PDA

Bekijk Volledige Versie : Solusvm Login integratie



Jimmy1987
29/08/10, 05:11
Ik ben aan het proberen om de login van Solusvm ( op het moment alleen de login ) te integreren in de loginboxen die al op onze nieuwe site gemaakt zijn. Ik kan nu al wat invullen in die vakken maar dan gebeurt er verder niets.

Maar nu kan ik nergens het stuk script vinden wat er bij solusvm voor zorgt dat je inlogt. Uiteindelijk wil ik het gewoon zo hebben dat klanten in onze eigen invulvelden hun login + wachtwoord invullen en dat er dan een nieuw venster opent met solusvm zelf met de details van hun vps voor het rebooten etc.

Weet iemand welke code ik daarvoor nodig heb van Solusvm?

Yourwebhoster
29/08/10, 12:07
Gewoon kijken naar de login fields van SolusVM, en voila.

Voorbeeld:


<?php
echo '<form name="cloudcenterform" method="post" action="'.$CONFIG['URL'].'/login.php">
<input type="hidden" name="username" value="'.$jeusernamevarrr.'">
<input type="hidden" name="password" value="'.$jepassvarrrr.'">
<input type="hidden" name="Submit" value="Login">';

Waar hidden staat moet je bij de eerste een text van maken, tweede een password en de laatste een submit.

Jimmy1987
29/08/10, 16:39
Ah bedankt :thumbup:

Jimmy1987
29/08/10, 23:55
Heb eens gekeken inmiddels en de login.php is versleuteld dus dat gaat niet werken.

The-BosS
30/08/10, 00:26
Bron weergeven van de html (login pagina url dus) en die zelfde input form settings gebruiken in jouw website.

Jimmy1987
30/08/10, 00:28
Dat ga ik eens proberen :)

Yourwebhoster
30/08/10, 09:55
Heb eens gekeken inmiddels en de login.php is versleuteld dus dat gaat niet werken.

Zoals ik al zei, de login fields. En dat is pure, ongecodeerde, HTML. Let wel op dat je de juiste action meegeeft in de form tag, anders werkt de login niet.

huizinga
06/10/10, 02:01
Wij hebben een soort van login-gateway gemaakt..

op onze website geef je je gebruikersnaam en wachtwoord in, die post naar de gateway. in de gateway wordt het formulier gegenereerd wat er exact hetzelfde uitziet als het inlogformulier (kwa velden) en een javascriptje die dan submit.. voor het inlogsysteem is het dus net alsof het originele login form ingevuld wordt.

als je via PM even een berichtje stuurt kan ik je het script wel even doorsturen, is erg eenvoudig..

ik ken Solusvm niet, maar dit principe werkt op eigenlijk elk inlogformulier.

Yourwebhoster
06/10/10, 08:22
Waarom ingewikkeld via een javascriptje terwijl een simpele HTML form gewoon voldoende is?