PDA

Bekijk Volledige Versie : leaseauto aanbieden



TomNL
04/08/10, 19:52
Hallo,

Per 1/10 stop ik met het werken in loondienst en ga ik als zelfstandige door het leven. Dit betekent wel dat per die datum het leasecontract voor mijn Seat Altea XL 1.9 DSG Businessline High moet worden afgekocht of moet worden overgenomen.
Ik wil de auto zelf niet overnemen, puur omdat ik nog niet een dergelijke grote kostenpost in het eerste jaar van mijn eigen ondernemerschap wil hebben. Aangezien de kosten van afkoop door de werkgever op mij verhaald worden, ben ik dus op zoek naar een bedrijf dat juist interesse heeft in een kort resterend contract (ca. 20 maanden). Daarbij wil ik dit bedrijf bij overname van het leasecontract graag een interesante bonus geven om het écht aantrekkelijk te maken om de auto over te nemen.

Ik heb verschillende marktplaatsen gevonden die juist handelen in het overdragen van leasecontracten. Deze zijn:

• Carmediair
• Leaseaanbod.nl
• Leasetrader.nl
• Leasetrading.nl
• LeasecarXchange.nl
• Releasecompany.nl

Ik ben benieuwd of jullie met een van deze partijen weleens zaken hebben gedaan voor zowel verkrijgen als aanbieden van leasecontracten.

En mocht iemand interesse hebben in een kortdurend leasecontract met een overnamebonus, dan hoor ik dat uiteraard ook graag via een PM. Ik stuur je graag de gegevens toe.

Tom

EricV
05/08/10, 12:23
Hoi Tom,

Zelf heb ik goede ervaringen met leasetrader.nl
Ik vond hen destijds de duidelijkste prijsstelling hebben, geen gedoe met percentage van afkoopsommen enzo. Ook adverteerden zij destijds actief op verschillende websites.

Groeten,
Eric