PDA

Bekijk Volledige Versie : Trafego presenteert u RackIT Datacenter Facilities



SHQ
29/09/10, 11:33
Naar omleiding van recente ontwikkelingen en de groei in Trafego ( www.trafego.net ) van de laatste 4 jaar sturen we u –met enige trots- deze mededeling.

Trafego is al enkele jaren 1 van de grotere spelers binnen Nederland en België op het gebied van hosting, domeinnamen, dedicated servers en rackhosting/colocatie. We kunnen dan inmiddels ook stellen dat we inmiddels meer dan 40,000+ websites voorzien van een weg naar het wereldwijdeweb met een 600tal webservers onder ons beheer. Dit verdeeld over 3 datacenters verdeeld over Nederland en op korte termijn ook in België.

Stilstaan is achteruitgaan
Een feit wat ieder kent die actief is in de internetwereld, men moet concurrentie voorblijven, evalueren en investeren in de toekomst om het “spel” mee te mogen blijven spelen. Dat begrijpen wij als geen ander. We staan immers aan 1 van de bronnen van het internet door o.a uw websites en email van internetverbindingen te voorzien die stabiel is en blijft.

De volgende stap voor hostingprovider Trafego
Ook voor Trafego is het tijd voor een evaluatie en innovatie.
Dit in de vorm van een eigen netwerk en datacenter faciliteit. Dit zal gebeuren onder de naam “RackIT datacenter facilities” waar we naast Trafego welke zijn eigen diensten blijft exploiteren zoals u reeds gewend bent maar wel de colocatie en rackhosting diensten gaan liften naar het volgende “level”.

RackIT Datacenter Facilities B.V.
RackIT ( www.rackit.nl ) zal vanaf 1-10-2010 zorg dragen voor alle rackhosting en colocatie diensten welke tot heden door Trafego werden verzorgd. Er zal worden geïnvesteerd in een upgrade van het huidige bestaande kwaliteit netwerk zodat uw server hardware nog stabieler, veiliger en sneller op het internet kan worden aangesloten. Naast de upgrades in de netwerk infrastructuur word er gestart met de bouw van een compleet nieuw datacenter suite. Verwachting is dat deze volgend jaar medio April/Mei in actief gebruik kan worden genomen. Er vinden voor u geen wijzigingen plaats m.b.t lokatie waar nu uw hardware hangt en is aangesloten met het internet. Kortom ondanks de vele vooruitgangen en upgrades geen downtime door intensieve verhuizingen.
RackIT zal een complete private suite realiseren in samenwerking met Nedzone, welke onafhankelijk zal opereren. Dit betreft 24 rack kabinetten met uitgroei mogelijkheden naar 48 rack kabinetten.

Voordelen voor rackhosting/colocatie cliënten van RackIT
- Hogere beschikbaarheid (High Density tot 32amp per rack) in de nieuwe setup
- Snellere internet verbindingen (upgrade naar 10GB verbindingen, in totaal 320GB)
- Flexibeler schakelen tussen 1U naar complete rack faciliteiten
- Private vlans mogelijkheden aangestuurd door uitsluitend Cisco
- Verdere uitrol naar Native IPv6
- Geen wijziging in het team en beleid wat u reeds gewend bent
- Uitrol van remote schakelbare voedingen met mogelijkheid uitlezen stroom per poort!

Naast de upgrades zoals u hierboven heeft gelezen komt er ook een actief compleet nieuw anti-spam cluster waar u als klant op aan gesloten kan worden in samenwerking met SpamExperts. (Medio december)

Bent u reeds colocatie of rackhosting klant van Trafego? Op korte termijn zal Trafego/RackIT u persoonlijk uitnodigen op ons kantoor in Steenbergen voor persoonlijke toelichting en advisering voor uw bestaande situatie. Bent u geen colocatie klant maar bent u wel graag aanwezig? Laat ons dat dan even weten! U bent van harte welkom.

Wat nu met Trafego, zal Trafego verdwijnen?
Trafego zal een op zich zelf staande onderneming zijn welke alle overige diensten zal voortzetten. Hierin zullen geen wijzigingen plaatsvinden op het feit na dat deze ook van de nieuwe infrastructuur zal gebruik gaan maken van RackIT Datacenter Facilities.
Kortom, ook voor de diensten van Trafego komt een hogere en snellere beschikbaarheid.

Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen RackIT en de realisering van de nieuwe datacenter(s) bouw/realisering en setup? Meld u aan op onze nieuwsbrief en u krijgt het laatste nieuws als eerste in uw emailbox.
Aanmelden voor onze kan eenvoudig via: www.rackit.nl/over-rackit/laatste-nieuws/

Mochten er aan de hand van deze mededeling vragen oprijzen? Neem dan contact op met Maurice Valentijn op maurice@rackit.nl , Hij zal u vragen van antwoorden voorzien.

