PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsor Colocation



Cornel
27/09/10, 20:08
Hallo allemaal,

1e post, dus sorry als ik iets doms zeg.

Maar goed. Ik ben in m'n eentje een klein bedrijfje en zoek iemand die voor mij, in ruil voor een logo op mijn site en andere 'naamsbekendheid' mijn Colocatie wil en kan financieren. Dit hoeft maar 15 euro per maand te zijn.

Ik ben een webdesigner/programmeur die graag zijn eigen servers draait. Daarom vraag ik nu iemand. Het is geen speciaal project, maar je bedrijf(je) wordt misschien wel bekender.

Iemand interesse? Ik wil ook best een PB sturen als je belangstelling hebt, al weet ik niet wie ik dan moet PB'en, dus vraag ik het hier.

Cornel

Apoc
27/09/10, 20:14
Je bent een bedrijf begonnen en kunt geen 15 euro per maand veroorloven? Kom op zeg.

Cornel
27/09/10, 20:27
Ok, blijkbaar is mijn vraag dus dom. Bedankt dat ik dat ook weer weet. De rest van de kosten betaal ik zelf, ok? Mag ik dan niet eens vragen om een kleine bijdrage? Nou goed dan.

Ik ben weg hier.

Cornel

marsipulami
27/09/10, 20:28
Ok, blijkbaar is mijn vraag dus dom. Bedankt dat ik dat ook weer weet. De rest van de kosten betaal ik zelf, ok? Mag ik dan niet eens vragen om een kleine bijdrage? Nou goed dan.

Ik ben weg hier.

Cornel

uhm bijdrages vraag een startend bedrijf in de regel aan de bank :ban:

WebMeso
27/09/10, 20:31
Ok, blijkbaar is mijn vraag dus dom. Bedankt dat ik dat ook weer weet. De rest van de kosten betaal ik zelf, ok? Mag ik dan niet eens vragen om een kleine bijdrage? Nou goed dan.

Ik ben weg hier.

Cornel

Sponsor aanvragen niet toegestaan. Het lezen van de regeltjes is meestal het eerste wat je doet als je nieuw bent.
Je zegt niks doms, maar je kan beter om een partnership vragen dan een gedeeltelijke sponsorbijdrage.
Dat wordt misschien serieuzer genomen.

DeziWeb
27/09/10, 20:50
Mag ik dan niet eens vragen om een kleine bijdrage? Nou goed dan.

Ik ben weg hier.

Cornel

Dat is wel heel snel? Wanneer iemand een (terechte) reactie geeft op je verzoek, dan is die reactie een beetje overdreven.

Geert-Jan
27/09/10, 20:58
Hallo allemaal,

1e post, dus sorry als ik iets doms zeg.

Maar goed. Ik ben in m'n eentje een klein bedrijfje en zoek iemand die voor mij, in ruil voor een logo op mijn site en andere 'naamsbekendheid' mijn Colocatie wil en kan financieren. Dit hoeft maar 15 euro per maand te zijn.

Ik ben een webdesigner/programmeur die graag zijn eigen servers draait. Daarom vraag ik nu iemand. Het is geen speciaal project, maar je bedrijf(je) wordt misschien wel bekender.

Iemand interesse? Ik wil ook best een PB sturen als je belangstelling hebt, al weet ik niet wie ik dan moet PB'en, dus vraag ik het hier.

Cornel

- Wie ben je?
- Wat ben je?
- Hoe oud ben je?
- Wat is je doelgroep?
- Waarom wil je eigen server draaien?
- Wat wil je op je server draaien?
- Wat voor server wil je ophangen?
- Hoeveel stroom wil die server?
- Moet er ook een netwerkkabel aan, en hoeveel wil je daar doorheen laten gaan?
- Waarom de aanvraag voor sponsoring?
- Wat ga ik er voor terug krijgen?
- in welke vorm?
- in welke hoeveelheid?
- ......

®on
27/09/10, 21:25
Sponsor colocatie? 't Is weer eens wat anders als de clansponsoring. Maar ook niet toegestaan op WHT.