PDA

Bekijk Volledige Versie : adverteerders vinden



VTI
11/02/03, 21:31
Oké mensen.
Ik ben momenteel bezig met een ieuw project. Ik zal het hier beknopt uitleggen. Als je meer info wilt, moet je maar ff mailen of pmmen.
Het wordt iig een forum waaraan verschillende sites meedoen. Op dit forum komt oa een anti terrorisme rpg die forum based is. Een rpg is een role playing game. Je moet je dus inleven in je character. Bij onze rpg wordt je een terrorisme bestrijder. Er komt natuurlijk nog veel meer op het forum zoals een game gedeelte, muziek, sport, nieuws en nog veel meer.
We willen een imagefolio voor anime site op de host gaan zetten (waar iedereen een link naar zet en waar bovenin de url van onze site staat) een topsite beginnen (met weer bovenaan een banner) en alle sites die meedoen met het forum een button laten zetten naar het forum. We hebben al een domeinnaam en een host voor een jaar, maar we zoeken adverteerders om de hoge kosten te dekken.
Weten jullie misschien wat voor bedrijven ik zou kunnen aanschrijven en please ff vermelden wat voor voordelen die sites hebben.
Of misschien heeft iemand van jullie wel interesse:)

Er zitten wel redelijk wat webmasters op de site en er zijn ook sites bij het forum aangesloten, dus die kunnen ook hosting gebruiken.

Later willen we misschien de site gaan uitbreiden met een webmaster gedeelte en een film review gedeelte, maar das nog niet zeker.

Mzzl en alvast bedankt
VTI

ps: als het hier niet goed staat, move um maar:p

VTI
11/02/03, 21:34
owjah, vergeten te vermelden.
Ik zou ongeveer €350 tot €400 per jaar moeten verdienen. Adverteerders krijgen banners en link. En in onze banner (met rotatie) een keer de adverteerder banner. En de andere keer onze banner van het forum. Bovenaan het forum, onder de splash en op de site en dus overal waar onze banner staat.

VTI
12/02/03, 22:18
ook geen hosters die misschien interesse hebben om mogelijk adverteerder te worden op deze site?
De prijs is natuurlijk in onderhandeling. Je kunt ook voor 3 maanden of een half jaar adverteren mocht dat het probleem zijn. Nog mensen die misschien ideën hebben?

Domenico
13/02/03, 02:29
Ik denk dat je toch meer zal moeten bieden dan een paar bannerviews aangezien de ontbrekende respons.

WebBizz
13/02/03, 09:45
Ik denk dat je ff moet wachten, daar je je aanvraag gisterenavond pas het geplaatst. Geef de bezoekers even de kans om je bericht te lezen :)

VTI
13/02/03, 15:59
Origineel geplaatst door Domenico
Ik denk dat je toch meer zal moeten bieden dan een paar bannerviews aangezien de ontbrekende respons.

wat voor iets zou ik meer kunnen bieden?
een banner op elke pagina en bovenaan het forum en op de splash. Ik zou popup kunnen doen, mocht de adverteerder dat willen, maar volgens mij is dat niet de manier om klanten te krijgen.

VTI
17/02/03, 18:40
Origineel geplaatst door Domenico
Ik denk dat je toch meer zal moeten bieden dan een paar bannerviews aangezien de ontbrekende respons.

Domenico waar denk je dan aan?
Ik kan popups doen, maar aan die bezoekers heb je volgens mij niks.
Verder nog iets?
Ik kan echt nergens op komen.

Web123.nl
17/02/03, 20:35
POPUPS zijn irritant. (moest ik even kwijt)

Maar verder succes met zoeken!

Web123.nl
17/02/03, 20:36
Ter info:
Ik heb ooit eens popup advertisement gedaan, maar kreeg daar veel kritiek op (negatief).

VTI
17/02/03, 20:37
ja, dat bedoel ik. Daarom had ik dat in eerste instantie er ook niet bij gezet. Het heeft volgens mij ook helemaal geen zin, maar als een adverteerder denkt van wel wil ik er gerust 1 op mijn pagina.

Domenico
18/02/03, 03:26
Origineel geplaatst door VTI


Domenico waar denk je dan aan?
Ik kan popups doen, maar aan die bezoekers heb je volgens mij niks.
Verder nog iets?
Ik kan echt nergens op komen.

Er zijn nog vele mogelijkheden maar wat dacht je van een percentage van de opbrengst van de site?

VTI
18/02/03, 11:40
lijkt me vreemd. Het mag gerust van mij. Maar ik denk dat de enige opbrengsten de adverteerder inkomsten worden. Dan zou de adverteerder een deel van zijn eigen geld terug krijgen :)

Domenico
18/02/03, 13:49
Origineel geplaatst door VTI
lijkt me vreemd. Het mag gerust van mij. Maar ik denk dat de enige opbrengsten de adverteerder inkomsten worden. Dan zou de adverteerder een deel van zijn eigen geld terug krijgen :)

Niet helemaal waar natuurlijk want ben je niet van plan met andere adverteerders in zee te gaan?

Naja, wat ben je eiegenlijk van plan met deze site? Hobby? Geld verdienen?

NicoV
18/02/03, 21:29
je zou eens naar webads.nl (http://www.webads.nl) kunnen gaan en daar wat informatie opvragen. Ik weet alleen niet wat voor minimum traffic grens ze daar hebben.

VTI
18/02/03, 22:53
Origineel geplaatst door Domenico


Niet helemaal waar natuurlijk want ben je niet van plan met andere adverteerders in zee te gaan?

Naja, wat ben je eiegenlijk van plan met deze site? Hobby? Geld verdienen?

Het plan is om in het begin er geen geld mee te verdienen. Het wordt een international en een nationale rpg. Hier komt ook nog een gewoon forum bij met gamereviews, muziek sport enzo.
Er komt een site met de stats over de rpg en wat het inhoud en de uitslagen van de toernooien. De squads die het toernooi winnen, zouden allemaal een prijs moeten krijgen gesponsord door een bedrijf.
In het begin is aanmelden gratis. We gaan na een tijdje ook nog een imagegallery en een toplsite beginnen met een aantal anime sites. Daarna willen we misschien wat kleine projecten gaan lanceren en bijv een webmastergedeelte en een game gedeelte maken.
Aanmelden kan na een tijdje bijv €25 per jaar gaan kosten. Maar das nog niet zeker.

VTI
08/03/03, 19:10
Ik kan nu adverteerders meer bieden (eindelijk :P).
Nu krijgen adverteerders die minimaal €200 per jaar opleveren ontvangen maandelijks 1000 extra bezoekers naast de vele bannerviews en de naamsbekendheid. Ook mogen deze mensen eens per 2 maanden een email sturen naar alle leden van het forum.
Adverteerders die zorgen voor €400 per jaar krijgen 1500 bezoekers per jaar en mogen maandelijks een mail naar alle leden sturen. Ook mogen zij maximaal eens per maand een aanbieding doorgeven die dan op de site komt te staan. Indien de adverteerder graag veel aanmeldingen voor bijv zijn niuwsbrief ofzo wil hebben, kunnen wij dit ook regelen, maar dat kost wat extra's.

Volgens mij ís het nu een stuk interessanter voor adverteerders. Dus reageer maar ff zou ik zeggen :P