PDA

Bekijk Volledige Versie : virtuozzo container schoppen



dax
21/07/10, 10:35
Ik ben een VPS aan het opzetten in een virtuozzo/plesk omgeving, maar ik merk dat de container en de server snel en vaak uit zn resources loopt. Ik heb een VPS abo waar ik 10 domeinen op kwijt mag (qua licentie) maar met 2 domeinen waarop 1 kleine wordpress site draait en mail voor een tiental personen moet ik die container na een kwartiertje werk in Plesk al weer herstarten omdat ie vastloopt.
Hij heeft 128M gegarandeerd geheugen en de rest shared met andere VPS'en op het systeem van de hoster.

Is dat nou een kwestie dat Plesk/virtuozzo zoveel resources vreet? Of is 128 echt te weinig voor deze configuratie en moet ik naar 256M toe hiervoor? Of...

Thx, dax

SF-Jeroen
21/07/10, 10:59
Ik zou meteen upgraden naar 512 MB. Ik weet niet precies hoe het met plesk zit, maar met DirectAdmin is 256 MB wel het absolute minimum wil het enigszins draaien, en is 512 MB toch wel aan te raden.

dax
21/07/10, 11:24
Hm, dat biedt hoster niet direct aan tenzij met veel meer faciliteiten. Ik hoef geen grotere licentie, alleen meer RAM :/
Maar es kijken

Yourwebhoster
21/07/10, 11:27
Een klant van mij zat al met slechts een paar MB vrij op 256MB RAM na even opstarten met Plesk, ik raad je voor een beetje normale werking toch echt 512MB RAM aan.

Erik H.
21/07/10, 12:13
Ik denk dat je blij mag zijn dat hij uberhaupt opstart met 128 MB. Zoals hierboven al gezegd echt te weinig voor dit doeleinde.