PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS opzetten



BrunoB
29/09/10, 11:09
Goedemorgen,

heb de volgende vraag en ik ben een leek in een vps enz enz.

Wil een dedicate server gaan huren. En deze gaan opdelen in 4 delen voor vps.

En dat ik deze vps dan aan vrienden kan geven of verhuren :w00t:

De server moet/is voorzien van Windows 2008 R2 Server Web Edition 64 bits.

Kunnen jullie mij advies geven voor volgende punten:

- Welke programma is het beste om een server op te delen voor Windows Vps?
- 4 gebruikers accounts op een server kan maar tegelijk erop en gebruik maken van de zelfde programma's kan niet?
- Op de server kvm installeren? anders kan je niet afzonderlijk op een server?

Wat betreft de bovenstaande punten laat ik het hier eerst bij.

Ik sta er ook open voor om handleidingen te krijgen er is niet veel te vinden om zelf een server te delen doormiddel van vps.

Als ik via google zoek kom je constant bij aanbieders van vps uit :mad:

Ik wacht eerst jullie reacties hier van even af.

Alvast bedankt :thumbup:

Gr BB :w00t:

GC-Hosting
29/09/10, 11:18
Bruno, als je in het aanbiedingen gezocht forum dit zou plaatsen mogen wij een passende aanbieding doen.

Domenico
29/09/10, 11:28
Domenico edit:


Er word (nog) niet gevraagd naar aanbiedingen!

Wynand
29/09/10, 11:36
- Welke programma is het beste om een server op te delen voor Windows Vps?Voor Windows, Microsoft Hyper-V, of VMWare Server/Workstation..


- 4 gebruikers accounts op een server kan maar tegelijk erop en gebruik maken van de zelfde programma's kan niet?Als die vier gebruikers in hun eigen virtuele server draaien maakt dat niks uit, als dat zonder virtuele servers is en op dezelfde bak willen inloggen geven programma's al firefox wel'ns problemen.


- Op de server kvm installeren? anders kan je niet afzonderlijk op een server?Remote Desktop? KVM voor Windows ken ik niet..

opinion
29/09/10, 11:54