PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht Cpanel / WHM instellen



Anoniem
19/07/10, 17:17
Ik heb een VPS gekocht en ik ben opzoek naar iemand die mij mee kan helpen met het instellen van de Cpanel en WHM.

Op het moment heb ik de nameservers staan op: brida1/brida2.exirio.net.
Nu ik de domeinnaam exirio.net wil aanpassen in de nameservers, dan geeft me domein leverancier aan dat dit niet kan (een foutmelding).

Ook als ik de .nl domeinnaam toevoegt als Reseller in me WHM, en via de Reselleraccount een domeinnaam wilt toevoegen zie ik ook een foutmelding.

Heeft iemand tijd om mij z.s.m. te helpen de server op te starten...

Stuur a.u.b. een PBtje:)

ichosting
19/07/10, 18:06
Hoewel dit geen support deel is, maar aanbiedingen gezocht, toch even de vraag welke melding je krijgt, zijn de nameservers overal bekend al? DNS er al door?

PB kan overigens niet bij aanbiedingen gezocht. Dan sta je anoniem (zie forum regels :))

Anoniem
19/07/10, 18:18
Dat weet ik juist niet... Dat is het probleem ook ik weet niet hoe ik alles kan of moet installeren...

Anoniem
19/07/10, 19:09
Hoewel dit geen support deel is

Vroeg ook of iemand mij kon helpen met opstarten van de server:)

ichosting
19/07/10, 20:04
Was meer voor mezelf bedoeld om aan te geven dat ik de thread goed gelezen had ;)

Anoniem
19/07/10, 20:08
Was meer voor mezelf bedoeld om aan te geven dat ik de thread goed gelezen had ;)

Zou u me soms kunnen helpen???

Cybafish
19/07/10, 21:54
Vivor is gecertificeerd cPanel distributeur in Nederland.

Ik kan je wel helpen met je problemen. Stuur een mailtje, dan houden we even contact. Zet wel even 'via WHT' in het onderwerp, dan weet ik 'm te vinden.

Anoniem
19/07/10, 22:02
En wanneer heeft u tijd? Het liefst wil ik me server vanavond al draaiend hebben.
Wat zijn de kosten?

Anoniem
20/07/10, 15:59
Deze mag gesloten worden:) Ik weet genoeg