PDA

Bekijk Volledige Versie : Vps



flexhost
23/08/10, 12:43
ik wil zelf een aantal eigen websites gaan hosten waarop ik tevens nog voldoende ruimte heb voor een aantal site van vrienden.
Het aantal bezoekers is beperkt ( < 100 / dag ) maar een goede perfomance/ reponse tijd is wel belangrijk ( joomla sites ).
Ik heb een reseller account in de USA geprobeerd maar de snelheid was echt slecht.
Ik denk nu aan een VPS in NL met 80 of 100 Gb disk opslag.
Het liefst met een admin panel waarmee ik snel een hosting omgeving kan opzetten en webtoepassingen kan installeren. ( Directadmin of Plesk ).

Denken jullie dat ik met 50 a 60 euro /maand inclusief dit kan realiseren.

Piwi-Web
23/08/10, 12:53
Google is your best friend ;) daar zul je vele aanbieders vinden.
Op dit forum kan je ook onder 'aanbiedingen gezocht' een topic aanmaken gezien er hier geen aanbiedingen gedaan mogen worden.

Om je vraag te beantwoorden: elke eis heeft zijn prijs. Het ram geheugen en dataverkeer bepaald ook voor een heel deel de prijs ;)

Alain
23/08/10, 12:55
Als je de VPS/VDS zelf kunt onderhouden kan dit wel ja. Je moet niet alleen op de specificaties van een VPS/VDS letten, want dat je bv 4 cores en 2GB geheugen tot je beschikking hebt zegt helemaal niks als je bijvoorbeeld maar een I/O hebt van 1mb per seconde. Dat soort geintjes ontstaan vaak wanneer de onderliggende server/cluster of wat dan ook, gewoon veel te vol is gepropt om de virtuele servers zo goedkoop mogelijk aan te bieden. In dat geval kun je beter gaan voor een 'minder zware' virtuele server bij een partij waarbij je wel de volledige performance kunt benutten.

joepie91
24/08/10, 04:10
EDIT: Ik zat niet op te letten, en had niet door dat dit subforum over managed hosting ging.