PDA

Bekijk Volledige Versie : help mijn bedrijf redden



NH-Hosting
21/08/10, 18:21
hallo
wie wil mij helpen mijn bedrijf redden

Derek-Jan
21/08/10, 18:23
hallo
wie wil mij helpen mijn bedrijf redden

Verwacht je hier een serieus antwoord op?

dennis0162
21/08/10, 18:27
Dat is snel nu al bijna failliet?

RichardVD
21/08/10, 18:27
Misschien wil superman wel helpen. :w00t:

Derek-Jan
21/08/10, 18:39
Ik weet niet wie of wat je bent maar als ik je website zo lees dan kom je over als een studentje die dat hosting er wel even bij doet. En dat wil je natuurlijk niet. Dus laat nieuwe professionele teksten schrijven. Een potentiele klant wil niet horen dat ie de eerste klant is. Dus dat soort zaken moet je zeker niet op je site zetten. Ook de live support van 19 tot 24 uur komt niet betrouwbaar over. Of je vermeld geen tijden, of je vermeld geen live support.

Met deze tips zal ik je zaak niet redden maar het kan allicht helpen, afhankelijk van welk stadium je al bereikt hebt.

Stewie
21/08/10, 18:44
Jouw posts zijn niet gestructueerd genoeg. Denk eerst na voordat je iets doet, post dan een helder verhaal. Wat is het probleem. Wat doe je er zelf aan. Wat wil je dat er gebeurd? Wat zijn de risico's? Wat zijn de oplossingen?

WebMeso
21/08/10, 18:44
hallo
wie wil mij helpen mijn bedrijf redden

Jaja, de vakantie is bijna voorbij. Je hebt nog geen klanten dat zet je ook op je website? Vrij apart.
Op je website staat een nieuwsbericht dat je officieel van start bent gegaan. Op welke datum was dat precies?

cfmweb
21/08/10, 18:47
Wat moet er gebeuren dan? een beetje triest is het wel natuurlijk...

swedendedicated
21/08/10, 18:49
Scholen zijn weer begonnen dus dan heb je minder tijd voor de "zaak"

NH-Hosting
21/08/10, 18:54
Jaja, de vakantie is bijna voorbij. Je hebt nog geen klanten dat zet je ook op je website? Vrij apart.
Op je website staat een nieuwsbericht dat je officieel van start bent gegaan. Op welke datum was dat precies?
__________________________________________________ ______________
donderdag 12 augustus 2010

Stewie
21/08/10, 19:00
__________________________________________________ ______________
donderdag 12 augustus 2010
Als dat een reply is, dan hoeven de WHT users ook geen moeite te doen.