24x7group
29/01/12, 17:13
Rackit opgedoekt?

Serverio
29/01/12, 17:42
Rackit opgedoekt?


Dikke prima aldus de website van RackIT (http://www.rackit.nl/)

vDong
29/01/12, 19:51
Dikke prima
Zeer cryptisch, wat zou dat betekenen?

drex
29/01/12, 19:57
Lijkt er op dat ze deze activiteit aan de wilgen hebben gehangen. Zitten blijkbaar ook niet meer in het pand te Steenbergen? Misschien iets te hoog gegrepen in het persbericht van 09-2010?

WebMeso
29/01/12, 19:57
Zeer cryptisch, wat zou dat betekenen?

Hacked?

SHQ
29/01/12, 20:00
De dienstverlening is sinds q4 2011 overgenomen door een andere colocatie aanbieder.
De overname partij heeft besloten niet de naam RackIT mee over te nemen of te gaan voeren. De website is offline gehaald en zal weldra een redirect op worden ingesteld.

drex
29/01/12, 20:33
Trafego ook?

SHQ
29/01/12, 20:37
Trafego staat hier compleet los van, deze was al gestopt met colocatie activiteiten in 2010.

drex
29/01/12, 20:43
Trafego staat hier compleet los van, deze was al gestopt met colocatie activiteiten in 2010.

Vroeg ik ook niet!
Bedoelde of Trafego ook door die andere partij is overgenomen.....

Yourwebhoster
29/01/12, 22:55
Vroeg ik ook niet!
Bedoelde of Trafego ook door die andere partij is overgenomen.....
Trafego is er nog steeds onder eigen vlag en is niet overgenomen, zoals aangegeven staat deze hier los van. Enkel de colocatie diensten zijn overgenomen.

drex
30/01/12, 00:23
Trafego is er nog steeds onder eigen vlag en is niet overgenomen, zoals aangegeven staat deze hier los van. Enkel de colocatie diensten zijn overgenomen.

En daar ga jij dan op antwoorden, vreemd?

Yourwebhoster
30/01/12, 00:26
En daar ga jij dan op antwoorden, vreemd?
Als ik er wat van af weet dan kan ik je daarbij toch gelijk aan een antwoord helpen? Niks vreemds aan lijkt me?

24x7group
30/01/12, 00:31
RackIT is overgenomen en toch reageer jij (vanuit Trafego) nog steeds op dit forum. De username is dan niet overgenomen?
Vind het allemaal beetje vaag. Hoe noemt die andere partij? Of is dat geheim?

drex
30/01/12, 00:33
Als ik er wat van af weet dan kan ik je daarbij toch gelijk aan een antwoord helpen? Niks vreemds aan lijkt me?

Blijf het vreemd vinden maar goed.......en ik vroeg alleen maar of Trafego misschien ook was overgenomen gezien het feit daar ook vele diensten zijn laten vallen. En beiden bedrijven varen onder dezelfde vlag toch.

Yourwebhoster
30/01/12, 00:41
Blijf het vreemd vinden maar goed.......en ik vroeg alleen maar of Trafego misschien ook was overgenomen gezien het feit daar ook vele diensten zijn laten vallen. En beiden bedrijven varen onder dezelfde vlag toch.
Als jij kennis hebt van iets en iemand heeft een vraag daar over dan kan je die informatie toch ook delen? Of bedoel je dat je het aan Trafego vroeg en dat je van Trafego een antwoord wilt hebben? Misschien dat het aan mij ligt maar ik snap niet waarom je het vreemd vind dat ik informatie deel in een community

Het enige wat ik je verder kan vertellen (dit vanuit tweets, dat andere weet ik omdat ik daar naar gevraagd heb door de tweets en nieuwsgierigheid) is dat klanten informatie hierover ontvangen hebben.

drex
30/01/12, 00:50
Als jij kennis hebt van iets en iemand heeft een vraag daar over dan kan je die informatie toch ook delen? Of bedoel je dat je het aan Trafego vroeg en dat je van Trafego een antwoord wilt hebben? Misschien dat het aan mij ligt maar ik snap niet waarom je het vreemd vind dat ik informatie deel in een community

Het enige wat ik je verder kan vertellen (dit vanuit tweets, dat andere weet ik omdat ik daar naar gevraagd heb door de tweets en nieuwsgierigheid) is dat klanten informatie hierover ontvangen hebben.

Ik vindt het allemaal prima wat je doet, viel me alleen maar op en daar reageerde ik op.

RackIT was snel met zijn reakties geven in dit topic, op het moment dat ik vroeg of Trafego daar ook onder viel (overname) verwacht je het antwoord niet zo snel van een ander.

Pantsy
30/01/12, 01:06
Wat lopen jullie te muggen ziften zeg, slotje want het is immers erg duidelijk wat er aan de hand is.