PDA

Bekijk Volledige Versie : Deziweb opent Datacenter in Meppel



DeziWeb
06/09/10, 11:28
Deziweb opent Datacenter Meppel

Deziweb opent in samenwerking met twee partners medio mei 2011 Datacenter Meppel aan de Ketelskamp, industrieterrein Noord, direct aan een gunstige ontsluiting met de snelwegen A32 en A28.

Datacenter Meppel realiseert een capaciteit van meer dan 3.000 vierkante meter datavloer onder begeleiding van vooraanstaande engineers, o.a. Vaultex (http://www.vaultex.eu/) en Minkels (http://www.minkels.nl/) op gebied van veiligheid, klimaatbeheersing, infrastructuur en duurzaamheid.

Datacenter Meppel is carrier neutraal. Vanaf ¼ rack t/m complete eigen suite kunnen bedrijven en overheden bij Datacenter Meppel terecht. Prijzen en condities worden met klanten op basis van maatwerk vastgelegd.

Het datacentrum maakt gebruik van de meest energiezuinige en betrouwbare systemen. Dit maakt Datacenter Meppel partner voor bedrijven en overheden die zich eveneens bezighouden met maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen.

Hiermee voldoet Datacenter Meppel op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze aan de groeiende behoefte aan dataopslag voor bedrijven.

Ook zullen we ons in dit pand vestigen met ons kantoor hierdoor kunnen we nog sneller bij onze servers zijn mocht er een storing zijn. Tevens kunt u dan gebruik maken van onze 24/7 remote hands (onsite support) service voor systeembeheer, het beheer van uw apparatuur of bijvoorbeeld een powercycle.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact met Datacenter Meppel opnemen via info@datacentermeppel.nl of ons contactformulier op onze website www.datacentermeppel.nl.
De website is nog in aanbouw

Spyder01
06/09/10, 11:39
Leuk, als het klaar is wil ik wel eens komen kijken. Meppel is zo`n 45 minuten rijden vanaf hier. Meppel is wat dat betreft dan wel een mooie backup locatie / HA.

asusk7m550
06/09/10, 13:16
Het wordt nog druk in het noorden.

Zijn er al transits bekend die willen leveren?

EK-Media
06/09/10, 13:22
Gefeliciteerd :) het zal inderdaad druk worden daar haha,

Triloxigen
06/09/10, 17:42
Klinkt goed en aardig wat ruimte!

Ramon Fincken
06/09/10, 17:50
Gefeliciteerd Marcel!

Randy
06/09/10, 19:36
3.000m2 is een aardige hoeveelheid, zeker omdat 85%+ van alle nieuwe servers virtueel zijn. Ik neem aan dat alles volgens een High Density oplossing gebouwd wordt Marcel?

Kippenijzer
06/09/10, 20:52
Intressante lokatie inderdaad, ook hier benieuwd wat er aan lijnen binnen zal gaan komen.

EK-Media
06/09/10, 21:21
Gaat het in een bestaand gebouw ? of alles vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd worden ?

bkraan
06/09/10, 21:32
Zozo netjes hoor Marcel:)
Aardige groei dus, klasse!

daveww
08/09/10, 01:19
Gefeliciteerd ook namens ons :)

DeziWeb
08/09/10, 19:00
Dank je wel allemaal voor de felicitaties! Sorry voor de wat late replay, het is zoals bij iedereen ongetwijfeld…druk.

@ asusk7m550
We zijn nog bezig met wat partijen, pas wanneer dat helemaal rond is post ik liever wie dat zijn.

@ Randy
Jazeker

@ CompanyTotal
Het is nieuwbouw. We kunnen dus alle kanten op en hoeven ons niet te houden aan een bestaand pand. Hier is bewust voor gekozen.

Groet,
Marcel

Lampje
08/09/10, 23:34
Gefeliciteerd! :-)

Mick-X
09/09/10, 00:28
Congratz ! :) heel veel succes!

asusk7m550
09/09/10, 10:23
Zodra bekend is welke transits er zijn, zou ik graag meer informatie ontvangen.

Tommi
09/09/10, 10:27
Gefeliciteerd Deziweb, ik ben ook benieuwd zodra er meer informatie is:)

EK-Media
11/09/10, 22:49
Komen er ook foto`s op de website zelf te staan of ben je echt verplicht je in te gaan schrijven op die nieuwsbrief ? ( Altijd zo`n hekel aan haha :P )

DeziWeb
12/09/10, 09:36
Die komen nog wel. Gewoon even inschrijven, je kan je ook zo weer uitschrijven :)

EK-Media
12/09/10, 10:54
Die komen nog wel. Gewoon even inschrijven, je kan je ook zo weer uitschrijven :)

Oke :P ik ga een poging wagen haha, zolang ik maar :censored: overspoeld ga worden met spam zoals gewoonlijk met die dingen :P

Robert Esseveld
12/09/10, 13:04
Netjes Deziweb! Krijgen we ook allemaal een uitnodiging zodra het klaar is;) ?
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

EK-Media
12/09/10, 19:29
Netjes Deziweb! Krijgen we ook allemaal een uitnodiging zodra het klaar is;) ?
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.


:thumbup: Feestje in het datacenter zou wel leuk zijn, haha

Robert Esseveld
12/09/10, 20:08
:thumbup: Feestje in het datacenter zou wel leuk zijn, haha

Bij BIT is dat wel de gewoonte, dat zouden meerdere datacenters moeten doen:)

EK-Media
12/09/10, 20:24
Bij BIT is dat wel de gewoonte, dat zouden meerdere datacenters moeten doen:)

Achja het is wel een soort klantenbinding natuurlijk, dus kwaat kan het nooit zolang het maar niet op de datavloer is haha, of is dat daar ook een gewoonte ?

Robert Esseveld
12/09/10, 20:25
haha, nee dat dan weer niet;) maar goed ook!

DennisWijnberg
13/09/10, 14:32
Gefeliciteerd Marcel! Ik zorg wel voor een koekje bij de koffie ergens deze week ;)

JulienKulker
14/09/10, 13:50
Meppel is voor mij inderdaad ook mooi dichtbij is mssn ooit overweging waard als ik meer informatie over deze datacenter heb.

media1969
21/09/10, 15:42
Gefeliciteerd Marcel

En ik ga zeker met mijn servers mee naar jou

altijd super te spreken over jou

super dat jij het nu AL van de grond heb

Ik kijk vol bewondering naar jou uit zo als jij alles aanpakt

greetz

PS:
En het is zeker op de hoek

makkelijk ALS er iets mis gaat wat bij nooit gebeurt