PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met 123XS webhosting ?



Lina
22/08/02, 12:56
Ik ben beetje bij beetje op zoek naar een Host voor mijn website (nu nog bij Lycos) en kwam na zoeken terecht bij http://www.123xs.com/

Heeft iemand hier misschien al ervaring mee opgedaan ?

John
23/08/02, 14:31
Yep vriendelijke (echt snelle!) service en servers in Amsterdam.
en nog goedkoop ook :-).

Greetz,
john

Cardinoz
16/01/03, 22:11
Wel een beetje raar dat ze maar 1 pakket hebben...

uFx
16/01/03, 22:27
Dit lijkt me teveel op spam.. Binnen 2 uur reageert iemand met een positieve reactie op een niet-zo-bekend bedrijf ... Beide in augustus 2002 geregistreerd... hmm, hier zou colombo eens naar moeten kijken ;)

Deimos
16/01/03, 22:41
uFx weet je zeker dat je beide Posts goed heb gelezen :S? Want ik zie namelijk geen enkele vorm van spam.

Dat t een oude thread is, kan gebeuren :)

uFx
17/01/03, 08:08
Hehe nja, ik denk altijd het ergste :D .. Ik zag overigens niet dat het een oude post is door de nieuwe reactie ... Maar ik moet dan altijd aan die webhosters.nl taferelen denken, waar eigenaars van hostingbedrijven positieve ervaringen van hun eigen bedrijf plaatsen... En dit leek er ook wel een beetje op ..

Lina
17/01/03, 08:32
Origineel geplaatst door uFx
Hehe nja, ik denk altijd het ergste :D .. Ik zag overigens niet dat het een oude post is door de nieuwe reactie ... Maar ik moet dan altijd aan die webhosters.nl taferelen denken, waar eigenaars van hostingbedrijven positieve ervaringen van hun eigen bedrijf plaatsen... En dit leek er ook wel een beetje op ..

Kan allemaal best wel wezen, maar ik ken niemand van de mensen die op mijn posting gereageerd hebben, net zo goed als dat ik het bedrijf waar ik over vroeg niet ken. Dus wees gerust, hier is geen sprake van reclame of spam in welke vorm dan ook. Gewoon een eerlijke vraag.

Lina

cridea
17/01/03, 09:12
Bekijk dit eens:

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=575

Het zijn er maar 2 maar toch.

Je kunt trouwens altijd de sites bezoeken van degenen die reacties posten en zelf beoordelen of het iets echt bestaands is of door de hoster even snel in elkaar geplakt. Zoek bijv. de organisatie waarvan de website is op op kvk.nl

Zo weet je snel of de referentie klopt of niet.

Aanvullingen/verbeteringen op deze tips zijn welkom.