PDA

Bekijk Volledige Versie : Interconnect lanceert nieuwe website



Interconnect
27/09/10, 14:50
’s-Hertogenbosch, 27 september 2010

Interconnect heeft haar nieuwe website gelanceerd. Naast het uiterlijk is de navigatie onder handen genomen, waardoor informatie beter vindbaar is. De nieuwe huisstijl van Interconnect is ook terug te zien op de website.

Interconnect bestaat inmiddels 15 jaar en is in die tijd uitgegroeid tot een organisatie van ruim 50 medewerkers. De vorige website bestond al enkele jaren en sloot niet meer aan bij de huidige strategie van Interconnect. “De huisstijl en website waren na al die jaren aan vernieuwing toe,” aldus Rolf Naberink, Marketing Manager bij Interconnect. De overzichtelijkheid van de website is sterk verbeterd, waardoor bezoekers sneller een eenvoudiger informatie kunnen vinden.

Bekijk de nieuwe website op www.interconnect.nl (http://www.interconnect.nl)

Triloxigen
27/09/10, 15:01
Het eerste waar ik aan moest denken was de Kamer van Koophandel, dit door het kleurgebruik denk ik.

Functioneel is het goed, het is duidelijk en bruikbaar en dat ontbreekt bij de meeste al aan.
Maar vind de layout zelf niet echt uitstraling hebben

Interconnect
27/09/10, 17:19
Beste Triloxigen,

Die associatie (vanwege blauw en geel) snap ik wel, dat was één van de punten die we intern ook hebben besproken. Maar we wilden onze eigen kleuren (blauw, geel en rood) toch aanhouden. Onlangs heeft de KvK ook haar website vernieuwd en is bijna al het geel van hun site verdwenen. Mede daardoor hebben we besloten toch dit ontwerp aan te houden.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Apoc
27/09/10, 17:25
Ik vind de website persoonlijk wat "scheef" ogen, doordat het geel aan de bovenkant naar rechts door loopt (en aan de onderkant in zijn geheel). Een vorm van "optisch bedrog" als het ware. Misschien komt dit ook omdat ik het op een 24" monitor bekijk.

Zou het niet mooier zijn om om het geheel van het content gedeelte een lijntje te zetten en het geel (zowel boven als beneden) niet in de breedte door te laten lopen?

Ziet er verder in ieder geval erg goed uit. Duidelijk en overzichtelijk.

Dezo
27/09/10, 21:23
Mooie site, alleen het geel is iets teveel geel van het goede ... misschien de footer in een ander kleurtje zetten.