PDA

Bekijk Volledige Versie : sitemap ?



jerommeke
25/05/10, 21:00
als ik deze link klik deltaloyd - Google zoeken

krijg ik bij delta Lloyd de link met een korte beschrijving.
daaronder netjes gerangschikt overige info-links zoals:

Klantenservice Beleggen
Home delta Lloyd Zorgverzekeringen Auto

etc etc.

Is dit wat google bedoelt met 'sitemap'?

Ik heb bij mijn eigen website een sitemap geupload maar dan in txtx formaat en krijg niet zo'n mooie als delta Lloyd.

Iemand suggesties?

RBeun
25/05/10, 21:56
Nee, dit zijn wat in de ogen van Google relevante links zijn voor de bezoekers. Meestal zijn dit de links die toch wel aangeklikt worden als men op de homepage komt van de website.

Sitemap: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sitemap (zorgt er voor dat al je pagina's binnen enkele klikken te bereiken zijn)

Bovenstaande kan je dus apart van elkaar zien.

Triloxigen
25/05/10, 22:05
Google Sitelinks heten die dingen, die bepaald google en heb je geen controle over.

Fred_2004
25/05/10, 22:37
Google Sitelinks heten die dingen, die bepaald google en heb je geen controle over.

Dat zijn inderdaad sitelinks. Maar je kan ze toch beïnvloeden in Google webmaster tools.
https://www.google.com/webmasters/tools/

Daar kan je zeggen welke hij moet blokkeren, zo toont hij enkel de goeie. :-)
tegen niemand vertellen he... ;-)

Triloxigen
26/05/10, 10:20
Ja, dat klopt maar dan ben je nog afhankelijk van de google indexatie. Het blokkeren kan enige tijd duren en het is dan ook weer de vraag hoe snel google weer indexeert.

raydirksen
30/05/10, 12:31
Je kan het indexeren versnellen door de website in kwestie te pingen.

KerberosX
30/05/10, 15:48
Je kan het indexeren versnellen door de website in kwestie te pingen.
Deze uitspraak wil ik wel even gestaafd zien door een bron :lovewht:

marsipulami
30/05/10, 16:04
Deze uitspraak wil ik wel even gestaafd zien door een bron :lovewht:

idd, ik denk dat het lariekoek is. Een google kan het niet zien als ik site X ga pingen.

Andersom zou het wel kunnen door google oneindig te gaan pingen vanaf het ipadres waar de site op draait, alleen of ze daar iets mee doen of uberhaubt blij mee zijn ...... :p

The-BosS
30/05/10, 22:52
idd, ik denk dat het lariekoek is. Een google kan het niet zien als ik site X ga pingen.

Andersom zou het wel kunnen door google oneindig te gaan pingen vanaf het ipadres waar de site op draait, alleen of ze daar iets mee doen of uberhaubt blij mee zijn ...... :p

Lijkt me inderdaad ook sterk door googlen te DDoS'en dat je vlugger in de search engine zal opgenomen worden, ik vrees eerder voor het omgekeerde.