

Helaas denkt 90% hier zo over en gebeurt er dus 0,0 aan dit fenomeen.
Dit is niet alleen met webhosting, dit is ook op marktplaats en webwinkels welke illegaal handelen.

Kijk iemand die bv 1 keer zijn huisraad verkoopt runt geen bedrijf iemand die dit dagelijks doet is toch echt bedrijfsmatig bezig.

eMiz0r
21/11/10, 00:02
Als jullie pubertjes nu eens de lego gaan pakken of desnoods duplo.

De ene is nog nat achter zijn oren de andere weet ook niet wat ie allemaal doet en maar dreigen met rechtszaken, zorg zelf eerst eens dat je je zaken op orde hebt en bied geen illegaal diensten aan en praat dan.



Ik denk NL soepeler, je loopt hier de kvk binnen betaald en bent bedrijf, in Belgie was dat toch echt niet zo.

Ben het niet vaak met je eens, maar deze keer 100% :D

Mijn god wat een dom gelul zeg. Moeten jullie niet achter de meisjes aan ipv "bedrijven runnen"? Topicstart deugt van geen kant, bevat overigens nauwelijks informatie. Ruzie tussen paar baasjes onderling. Gaap... weinig realiteitszin te lezen.

Zouden gemeentes niet eens kunnen stoppen met speeltuinen sluiten? Er is nog wel degelijk behoefte aan zo te zien.

PvSolutions
21/11/10, 08:55
Ben het niet vaak met je eens, maar deze keer 100% :D

Mijn god wat een dom gelul zeg. Moeten jullie niet achter de meisjes aan ipv "bedrijven runnen"? Topicstart deugt van geen kant, bevat overigens nauwelijks informatie. Ruzie tussen paar baasjes onderling. Gaap... weinig realiteitszin te lezen.

Zouden gemeentes niet eens kunnen stoppen met speeltuinen sluiten? Er is nog wel degelijk behoefte aan zo te zien.

Dan weet je nog niks van mij :P

Ik ben gewoon aan deze zaak gekoppeld door NH-Hosting. Ik kreeg natuurlijk weer is medelijden met NH-Hosting dat er zoveel tegen zat. en besloot hem te helpen... niet de beste keus....

En als ik bedreigt wordt door Special-Hosting dat ik dit topic binnen 10 minuten moet sluiten ... (anders komen er maatregelen zodat ze mijn leven zuur maken).
Dan heb ik er al helemaal geen zin meer in om dit te regelen.

R.H.
21/11/10, 11:41
Dan weet je nog niks van mij :P

Ik ben gewoon aan deze zaak gekoppeld door NH-Hosting. Ik kreeg natuurlijk weer is medelijden met NH-Hosting dat er zoveel tegen zat. en besloot hem te helpen... niet de beste keus....

En als ik bedreigt wordt door Special-Hosting dat ik dit topic binnen 10 minuten moet sluiten ... (anders komen er maatregelen zodat ze mijn leven zuur maken).
Dan heb ik er al helemaal geen zin meer in om dit te regelen.

Als ik het goed begrijp ben je (doe je je voor als) een tiener (prodeo? ;P) advocaat? Jongens waar gaat het heen hier!?:drunk:

Zo te zien spijbel je ook erg vaak bij Nederlandse les?

En zoals ik al kan lezen is jouw leven al aardig zuur aan je reacties en gedrag te zien, just my 2 cents.

BsHosting
21/11/10, 12:14
Ik ben gewoon aan deze zaak gekoppeld door NH-Hosting. Ik kreeg natuurlijk weer is medelijden met NH-Hosting dat er zoveel tegen zat. en besloot hem te helpen... niet de beste keus....



Ja ja het komt eerder over als ik probeer me in allerlei bochten te wringen om medelijden te krijgen omdat ik illegaal diensten aanbied en nu door de mand ben gevallen.

Jullie zijn beide pubertjes nog nat achter de oren, 0,0 verstand van zaken doen en hoe je dat moet aanpakken, en komen hier jullie ruzie uitvechten.

Dit was echt iets voor op TV geweest dan hadden we nog leuk beeld gehad ook denk ik zo.

Het is dat ik zo niet ben maar zou eigenlijk eens zin hebben om jullie ouders te bellen kijken of die weten wat hun jong allemaal uitvreten op internet.

BsHosting
21/11/10, 12:34
Buiten dat Special-hosting heeft ook geen kvk dus ook illegaal bezig, binnenkort bij jullie allemaal controle denk ik zo, de belasting komt nl ook op dit soort sites

GC-Hosting
21/11/10, 12:39
nh-hosting.nl / .eu hosten wij hier op een vpsje voor klant... Niels Hofstede is dat de zelfde van dat Special Hosting?

Herbert
21/11/10, 13:13
nh-hosting.nl / .eu hosten wij hier op een vpsje voor klant... Niels Hofstede is dat de zelfde van dat Special Hosting?
hihi, wordt steeds gekker hier.. De klant (hosting) gegevens worden ook al openbaar gemaakt.
Nu alleen de pincode nog, of de login gegevens :)

R.H.
21/11/10, 13:17
nh-hosting.nl / .eu hosten wij hier op een vpsje voor klant... Niels Hofstede is dat de zelfde van dat Special Hosting?

Wordt inderdaad steeds gekker hier :) Er bestaat ook nog zoiets als geheimhoudingsplicht?:stupid:

mgielissen
21/11/10, 13:26
En de wet privacy op persoonsgegevens.

http://www.cbpweb.nl/

®on
21/11/10, 13:38
Een hoop "ondernemers" (kuch) zet zichzelf aardig voor schut. Om verdere imago schade te voorkomen, lijkt een slot handig.