PDA

Bekijk Volledige Versie : Gigex-Hosting meer dan down



con-net
09/02/03, 21:22
het is denk ik al bekend dat gigex-hosting down is maar dat ik de schuld krijg snap ik niet. Omdat alle domeinen naar mijn site linken (die bij gigex-hosting gekocht zijn) denkt iedereen dat ik gigex-hosting gehackt heb. Ik kan je 1 ding vertellen en dat dat echt nooit zo is, ik kan het niet eens. Maar hoe kan dat dan zo zijn dat al die domeinen naar mij linken?
Is al de tweede keer. :S

Deimos
09/02/03, 21:24
Euh ik volg helemaal niets van je post. Zou je het wellicht anders kunnen formuleren (c.q. uitleggen) want dit is één groot war verhaal.

con-net
09/02/03, 21:26
Ok kijk gigex-hosting is gehackt, alle domeinen linken naar mijn domein (dus alle domeinen binnen gigex-hosting).
hoe kan dit?
(iedereen denkt dat ik die server gehackt heb)

Deimos
09/02/03, 21:29
Simpel, jou site is dan de eerste die op een bepaald ip draait. Als de vhosts niet goed zijn ingesteld worden alle requests op een ip de standaard site te voorschijn gehaald (de eerste die is gecxonfigureerd voor dat ip-adres). In dit geval is dat dus die van jou.

Verder wie bedoel je met iedereen denkt dat ik de server heb gehackt? En verder wie zegt dat ze gehackt zijn ?? Dat wordt namelijk nergens (officieel) genoemd, of mis ik iets.

con-net
09/02/03, 21:31
Iedereen bedoel ik mee al die webmasters van die sites en de vorige keer was gigex-hosting ook gehackt, toen was dat probleem ook met die domeins, en nu is gigex-hosting weer down en krijg ik nogmaals de schuld.

WebBizz
09/02/03, 21:44
Misschien een provider kiezen die z'n zaakjes wel goed op orde heeft?

con-net
09/02/03, 21:45
Ik dacht ook dat gigex-hosting dat had.:s
Maar niet dus blijkt nu wel weer...
Alhoewel normaal gaat het altijd goed hoor, daar heb ik niks over te klagen

Domenico
09/02/03, 22:35
Origineel geplaatst door Deimos
Simpel, jou site is dan de eerste die op een bepaald ip draait.

Of de eerste site die voorkomt in httpd.conf natuurlijk.
Lijkt me sterk dat gigex hier geen kaas van gegeten heeft. ;)

Deimos
09/02/03, 23:29
Mm, lekker zo'n host. Verder tja ik ben zelf altijd voorstander geweest van NL. Maar komt wellicht ook door mijn traumatische ervaringen met een host die zijn servers had in de VS. Is ook de reden dat Starhost nu bestaat, maar ook dat is weer een heel ander verhaal.

;)

Shr3d
09/02/03, 23:31
Las het op je site :p
Ik ben nu al bijna rond voor naar NL te gaan

Here i come!

Desmond
10/02/03, 08:53
Ik ken ze ook al. ... zijn ze toch bekend ! :)

Ze kopen hun domeintjes altijd bij mij :P

Shr3d
10/02/03, 09:17
aha, dus ook een dedicated server binnenkort...wacht maar af :p

GigexSebastiaan
10/02/03, 23:02
Beste mensen,

Mag ik hier een groot misverstand uit de wereld helpen. Ten eerste is Tim hier niet helemaal 100% de waarheid aan het vertellen, hij ontkent namelijk dat hij het enig leuk vond dat wij hadden ontdekt dat T3-Host de slechtst beveiligde servers heeft, en hij heeft hier zelf ook gebruik van gemaakt. Het aanmaken van accounts om dataverkeer limieten te faken hebben wij nooit gedaan! Het feit dat wij nu down zijn heeft alles te maken met een hacker die wat heeft zitten prutsen door de slecht beveiligde servers. Wij verwachten een beetje respect voor ons zonder dat er iets op forums wordt gezegd over ons wat dus totaal niet klopt. Wij zijn bereid al onze klanten een lichte schadevergoeding te geven en wij verzekeren hun goede service in de toekomst op beter beveiligde servers!

Nog 1 ding! rurounikenshin.nl of timikzijn@hotmail.com heeft helemaal niets te maken met het hacken van GigeX en alle beschuldigingen die naar hem zijn geplaatst dienen direct worden ingetrokken en naar T3-Host geplaatst te worden. Bedankt!

WebBizz
10/02/03, 23:07
Respect? Je website en je klanten zijn al een dag offline! Is het nu een hacker geweest of is Gigex gewoon van de server af gegooid?

con-net
10/02/03, 23:07
Origineel geplaatst door GigexSebastiaan
Beste mensen,

Mag ik hier een groot misverstand uit de wereld helpen. Ten eerste is Tim hier niet helemaal 100% de waarheid aan het vertellen, hij ontkent namelijk dat hij het enig leuk vond dat wij hadden ontdekt dat T3-Host de slechtst beveiligde servers heeft, en hij heeft hier zelf ook gebruik van gemaakt. Het aanmaken van accounts om dataverkeer limieten te faken hebben wij nooit gedaan! Het feit dat wij nu down zijn heeft alles te maken met een hacker die wat heeft zitten prutsen door de slecht beveiligde servers. Wij verwachten een beetje respect voor ons zonder dat er iets op forums wordt gezegd over ons wat dus totaal niet klopt. Wij zijn bereid al onze klanten een lichte schadevergoeding te geven en wij verzekeren hun goede service in de toekomst op beter beveiligde servers!

Nog 1 ding! rurounikenshin.nl of timikzijn@hotmail.com heeft helemaal niets te maken met het hacken van GigeX en alle beschuldigingen die naar hem zijn geplaatst dienen direct worden ingetrokken en naar T3-Host geplaatst te worden. Bedankt!

En misschien is het even onduidelijk wie Tim is maar dat ben ik. :)

WebBizz
10/02/03, 23:08
Aangenaam, leuk om kennis te maken :D

Desmond
10/02/03, 23:39
De hoster wordt ten alle tijden aangesproken door zijn klanten als een server plat ligt.... ik kan ook Intel niet de schuld geven dat de CPU kapot is...

GigexSebastiaan
11/02/03, 14:06
Je vind het misschien raar, maar inderdaad respect jah, wij werken ons de pleures om een nieuwe server te zoeken. We zijn van de server afgegooid omdat de T3 server gehackt is en er zijn ongeldige www2 servers naar ons gelinkt wat T3 niet pikte

Shr3d
11/02/03, 14:09
Open dan even een nieuwe topic in het aanvraag forum, met wat je budget is etc.

Er is echt wel iemand die je kan helpen.

ProServe
11/02/03, 14:17
$ telnet www.gigex-hosting.com 80
www.gigex-hosting.com: No address associated with hostname

?

VTI
11/02/03, 21:14
volgens mij hebben ze nu een nieuwe server, want op bijv rct-anime.com (die bij gigex ondergebracht is) zie je nu een testpage staan
of is die van T3?