PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Iemand met verstand van PHP/Mail/Server



Anoniem
16/07/10, 18:56
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die een probleem kan oplossen met mijn server ikheb een mailing systeem maar de emails komen in de spambox waarschijnlijk een fout of een instelling.

Ik heb headers van de emails ook hier liggen.

Hoor graag jullie reactie of iemand die dit kan voeg me dan toe op msn: vb.nick@live.nl

Ramon Fincken
16/07/10, 19:04
* kuch
http://www.webhostingtalk.nl/1150618-post6.html

Anoniem
16/07/10, 19:11
Klopt maar ik kom er niet uit dus zoek ik iemand, anders voeg jij mij even toe als je wilt?

Ramon Fincken
16/07/10, 19:15
Mijn msn is enkel voor prive, niet voor klanten.

Bovendien ben ik geen systeembeheerder maar een PHP-er/coder. Oftewel als je wil dat ik kijk of er headers worden gestuurd en of je systeem al in batches (stukken van bijvoorbeeld 100 adressen per keer ) verzend .. Ga dan even naar het contactformulier van www.creativepulses.nl

Hiervoor geldt het standaard uurtarief van 60 euro ex btw.

Anoniem
16/07/10, 19:19
Headers en alles word in stukken van 50 per uur verstuurd.

Dus dat is een beetje zonde van het geld.

Ramon Fincken
16/07/10, 19:34
Dan zul je eerder een systeembeheerder moeten hebben die je mailserver en spam-listings eens goed naloopt ( aangenomen dat je headers goed staan en je geen rare subjects of HTML only body hebt ).

Maargoed, dat staat allemaal in het linkje wat ik hierboven gaf. Succes verder!

xaban
16/07/10, 19:44
Met Googlen kom je eigelijk al een heel eind!

Mocht je er niet uitkomen, kan je een systeembeheerder inhuren, voor info; PM.

YolkNet
16/07/10, 23:34
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die een probleem kan oplossen met mijn server ikheb een mailing systeem maar de emails komen in de spambox waarschijnlijk een fout of een instelling.

Ik heb headers van de emails ook hier liggen.

Hoor graag jullie reactie of iemand die dit kan voeg me dan toe op msn: vb.nick@live.nl

Heb je iets aan deze link (http://www.google.nl/#hl=nl&q=php+script+e-mail+in+spambox&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=22931be0871af37d)?

Je info is erg summier.
"ikheb een mailing systeem maar de emails komen in de spambox"
van jezelf? Van de ontvanger? Van een bepaalde provider? Hotmail verlangt nl. een bepaalde instelling in je domein

"waarschijnlijk een fout of een instelling"
Waarom denk je dat? Welke opties zijn er nog meer dan?

"headers van de emails ook hier liggen."
Waarom liggen die? Heb je zelf iets raars ontdekt in die headers? In vergelijking met mailtjes die wel goed aankomen bedoel ik.

En de grote vraag: wat heb je zelf uitgezocht en tot welke resultaten heeft dat geleid?