PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe sponsor vinden?



Anoniem
09/02/03, 16:35
Ik heb een leuk ideetje voor een nieuw project alleen heb ik daar een sponsor voor nodig. Die sponsor zou mij dan van hosting of van geld om die hosting te kopen moeten voorzien, en krijgt daar veel bannerviews voor terug (afhankelijk van het succes van het project).
Nu vraag ik niemand of die mij wil sponsoren, ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig of een van de webhosts die hier komen wel eens iemand gesponsord hebben en zo ja, hoeveel dataverkeer kwam daar bij kijken en hoe heb je diegene die je sponsort gevonden?
Zo kan ik misschien zelf ook wel een sponsor vinden. :)

ps: Ik hoop dat dit bericht in het goeie board staat. Zoniet dan wordt het vast wel verplaatst door een van de mods of admins. :D

con-net
09/02/03, 19:25
Ik kan misschien wel iets regelen...
Dan zou u me even moeten toevoegen op msn (indien mogelijk) of anders kunt u me misschien wel mailen.
Het mail en msn adres is: timikzijn@hotmail.com

Gegroet, Tim van der Loo

RobbertC
09/02/03, 19:31
Hmm, aan de ene kant staat de discussie hier wel goed, maar je aanvraag zou eigenlijk in het aanvraag forum moeten. Laat me hier eens over nadenken :)

superior-is
09/02/03, 20:18
/me doet nadenken voor RobbertC :)

Anoniem
09/02/03, 21:14
Het ging me eigenlijk voornamelijk om die vraag maar als mensen eventueel willen sponsoren mogen ze natuurlijk best reageren of e-mailen. :D

WebBizz
09/02/03, 21:17
Als je op zoek bent naar een sponsor kun je het beste enkele providers emailen. Geef daarbij aan wat voor website het wordt, hoeveel dataverkeer en ruimte je nodig hebt en wellicht dat iemand iets in je plan ziet en je site wil hosten.

Tip: als je je domeinnaam noemt in dat emailtje, zorg dan dat 'ie alvast vast ligt!

Anoniem
09/02/03, 21:33
Nou wil ik niet te veel uitweiden over mijn idee aangezien iemand anders het dan misschien al gaat doen. Maar wat ik al wel kan zeggen is dat ik nog niet zeker ben hoeveel dataverkeer het gaat kosten, dat zou nog best wel eens flink op kunnen lopen. Wat denken jullie dat een beetje haalbaar is qua hoeveelheid dataverkeer?

RobbertC
09/02/03, 21:37
Ligt er een beetje aan. 100 Gb met 1000 bezoekers wordt natuurlijk moeilijker dan 100 Gb en 10.000 bezoekers :)

Anoniem
10/02/03, 22:07
Nou, ik heb nu goedkope hosting gevonden, waarop ik het voorlopig wel ff uithoud. Nu moet ik alleen nog een bannernetwerk vinden waarbij je ook banners op de sites van je klanten mag plaatsen. :-\