PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe virtualiseer ik mijn Datacenter?



Datad
03/06/10, 17:18
Hoe virtualiseer ik mijn Datacenter?

Veenendaal 3 juni 2010, Het beheer en de inrichting van uw datacenter is veelal een "zware" klus. U dient gebruik te maken van een diversiteit aan tools en bij de inrichting moet u rekening houden met de specifieke wensen en eisen(flexibiliteit) van de eindgebruiker met daarnaast de beveiligings- en continuïteitsvraagstukken waar u aan moet voldoen.

De combinatie Dell Equallogic en VMware vSphere helpen u bovenstaande doel te realiseren.

De Equallogic reeks van Dell heeft ingebouwde functionaliteiten welke naadloos aansluiten op VMware vSphere. Bijvoorbeeld de data-snapshot functionaliteit, site-to-site replication en Thin provisioning. Deze functionaliteiten worden gratis meegeleverd met de Dell Equallogic.

Tijdens deze kennissessie zal Datad u informeren over de optimalisatie mogelijkheden van Dell Equallogic in combinatie met de nieuwste versie van VMware vSphere (versie 4.5).

Deze kennissessie zal op donderdag 24 juni plaatsvinden tussen 13:00u en 16:00u in Veenendaal.

Agenda:
13:00u - 13:15u Ontvangst
13:15u - 13:30u Introductie Datad
13:30u - 14:15u Gastspreker Dell
14:15u - 14:30u Pauze
14:30u - 15:30u Gastspreker VMware
15:30u - 16:00u Meet the Expert

Wij hopen u te mogen verwelkomen op donderdag 24 juni te Veenendaal.

U kunt zich inschrijven voor deze masterclass door hier (http://www.datad.nl/kennissessie/inschrijven/Aanmelden-kennissessie.html?seminar=14) te klikken.

Datad Automatisering BV
Standaardruiter 44
3905 PZ Veenendaal
0318-533400
024-7502550
www.datad.nl (http://www.datad.nl)

WilloW
04/06/10, 10:23
Hoi,

VMware Vsphere 4.5 is nog niet uit. We zijn nog bij VMware vSphere 4 Q3/Q4 dit jaar komt 4.1 uit.

Gaan jullie in op de techniek? Laten jullie in een presentatie dingen zien over bijvoorbeeld optimalisatie equallogic/vmware?

Ben namelijk geintresseerd om deze sessie te gaan bijwonen echter als het een verkoop praat is hoeft het van mij niet.