PDA

Bekijk Volledige Versie : Administratie software Online



Sb-pvhost
24/06/10, 19:13
Beste,

Wij bestaan nog maar een tijdje. Wij werken met Directadmin servers en zoeken administratie software (zoals WHMCS of WeFact). Het is dan ook de bedoeling om automatisch betalingen te verwerken. Weet iemand nog z'n systeem?

Met vriendelijke groet,

Pascal van der Vlies
Administratie Sb-pvhost

marsipulami
24/06/10, 19:15
Beste,

Wij bestaan nog maar een tijdje. Wij werken met Directadmin servers en zoeken administratie software (zoals WHMCS of WeFact). Het is dan ook de bedoeling om automatisch betalingen te verwerken. Weet iemand nog z'n systeem?

Met vriendelijke groet,

Pascal van der Vlies
Administratie Sb-pvhost

en waarom dan niet WHMCS of WeFact?

Sb-pvhost
24/06/10, 19:17
Bij ons systeem werken ze allebei niet zonder kinderziektes.

Erik H.
24/06/10, 19:43
Bij ons systeem werken ze allebei niet zonder kinderziektes.

Als je met de 2 grootste partijen (binnen deze doelgroep) er al niet uitkomt hoef je dat met de rest ook niet te verwachten... voor zover er hier nog uberhaupt een gelijkwaardig alternatief voor is (in deze prijs/kwaliteit verhouding).

Sb-pvhost
24/06/10, 19:51
Je moet weten dat ik niet naar de prijs kijk! Als een systeem goed werkt, dan kan ik er ook wat mee! En dan kan ik er nog jaren mee werken.

Als iemand nog online software kent, die automatisch orders verwerkt en facturen afhandeld? Maakt niks uit als het bedrijf klein is.

YolkNet
24/06/10, 19:52
Groot nadeel van WeFact wat wij hebben ervaren is dat hun kasstelsel niet klopt. Als je een overzicht in het kasstelsel selecteert krijg je een overzicht van de facturen die binnen een bepaalde periode zijn gemaakt en betaald. In plaats van alleen de betaalde facturen.

Is erg jammer, want verder hebben we niet te klagen over het pakket. Dus zeker wel een aanrader

Sb-pvhost
24/06/10, 20:08
Wij hebben ook helaas problemen met Wefact. Daarom een andere!

®on
24/06/10, 20:10
Daarom een andere!
Begin eens met het gebruiken van de zoekfunctie op dit forum. Topics als deze komen erg veel voor, met name in de vakantie maanden :lovewht: