PDA

Bekijk Volledige Versie : Test DRS connectie problemen



Triloxigen
23/08/10, 20:19
Ik ben bezig om een applicatie te maken welke communiceert met het testdrs.

Maar om de haverklap krijg ik geen verbinding met het testdrs... is dat gebruikelijk of moet ik het ergens zoeken?

Smart-Guyz
23/08/10, 21:18
Heb je misschien iets meer details over hoe je het probeert te doen?

Triloxigen
23/08/10, 21:46
Heb je misschien iets meer details over hoe je het probeert te doen?

Ik gebruik de DRS class van MijnDomein gemaakt voor SIDN EPP (dus niet voor mijndomein, voorheen hete het SidnEpp class).
Maar ik krijg steeds terug read/write error en dat er geen verbinding gemaakt kan worden zo nu en dan. Ook al veranderd er niks aan het script.

Kwam wel al tegen dat iemand andershier het ook had en dat het aan de SIDN ligt..

WH-Tim
23/08/10, 21:46
@Trilo: dit is overduidelijk het probleem dat je aantal sessies vollopen. Als je zit te debuggen (of gewoon je scripts succesvol runt) moet je er goed op letten dat je altijd de sessie netjes afsluit. Anders kun je 20 minuten wachten tot je volgende poging!

Smart-Guyz
23/08/10, 22:04
@Trilo: dit is overduidelijk het probleem dat je aantal sessies vollopen. Als je zit te debuggen (of gewoon je scripts succesvol runt) moet je er goed op letten dat je altijd de sessie netjes afsluit. Anders kun je 20 minuten wachten tot je volgende poging!

Klopt, dit probleem hebben wij ook gehad, je moet netjes uitloggen met XML.
Je kan dus niet je script met exit sluiten op een foutmelding, aangezien je nog moet uitloggen.

maxnet
24/08/10, 10:43
Je kan dus niet je script met exit sluiten op een foutmelding, aangezien je nog moet uitloggen.

Destructor in je EPP class bouwen die het uitlog bericht verstuurt.
Die wordt ook bij een exit() aangeroepen.

WH-Tim
24/08/10, 12:13
Destructor in je EPP class bouwen die het uitlog bericht verstuurt.
Die wordt ook bij een exit() aangeroepen.

Maar niet bij een Exception of code van gelijke aard, of toch wel?

maxnet
24/08/10, 12:26
Maar niet bij een Exception of code van gelijke aard, of toch wel?

Welles :-)


Alleen in sommige extreme gevallen niet.
Bijv. je hebt ergens een oneindige loop, die iets doet wat geheugen kost, en je loopt tegen de geheugen limiet aan. Dan heb je kans dat de code in je destructor ook niet meer gaat werken.
Of indien er tijdens het afsluiten in een andere destructor of shutdown handler iets fout gaat.
Maar dan was het handmatig verzenden van het uitlog berichtje ook niet gelukt