PDA

Bekijk Volledige Versie : Intoworld hosting?



jos
11/08/10, 11:10
Hallo,

Iemand wil zijn domeinnamen verhuizen naar ons toe en die staan nu bij intoworld hosting. De klant heeft gevraagd om de domeinnaam van de lock te halen en de codes te geven zodat er verhuisd kan worden maar ze reageren helemaal niet.

Weet iemand hoe ze wel te bereiken zijn of iets meer over het bedrijf? Ik zag namelijk bij een user op dit forum het internet adres staan maar die persoon woont aan de andere kant van nederland dan waar het bedrijf gevestigd is, dat mij doet vermoeden dat het bedrijf een keer verkocht is?


Gr Jos

®on
11/08/10, 11:16
Probeer de daadwerkelijke registrar zelf eens, dat heeft meer zin dan hopen dat je wel antwoord gaat krijgen (mijn ervaring). Eventueel een fax transfer, indien het .com/.net/.org domein betreft.

Imtek
11/08/10, 11:29
Zou even zoeken naar het adres wat op hun website staat, het bedrijf wat daar achter zit is namelijk Truong IS: http://www.truong-is.nl/?action=contact

jos
11/08/10, 11:31
Ah dank ik zal aan de klant doorgeven dat hij die eens kan proberen te bellen!

Imtek
11/08/10, 11:38
Geen dank :)

ARKO
11/08/10, 12:09
@ Ron, heeft de daadwerkelijke registrar de bevoegdheden dit te doen?

®on
11/08/10, 12:20
@ Ron, heeft de daadwerkelijke registrar de bevoegdheden dit te doen?
Waarom zou deze niet op verzoek van de houder, de EPP key toesturen als je aannemelijk kan maken dat de reseller niet reageert/meewerkt?

jos
11/08/10, 12:22
Waarom zou deze niet op verzoek van de houder, de EPP key toesturen als je aannemelijk kan maken dat de reseller niet reageert/meewerkt?

Ja opzich waarom zou dat niet kunnen, enige punt is wel dat de tussenpersoon zijn mail adres heeft gebruikt als contact adres. Dus als ze verificatie per mail willen doen dan loop je nog vast :-(

ARKO
11/08/10, 12:28
Dat het mogelijk is begrijp ik, maar mag die het officieel ook doen?

Phu
11/08/10, 12:49
Beste Jos,

Intoworld is enige tijd geleden door ons overgenomen.
wij hebben geen opzegbrieven ontvangen de laatste periode

Misschien even verdere contact per PB of email dan kunnen we dit buitenom het forum oplossen ?

EDIT
Het kan natuurlijk ook zijn dat de klant geen zin heeft openstaande sommen te betalen.
Ja het klink misschien lullig maar wij maken ook gewoon kosten.

De EPP verstrekken doen wij NADAT wij de opzegbrief + copy legitimatie (zo kunnen wij controleren dat de eigenaar heeft opgezegd) hebben ontvangen, puur ter voorkoming dat een domein in verkeerde handen beland

jos
11/08/10, 13:03
Hi Phu,

Natuurlijk geef je geen code als er nog facturen openstaan dat zou ik ook doen en dat is niet lullig hoor. Ik weet natuurlijk verder niet of er betalingen openstaan of iets dergelijks.

Deze post is ook niet bedoeld om intoworld in een slecht daglicht te zetten maar een manier om contact te krijgen en dat is gelukt :-)