PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijfjes die enkel en alleen service contract aanbieden voor server



chriske
02/09/10, 04:50
Hallo,

Ik was benieuwd of er ook bedrijven zijn die enkel en alleen onderhoud en het beheer doen van linux dedicated webservers. Het up to date houden van de server en storingen oplossen op locatie mits nodig.

Weet iemand of deze bedrijven er zijn en waar ik deze kan vinden??

Alvast bedankt!

The-BosS
02/09/10, 07:20
Die zijn er zeker, maar het is misschien handig als je de regio vermeld waar je support zou willen. Want je wilt natuurlijk ook geen beheerder die 500km verder woont als die hands-on support moet leveren.

DualVision
02/09/10, 12:57
Je bedoelt dat jouw dedi leverancier het hardware onderhoud doet en dat je nu opzoek bent naar een bedrijf wat het beheer van afstand voor je kan regelen? Of bedoel je echt het beheer van hard -en software?

Ik denk nml niet dat een dedi leverancier een externe bij hun servers laat komen.

Clanhost
02/09/10, 13:31
Zal alleen over de software kant gaan lijkt mij, de hardware kant is de verantwoordelijkheid van de dedicated server provider. Bij colocatie zou het allebei kunnen en dat gebeurd genoeg. Indirect heb ik wel ervaring gehad met XS Networks die het beheer van een klant van ons deden. Kwam op mij over als een professioneel bedrijf (http://www.xsnetworks.net/nl/) wellicht een suggestie. Voor die klant van ons hebben ze een heel rack ingericht en onderhouden ze de infrastructuur.

vDong
02/09/10, 14:47
Je bedoelt dat jouw dedi leverancier het hardware onderhoud doet en dat je nu opzoek bent naar een bedrijf wat het beheer van afstand voor je kan regelen? Of bedoel je echt het beheer van hard -en software?

Ik denk nml niet dat een dedi leverancier een externe bij hun servers laat komen.

Ik vermoed dat de TS het hier heeft over het werk van de dedicated server uitbesteden.
Ja hier zijn zeker bedrijven die dit doen, echter de meeste alleen in de DCs waar ze zelf zitten.

Lokatie is inderdaad heel belangrijk bij dit soort contracten.

chriske
02/09/10, 15:08
Ok duidelijk. Bedankt allemaal.

Randy
02/09/10, 16:12
Edit:

ik quote regel 10 uit de link in je onderschrift:
Adverteren mag alleen in de advertentie forums, en uitdrukkelijk niet in de andere fora.

opinion
02/09/10, 21:05
Randy: Ik quote regel 10 uit de link in je onderschrift:

Adverteren mag alleen in de advertentie forums, en uitdrukkelijk niet in de andere fora.

Chriske: zoals aan gegeven door andere zijn er bedrijven die dit doen en hier actief op WHT zijn. Ik adviseer je daarom een nieuw topic te openen in het "Ontwikkeling / Dienstverlening-aanbiedingen (http://www.webhostingtalk.nl/ontwikkeling-dienstverlening-aanbiedingen/)" forum.

PreServer
07/12/10, 03:19
Kan je niet gewoon bij de provider waar je nu je server huurt managed afnemen?
Of heb je speciale redenen om dit niet te doen?