PDA

Bekijk Volledige Versie : INFO GEVRAAGD: Dedicated servers in Nederland



Anoniem
11/02/03, 12:29
Wij hebben momenteel alleen servers in de USA. We overwegen ook hosting op Nederlandse servers aan te gaan bieden.

Graag prijzen voor servers met een configuratie als volgt:

- P4 2 GHz
- 512 MB DDR
- 2 x 60 GB IDE

- 50-100 GB dataverkeer

Wij werken momenteel met Cpanel, bevalt zeer goed, dus liefst zouden we dat op deze servers ook krijgen. Ervaring met Cpanel is dus een pré. Cpanel kunnen leveren en installeren is een must.

Daarnaast worden al onze servers momenteel gemonitored en gemanaged door de providers hiervan in Amerika. In geval van problemen wordt (24 uur per dag) direct actie ondernomen en het probleem opgelost. Gaarne ook mogelijkheden daaromtrent bespreken.

thomas
11/02/03, 17:47
Heb je enige voorstellingen van wat je ongeveer wilt betalen ?

Anoniem
11/02/03, 17:57
Nee, ik wil nu juist weten hoeveel het me kost. Ik heb 1 aanbieding liggen voor 280 euro setup en 355 euro per maand. Exclusief Cpanel (1400 dollar voor een lifetime licensie). Ik ben benieuwd of jullie daaronder kunnen gaan zitten.

thomas
11/02/03, 17:57
Origineel geplaatst door byh
Nee, ik wil nu juist weten hoeveel het me kost. Ik heb 1 aanbieding liggen voor 280 euro setup en 355 euro per maand. Exclusief Cpanel (1400 dollar voor een lifetime licensie). Ik ben benieuwd of jullie daaronder kunnen gaan zitten.

die 2x60gig moet dat raid zijn (staat er niet bij :))

Anoniem
11/02/03, 18:02
Origineel geplaatst door thomas


die 2x60gig moet dat raid zijn (staat er niet bij :))

Nope, ik neem 2e schijf als /backup.

Anoniem
11/02/03, 18:08
Die aanbieding van 355 euro was overigens gebaseerd op het volgende:

-2 GHz
-512 MB
-2 x 60 GB
-50 GB data
-eigen powerboot aansluiting
-dataverkeer beheer programma
-support
-50gb dataverkeer
-4 ip adressen
-24x7 storings nummer
-eigen nameservers
-volledige installatie redhat en cpanel

Desmond
11/02/03, 22:29
Kan het voor minder leveren maar niet met Cpanel, maar met Plesk of Ensim ... Daar zijn wij gelukkig volledig van afgestapt :) Wij noemen het ook wel Gpanel (gatenkaas panel), geef mij een FTP Accountje op een CPanel server met de nieuwste updates e.d. en ik geef je binnen 2 uur het root password van die machine ;)

250 setup en 325 per maand moet lukken :)

thomas
11/02/03, 23:20
Hmz ik kan beetje goedkoper denkik maar eh voor wat wil je de server gebruiken want voor webhosting is ie wel wat te krachtig denkik

Anoniem
11/02/03, 23:23
Toch wel voor webhosting hoor, zie http://www.byh.nl

thomas
11/02/03, 23:54
Origineel geplaatst door byh
Toch wel voor webhosting hoor, zie http://www.byh.nl

Ik stuur deze avond/nacht nog een offere met enkele configuraties, stuur me je email eens door.

Domenico
12/02/03, 00:00
Origineel geplaatst door Desmond
geef mij een FTP Accountje op een CPanel server met de nieuwste updates e.d. en ik geef je binnen 2 uur het root password van die machine ;)


Kan je deze claim ook waarmaken?
Je zal wat meer moeten vertellen anders moet ik dit zien als loze praat.
Als je al een account hebt bedoel je?

PM me maar als je dit niet publiekelijk wil doen. :)

thomas
12/02/03, 02:00
Je hebt mijn voorstellen in je mailbox zitten.

Anoniem
12/02/03, 08:43
Origineel geplaatst door thomas
Je hebt mijn voorstellen in je mailbox zitten.

Dank!

Prima Internet
15/02/03, 22:47
Hi,

ik hebb een email gestuurt!

groeten

Markus

Samuel
17/02/03, 12:01
Origineel geplaatst door byh
Wij hebben momenteel alleen servers in de USA. We overwegen ook hosting op Nederlandse servers aan te gaan bieden.

Graag prijzen voor servers met een configuratie als volgt:

- P4 2 GHz
- 512 MB DDR
- 2 x 60 GB IDE

- 50-100 GB dataverkeer

Wij werken momenteel met Cpanel, bevalt zeer goed, dus liefst zouden we dat op deze servers ook krijgen. Ervaring met Cpanel is dus een pré. Cpanel kunnen leveren en installeren is een must.

Daarnaast worden al onze servers momenteel gemonitored en gemanaged door de providers hiervan in Amerika. In geval van problemen wordt (24 uur per dag) direct actie ondernomen en het probleem opgelost. Gaarne ook mogelijkheden daaromtrent bespreken.

Wat ik kan aanbieden

ADMIN EDIT: PEEP PEEP

Voor vragen kan u me steeds contacteren op samuel@benesol.be

Mvg,

Samuel

Anoniem
17/02/03, 12:29
Ik heb een keuze kunnen maken, maar ben wel van plan meerdere servers te gaan plaatsen in Nederland, liefst ook gespreid over verschillende datacenters, dus ik zal de andere aanbiedingen tzt in overweging nemen.

justonefee
17/02/03, 21:29
En inderdaad - ook wij zijn afgestapt van cPanel omwille van het gatenkaaas effect... Ik kan uit ervaring spreken dat Cpanel security absoluut niets waard is. Ensim mag dan wel minder functionaliteiten bieden; de security is daar wel op-en-top :D

ADMIN EDIT: geen sluikreklame aub! (paar regels gewist) :)