PDA

Bekijk Volledige Versie : advies voor webhost



Rucell_01
16/09/10, 22:33
Hallo,

ben bezig met een website te maken voor video sollicitaties, waar mensen an bedrijven films kunnen uploaden enzo.
mijn vraag is , wat is de beste webhost die ik kan gebruiken , en wat raden jullie mij aan, en wat gaat het ongeveer kosten op jaarbasis.

alvast bedankt voor de hulp

RichardVD
16/09/10, 22:42
Op dit forum vind je voornamelijk webhosters en ben je niet op de juiste plaats voor een objectief antwoord op deze vraag. Je kunt een topic openen in het aanbiedings forum als je een aanbieding wilt krijgen van verschillende partijen maar dan moet je wel met meer informatie komen dan nu.

Je bent nog bezig met het opzetten van een website, je hebt nog geen verkeer en er waarschijnlijk dus nu ook nog geen inkomsten uit. Ik raad op basis van deze informatie aan om te kiezen voor een kleine vps omdat je waarschijnlijk aangepaste instellingen nodig hebt voor het verwerken van deze video's op de server.

De kosten zijn op basis van deze informatie helaas niet in te schatten. Dit is volledig afhankelijk van het aantal video's, hoe vaak deze worden beken en de kwaliteit van de video's.

Triloxigen
17/09/10, 00:16
Dat is maar net afhankelijk van het aantal bezoekers dat je gaat trekken en hoe je de gegevens gaat opslaan.

systemdeveloper
17/09/10, 00:52
En niet geheel onbelangrijk.... de service die je wilt hebben of verwacht van je hoster :)

marsipulami
17/09/10, 01:07
en dit is een dubbele post

JulienKulker
17/09/10, 11:59
Waarschijnlijk als je de filmpjes opslaat ben je ook redelijk wat schijfruimte nodig

erudeye
17/09/10, 14:18
Je kan best opstarten met cloud server (VPS) die kan makelijk gescaled worden als je later meer bezoekers, dataverkeer, en natuurlijk schijfruimte heb.

Rucell_01
18/09/10, 16:40
Greetings,,

dankjewel voor al jullie reacties ..

Colution
30/09/10, 12:53
Hoe wil je dit voor elkaar kijken ? de wat oudere generatie heeft geen verstand van video's uploaden.. Laat staan video's maken en bewerking voor sollicitatie !