PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK]2u Xeon Server



Phu
14/10/10, 16:22
Te koop

2u Chenbro RM214
Supermicro X7DAE
2x Intel Xeon E5420 12MB VT support (2x4 Cores)
2x Intel 771 2u Coolers
4x 2048 MB PC2-5300 FB-DIMM
2x 500 GB SATAII

Prijs 700.-

Zakelijke verkoop,prijs is dus exclusief 19% BTW

kcalliauw
14/10/10, 17:23
hey, wat trekt deze van stroom average?

Phu
14/10/10, 18:28
0,7 Ampere gemeten met een Voltcraft3000

wdekreij
20/10/10, 15:56
Als mensen een server van je kopen, krijgen die de server dan op diezelfde manier als ik mijn eigen server terug krijg (lees: niet terug krijgen)?

Ik heb tot 4 maanden geleden mijn server bij Phu Truong onder beheer gehad, en ben sinds die tijd bezig om mijn eigen server terug te krijgen. Telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord, aangetekende brieven komen terug.. Enkele maanden geleden belde Phu zowaar dat hij de server af zou leveren, maar - zoals inmiddels verwacht - kwam hij niet opdagen en reageert hij sindsdien wéér niet op mails en telefoontjes.

Moraal van het verhaal: denk er nog eens over na voordat je met de TS zaken doet. Excuses dat ik dit verhaal hier moet delen, maar blijkbaar is het nodig.

@ Phu: Zou je willen bellen en/of je telefoon op willen nemen? Dank!

xaban
20/10/10, 20:33
Wellicht een beetje offtopic, maar wel een aanvulling op het bovenstaande.
Phu is op zich best een toffe gast, vriendelijk, echter soms inderdaad een beetje laks (waarschijnlijk door de drukte). Dus gewoon de server ophalen als je hem koopt in plaats van verzenden, dan komt het vast wel goed.

wdekreij
21/10/10, 00:13
Wellicht een beetje offtopic, maar wel een aanvulling op het bovenstaande.
Phu is op zich best een toffe gast, vriendelijk, echter soms inderdaad een beetje laks (waarschijnlijk door de drukte). Dus gewoon de server ophalen als je hem koopt in plaats van verzenden, dan komt het vast wel goed.

Het klinkt alsof je hem kent. Zou je mij met hem in contact willen brengen? Het enige wat ik van hem vraag is mijn eigen server terug. Simpelweg overhandigen en hij is van me af, it's that simple.