PDA

Bekijk Volledige Versie : oude updatebestanden wefact hosting gezocht



Furbster
05/11/10, 15:20
Door omstandigheden draait mijn wefact hosting nog op versie 0.3.0 en ik zou deze nu toch wel graag willen bijwerken naar de nieuwste versie. Om dit te doen heb ik de zip bestanden nodig voor de upgrades naar 0.3.1, 0.3.2 en 0.3.3. Is er misschien nog iemand die deze bestanden ergens op de harde schijf heeft staan? Wefact heeft ze zelf niet meer op de site staan vandaar.

e-mailen kan naar furbster@hytmeel.com. bij voorbaat dank!

bami82
05/11/10, 15:31
Als je de readme even leest van de nieuwe versie:

Deze readme gaat er vanuit dat u reeds geüpdate heeft tot versie 2.2.0. Mocht dat niet het geval zijn, vraag dan via helpdesk AT wefact.nl voor meer informatie om te updaten naar versie 2.2.0.

Furbster
05/11/10, 15:40
Ja ik heb uiteraard al contact opgenomen met de helpdesk en ik heb ook al antwoord gekregen. Ik moet alle upgrades doorlopen. Zij hebben de bestanden 0.3.1, 0.3.2 en 0.3.3 (de upgrades) niet meer op de site staan en het blijkt voor hen ingewikkeld om deze bestanden terug te vinden. Er zijn hier op wht vast een hoop mensen die wefact al gebruiken vanaf het begin en dus die bestanden nog wel ergens hebben. Als iemand zo vriendelijk wil zijn mij die bestanden te e-mailen dan ben ik geholpen. Vanaf 0.3.4, 2.0.0, 2.1.0, 2.2.0, 2.3.0 kan ik ze nog gewoon downloaden op wefact.nl

Furbster
05/11/10, 18:45
0.3.3 heb ik inmiddels gekregen van iemand, bedankt daarvoor. Nu mis ik nog:

WeFact_Hosting_0.3.1_update.zip
WeFact_Hosting_0.3.2_update.zip

Geert-Jan
05/11/10, 20:06
Ik heb helaas laatst alles weggemikkerd, maar....:

- Database dumpen
- Nieuwe database aanmaken
- Nieuwe install doen in b.v. map wefact2, of je map /wefact even een andere naam geven.
..De nieuwe install doe je met de nieuwe database.(!)
- Database dump laden in je nieuwe install / database.

In de nieuwe install staan een paar nieuwe tabellen, die overschrijf je dan ook niet en blijven 'veilig'.
Je kunt nu de nieuwe install testen / controleren.

=> Baat het niet, het schaad ook niet daar je je huidige config / installatie nog hebt en razendsnel weer kunt gebruiken.

Keizer
06/11/10, 15:22
Ik heb speciaal voor jou m'n hdd's opnieuw geïndexeerd afgelopen nacht omdat ik ze scheen te hebben! Helaas waren ze toch tussentijds verdwenen en kan ik ze nu ook niet meer vinden.

Domenico
06/11/10, 15:26
Ik kan ook voor je kijken maar dat zal dan pas maandagavond kunnen.

Sander-
06/11/10, 15:31
Euh, je neemt Wefact toch met een stukje support af? Laat ze het dan lekker voor je regelen? Daar betaal je namelijk voor... Erg raar dat ze die updates zelf niet meer hebben.

BsHosting
06/11/10, 16:09
Je krijgt elke keer een melding als er een update is als jij dan zelf 3 jaar lang geen enkele update draait lijkt mij dat hun probleem toch niet meer.


Euh, je neemt Wefact toch met een stukje support af? Laat ze het dan lekker voor je regelen? Daar betaal je namelijk voor... Erg raar dat ze die updates zelf niet meer hebben.

Furbster
07/11/10, 21:14
Inmiddels heb ik de nieuwste versie geinstalleerd van wefact en deze met wat ge phpmyadmin gevuld met data. Het lijkt allemaal weer te werken. Jullie hoeven geen moeite meer te doen voor die updates, die zijn niet meer nodig. Bedankt voor de moeite in ieder geval. Ik vind het ook raar dat die updates plotseling van de site zijn verdwenen. Voortaan maar weer bij de tijd blijven dus.

Sander-
07/11/10, 21:29
Je krijgt elke keer een melding als er een update is als jij dan zelf 3 jaar lang geen enkele update draait lijkt mij dat hun probleem toch niet meer.

Wow, 3 jaar. Als ik nu een originele Windows xp cd van 9 jaar oud in mijn pc leg dan updated ie prima naar sp3. Oftewel, als je software gaat leveren dan moet je daar nou eenmaal rekening mee houden. En ik heb nog nooit een mail gehad van wefact waarin aangegeven werd dat support op oudere versies kwam te vervallen.

Daarnaast heb je toch te maken met een belangrijk stukje bedrijfsdata waar wefact toegang toe geeft.

t.bloo
07/11/10, 22:28
En ik heb nog nooit een mail gehad van wefact waarin aangegeven werd dat support op oudere versies kwam te vervallen.

toch wel, op 14 januari 2009:


Wij hebben u eerder in november 2008 bericht over de vernieuwde versie van WeFact Standard. Aangezien u nog niet bent overgestapt naar de nieuwe versie, willen wij u nog één keer hieraan herinneren en kunt u nog genieten van de tijdelijke actie die geldt tot 1 februari 2009!

Wat gebeurd er als u niet overstapt?
U bent niet verplicht tot het overgaan op de nieuwe WeFact Standard, al zijn wij er van overtuigd dat deze nieuwe versie veel voordelen voor u zal hebben. Vanaf 1 januari jongstleden geven wij, zoals in eerdere berichtgeving is aangekondigd, geen support meer op eerdere versies van WeFact Standard. Dit betekent dat u wel gewoon gebruik kunt bijven maken van het product, maar wij geen vragen of problemen meer in behandeling nemen.

future-hosting
06/12/10, 16:43
Weet niet in hoeverre dit probleem zich nog voordoet?
Anders even contact met mij opnemen.
Heb alle updates vanaf 28-07-08 tot nu toe nog liggen. :thumbup:

Colution
06/12/10, 23:23
Niet handiger een database dump te maken ?, nieuwe versie downloaden en erop installeren, nieuwe database aanmaken en importeren die hap ? Snel klaar toch ?