PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht:PHP-Programmeur Kleinschaling projectje



Anoniem
28/06/10, 06:36
Hallo allemaal!

Ik ben momenteel bezig met een website te maken voor een beginnende fotograaf.
Ik heb zelf ook wat verstand van html/php/java maar dit is helaas maar de basis.

Ik zou eigelijk graag een inlog systeem willen voor mijn gebruikers voor de fotograaf en dat het mogelijk moet kunnen zijn dat ze een foto kunnen uploaden in een album en deze kan delen met andere gebruikers.
Dat andere gebruikers in de albums kunnen kijken van de gebruiker die hem graag wil delen met familie,vrienden,kennis.
Ik maak zelf de FTP kant van de website waar alle foto's op komen.

Ik heb ook een bestel systeem nodig waar de gebruikers hun foto's kunnen bestellen maar dit moet geintegreerd worden in de website zelf

De fotograaf heeft een website waar hij eventueel de foto's kan bestellen en deze verzorgt de rest bestelling,afronding,drukken van etc.

Er staat op de website van de fotograaf die hij wil gebruiken om te bestellen al een standaard bestel systeem bij maar hier zie je duidelijk veel reclame in van het bedrijf zelf en dit wil ik niet.

Ik weet niet hoe lang dit percies duurt zal niet heel veel tijd in beslag nemen om zoiets in elkaar te programmeren.

Het is een kleinschaling projectje voor een beginnende fotograaf dus het totaal bedrag mag niet al te duur zijn.

Mijn vraag was hoeveel uur dit in beslag zou nemen om dit te laten maken en wat is het tarief ongeveer hiervoor?

Ik zou graag achter de website hebben PHP met een MYSQL database om alle gegevens op te kunnen vragen van de gebruikers.

Ik hoor het graag van je!

mvg,

Anoniem
29/06/10, 19:03
Ik heb al een bericht gehad. (bedankt jan!)
Dat het ook mogelijk moet zijn in Joomla.

Ik heb zelf wat meer ervaring met joomla.
Ik heb nog wel paar website's die ik eventueel even kan hosten.
Ik zoek iemand die een eventuele bestel systeem zou kunnen integere op de website.
Voor een niet al te hoog bedrag.
Alleen het bestel systeem is nodig ik pas de website wel volledig (layout etc.) aan zodra het systeem er in staat.

Als iemand dit eventueel in zou kunnen bouwen hoor ik het graag :)
Ik heb al een voorbeeld iframe klaarliggen en een javascriptje + css file voor het bestel systeem.
Ik zal je wat meer informatie sturen als iemand hier interresse in heeft.
Ik maak zelf anders de website en de layout etc. van de website met joomla.

Ik was zelf al bezig met de layout voor de website html/php.
Maar het het mogelijk is met joomla vind ik dit toch makkelijker ivm administratie kant.
Het is ook makkelijker voor de fotograaf met de administratie kant.

Ik heb hierbij alleen iemand nodig met joomla die even de bestel site kan integere op de website.

Het kan zijn dat ik ook nog een systeem nodig heb dat geregistreerde gebruikers op de site hun albums met foto's kan delen met andere gebruikers op de website. maar dit is later van toepassing

Mijn vraag was hierbij ook meteen is zo iets mogelijk met joomla?
( is dit een module zo ja hoe heet ie dan kan ik hier alvast even naar kijken )

Groetjes,

Hier_ben_ik
30/06/10, 12:21
Je kunt voor Joomla ook eigen modules ontwikkelen als je iets wil wat nog niet bestaat.

Anoniem
30/06/10, 20:00
Hey!

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf wel ervaring met het werken met joomla maar niet met het maken van modules voor joomla.

Zal het veel kosten om zo'n bestel module te laten maken?
hoeveel uren zal hier in zitten ongeveer.
Het is een vrij simpel bestel systeem als ik zo naar de scripts kijk.

het zal voor een ervaren joomla programmeur niet veel uren kosten om zo'n module te maken.