PDA

Bekijk Volledige Versie : Delimiter??



Chow
30/05/10, 00:51
Wie kent deze club?? http://delimiter.us/

Kennis van mij heeft er een $20 vps genomen en doet er gewoon gemiddeld 8 mbit op een i7 server. Pingtijden zijn prima. Server performed uitstekend met 6 druk bezochte wordpress blogs. Dan moet er toch een catch zijn??

Hyperized
30/05/10, 01:30
Consument systemen als platform, hele goedkope peerings / transit providers, 1 support optie voor alle servers, geen SLA / uptime garantie .. behoort allemaal tot de mogelijkheden

oehTie
30/05/10, 04:52
hoe is de support bij problemen? als er een downtime ontstaat en de hoster gaat morgen vroeg kijken als hij tijd heeft snap ik dat de prijzen niet hoog liggen. Kwaliteit heeft een prijs, hardware, verbindingen, software maar vooral ook service wordt op bespaard.

mgielissen
30/05/10, 12:03
Er wordt OpenVZ gebruikt. Dit zal wel overselled zijn, wat vaak voorkomt met dit soort lage prijzen.

dreamhost_nl
30/05/10, 12:54
Misschien leuk voor een test servertje of zo, maar als je ergens op wilt bouwen/kunnen vertrouwen is dit toch echt niet iets wat je zoekt.

Triloxigen
30/05/10, 15:32
Locatie van de servers is ook niet zichtbaar?

rensariens
30/05/10, 15:52
Locatie van de servers is ook niet zichtbaar?

Die kan je kiezen in het order proces, zijn heel veel locaties beschikbaar en de kwaliteit zal dan ook per locatie verschillen. Op wht.com zijn ze volgens mij best populair.

edit: exacte locatie (welk datacenter) lijkt overigens nergens te staan (mocht je dat bedoelen) :)

JorgB
08/06/10, 12:18
Ik heb er een tijdje een VPS gehad. Was niks mis mee, behalve dat je een week moet wachten op een antwoord op een supporticket. Maargoed dat weet je als je zoiets koopt!

joepie91
24/08/10, 04:32
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar heb een aantal weken geleden ook wat informatie erover gezocht. Via verscheidene (engelstalige) fora erachter gekomen dat er toch een aantal zaken niet helemaal klopten, en het werd in principe afgeraden daarmee in zee te gaan. Volgens mij ook een eigenaar die al een aantal faillisementen achter de rug had wegens slechte organisatie o.i.d.
Ik weet niet meer precies wat nu de situatie was, maar ik raad je aan om nog even te gaan lezen op bijvoorbeeld webhostingtalk.com, en uit te zoeken wat nu precies de problemen waren.