PDA

Bekijk Volledige Versie : Twitter kapot??



Erik H.
09/06/10, 18:37
Verdorie! Ik wilde twitteren dat Twitter het niet doet. Maar dat kan dus niet. Dus dan hier maar ;-)

http://dev.twitter.com/status

Ziet er ERRUG rood uit allemaal. Bij mij al een paar uur zo (rond 16.00 uur ofzo). Hoe moet dat nou met de exit polls en de uitslagen vanavond? Of is het een straf voor Nederland dat steeds maar op 1 stond met zijn trending topics... vragen, vragen, vragen

Yourwebhoster
09/06/10, 19:03
Het lijkt er wel op, heb om 16.48 overigens laatste bericht verstuurd.

Moc
09/06/10, 19:04
Misschien dat ze met een afkick campagne bezig zijn? :whistling:

Derek-Jan
09/06/10, 19:07
Dit is alleen als je vanuit Nederland inlogt, de rest van de wereld kan gewoon twitteren.

Ik tweet via de UK mbv mijn gsm, nix aan het handje.

Yourwebhoster
09/06/10, 19:10
Dit is alleen als je vanuit Nederland inlogt, de rest van de wereld kan gewoon twitteren.

Ik tweet via de UK mbv mijn gsm, nix aan het handje.

Er zijn uitzonderingen, sure:)

Twitter is over capacity.

Tijdje geleden een van de 14 devs van Twitter gesproken, jammer dat het maar eventjes was. Natuurlijk vergeten even te klagen over het over capacity probleem:w00t:

Derek-Jan
09/06/10, 19:14
Er zijn uitzonderingen, sure:)



Toch zit er een kern van waarheid in, mijn automatische tweets via de USA worden gewoon geplaatst. De tweets van mijn telefoon ( via UK) gaan ook gewoon als twitter er bij mij uityligt.

Nu werkt het weer maar de WWTT's zijn wel verdwenen.

Bang voor een herhaling van gisteravond :thumbup:

Yourwebhoster
09/06/10, 19:16
Toch zit er een kern van waarheid in, mijn automatische tweets via de USA worden gewoon geplaatst. De tweets van mijn telefoon ( via UK) gaan ook gewoon als twitter er bij mij uityligt.

Nu werkt het weer maar de WWTT's zijn wel verdwenen.

Bang voor een herhaling van gisteravond :thumbup:

Je hebt gelijk, Twitterfeed werkt wel gewoon.

Derek-Jan
09/06/10, 19:29
Twitter schrijft :


Site availability issues 1 hour ago
We are experiencing site availability issues — additional latency and errors — this morning. We’re working to address these issues.

Update: 9:07 PDT / 16:07 UTC: Users may notice that their timelines are updating slowly. All tweets will eventually be delivered.

Update: 9:32 AM PDT / 16:32 UTC: To help stabilize the site we’re turning off a set of features including but not limited to: Twitter Search, hovercards, web sidebar data (trends, friends counts, etc), and profile image uploads.

Update 9:57 AM PDT/ 16:32 UTC: Timelines are now current. Various other features remain disabled.

Domenico
09/06/10, 19:31
Je kan het volgen via http://status.twitter.com

SebastiaanStok
09/06/10, 20:10
Ik had er ook al last van :thumbdown:

Nooit als ik keek was Twitter offline, ik wil even kijken is de site constant niet bereikbaar...

Yourwebhoster
09/06/10, 20:11
Ik had er ook al last van :thumbdown:

Nooit als ik keek was Twitter offline, ik wil even kijken is de site constant niet bereikbaar...

Ja zal twitter maar als NOC hebben en net er uit liggen....:cursing:

Naja iig geen politieke promotie via twitter meer (zie net het nieuws en toevallig hadden ze het over twitter).

Smart-Guyz
18/06/10, 00:31
Twitter is over capacity.

Please wait a moment and try again. For more information, check out Twitter Status »

En wederom down :P Gebeurd me iets te vaak eingelijk de laatste tijd.

June 2010 98.63% 5 h, 6 m

5 uur down time al deze maand, tegen gemiddeld ong. 1 uur.

santema
18/06/10, 02:21
Nou, doe ze eens een goede aanbieding :).

Smart-Guyz
18/06/10, 02:33
Nou, doe ze eens een goede aanbieding :).
Je staat raar te kijken als Twitter netjes in een paar racken bij ons afneemt :beta1::thumbup: