PDA

Bekijk Volledige Versie : Weigering AUTH CODE



Angiligo
20/05/10, 00:01
Een klant van mij die het domein bij vinzei.com heeft staan wilt graag zijn domein verhuizen naar dotdns.be. Het domeinnaam staat op mijn naam, enkel niet meer het email adres wegens dat vinzei.com mijn eigen domein heeft ingenomen. Nu heeft de klant een email gestuurd naar vinzei.com om de AUTH CODE te vraagen. Maar vinzei.com laat weten dat enkel de eigenaar dat kan vragen. Ik ben de eigenaar, maar vinzei.com blockt mij emails, dus is het onmogelijk de AUTH CODE te vragen. Gewoon weer een gemeen spelletje van vinzei.com.



This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients was aborted after 1 second(s):

* info@vinzei.com



Ook heeft vinzei.com de nameserver van het domein gewijzigd

DNS servers
dns2.vinzei.com
dns1.vinzei.com
dns0.vinzei.com

Het gaat om havefunteam.com die nu een oude versie draaid en een heleboel kwijt is doordat vinzei de nameservers veranderd heeft.


Kan ik dit melden bij rrpproxy.net zodat zij mij dit zullen geven.
Want vinzei.com is gewoon verplicht dit te geven aan mij.

Thomas.R
20/05/10, 00:30
Direct rapporteren aan rrrproxy. Mocht je er niet uit komen dan mag je mij ook PM'en, dan wil ik je helpen mits je mij kunt overtuigen dat Vinzei echt zo'n vies spelletje speelt.

WH-Tim
20/05/10, 00:36
En als je nou eens een aangetekende brief stuurt met 'handtekening retour'?

Angiligo
20/05/10, 00:38
Bedankt,
Heb net gemailt naar rrrproxy.
Mijn klant wil het domein weg hebben bij vinzei.com
Maar omdat het domein op mijn naam staat vind vinzei het leuk om er weer een spelletje van te maken.

Ik wacht af wat rrrproxy zal zeggen.

Angiligo
20/05/10, 00:43
En als je nou eens een aangetekende brief stuurt met 'handtekening retour'?

Dat zal niet helpen, vinzei speelt liever spelletjes.

daveww
20/05/10, 02:02
Vinzei zijn al vaker zo bezig (helaas).

Ze zijn verplicht de EPP-code te geven ook al staan er eventueel kosten open.
Je kunt indien je houder bent rechtstreeks met de partij contact opnemen waar hun registeren, deze kunnen vrijwel dan na kopie legitimatie o.i.d. je EPP-code toesturen.

Je kunt ook proberen te mailen via info@e-visionz.nl, dit is destijds door hun overgenomen namelijk.

The-BosS
20/05/10, 02:49
Mijn klant wil het domein weg hebben bij vinzei.com
Maar omdat het domein op mijn naam staat vind vinzei het leuk om er weer een spelletje van te maken.

Dan ben je zelf ook niet echt goed bezig om domeinnamen van klanten op jouw naam te zetten. Zou het dan ook niet verstandiger zijn om dit even direct goed te doen en de info dan op naam van je klant te zetten.

Al was het maar voor de volgende punten:
* domein staat op jouw naam dus jij bent er verantwoordelijk voor als klant iets illegaal doet op zijn domeinnaam.
* stel jij gaat falliet dan is de klant zijn domeinnaam kwijt aangezien deze op jouw naam staat.
* in wezen kan jij ook het domein van je klant gijzelen zoals je nu zelf ervaart

Voor de rest succes met je probleem en moest ik van jou zijn dan zou ik alles wat je er nog staan hebt verhuizen na al je vorige en huidige problemen

®on
20/05/10, 07:53
Als het domein op jouw naam staat: faxtransfer starten. Vraag dotdns naar de procedure.

Angiligo
20/05/10, 09:22
Dan ben je zelf ook niet echt goed bezig om domeinnamen van klanten op jouw naam te zetten. Zou het dan ook niet verstandiger zijn om dit even direct goed te doen en de info dan op naam van je klant te zetten.

Al was het maar voor de volgende punten:
* domein staat op jouw naam dus jij bent er verantwoordelijk voor als klant iets illegaal doet op zijn domeinnaam.
* stel jij gaat falliet dan is de klant zijn domeinnaam kwijt aangezien deze op jouw naam staat.
* in wezen kan jij ook het domein van je klant gijzelen zoals je nu zelf ervaart

Voor de rest succes met je probleem en moest ik van jou zijn dan zou ik alles wat je er nog staan hebt verhuizen na al je vorige en huidige problemen


Ik snap wat je bedoelt, maar de klant wou dit zelf.
Normaal zet ik het altijd op de klant zijn naam.

Angiligo
20/05/10, 13:34
Bijna opgelost. Een telefoontje naar rrpproxy en vinzei gaf de AUTH CODE.
Nu nog afwachten of hij de aanvraag van verhuis niet gaat weigeren.

BsHosting
21/05/10, 11:11
Hoe lang blijf je nog klungelen met dat figuur.
Doe aangifte tegen hem i.v.m. oplichting etc want zo kan je wekelijks problemen hebben met zo 1.

Als niemand van de gedupeerden wat onderneemt blijft ie bezig.

DutchTSE
21/05/10, 11:26
Hoe lang blijf je nog klungelen met dat figuur.
Doe aangifte tegen hem i.v.m. oplichting etc want zo kan je wekelijks problemen hebben met zo 1.

Als niemand van de gedupeerden wat onderneemt blijft ie bezig.

Ik meen dat Angiligo een advocaat op de zaak had zitten etc etc etc.
Angiligo hoe gaat het met je advocaat en rechtszaak? :) (mocht iemand enig sarcasme in me post bespeuren.. :chinese:)

Angiligo
21/05/10, 13:10
Nou ja kijk, rrpproxy kan er niks aan doen wegens dat vinzei het verhaal anders vertelt dan mijn verhaal. Omdat het nu nog enkel om 1 domein gaat heb ik besloten er geen geld in te gaan steken. Ik heb wel het domein laten blocken, dus verhuizen of houder veranderingen zijn nu onmogelijk geworden. Ook het verlengen is onmogelijk geworden. Dus ja veel plezier zal vinzei er niet meer aan hebben. Het belgiese strijd tegen de nederlandse strijd heb ik niet erg veel zin in.

WebMeso
21/05/10, 13:24
Nou ja kijk, rrpproxy kan er niks aan doen wegens dat vinzei het verhaal anders vertelt dan mijn verhaal. Omdat het nu nog enkel om 1 domein gaat heb ik besloten er geen geld in te gaan steken. Ik heb wel het domein laten blocken, dus verhuizen of houder veranderingen zijn nu onmogelijk geworden. Ook het verlengen is onmogelijk geworden. Dus ja veel plezier zal vinzei er niet meer aan hebben. Het belgiese strijd tegen de nederlandse strijd heb ik niet erg veel zin in.

Volgens mij kost aangifte doen niks, behalve tijd. Dat zou je dus sowieso kunnen doen als 1e stap. Je kan toch ook onder een ander email adres en onder jouw naam emailen voor de AUTH code, want een ander email adres zal niet geblokt zijn.

Angiligo
21/05/10, 13:33
Volgens mij kost aangifte doen niks, behalve tijd. Dat zou je dus sowieso kunnen doen als 1e stap. Je kan toch ook onder een ander email adres en onder jouw naam emailen voor de AUTH code, want een ander email adres zal niet geblokt zijn.

Nee dat gaat niet wegens dat vinzei de ip blockt.
Ik kan ook niet naar zijn website gaan, ben dus op heel zijn netwerk gebant.
Enkel is dat tijdelijk wegens dat ik om de zoveel tijd een nieuw ip heb. Of anoniem internetten lukt ook nog wel.

Yourwebhoster
21/05/10, 14:11
Gmail accountje:)? En dan via een proxy en voila.

Stewie
21/05/10, 14:47
Ik meen dat Angiligo een advocaat op de zaak had zitten etc etc etc.
Angiligo hoe gaat het met je advocaat en rechtszaak? :) (mocht iemand enig sarcasme in me post bespeuren.. :chinese:)
:lovewht:

Vinzei-IS
23/05/10, 21:30
Niet liegen Angiligo auth code was allang gegeven, binnen 12 uur na aanvraag, mail hebben wij nog liggen, dat de admin/holder mail adres niet juist is kunnen wij niets aan doen, ook dat hebben wij je vermeld, gewoon even een ander mail adres opgeven, dan kun je nogmaals een verhuis verzoek indienen, en anders kun je gewoon een fax transfer doen.

zo simpel is dat, moeilijk he?.


dit is trouwens het enige reactie wat ik op de topic geef, meer dan dit zal er niet van ons inzitten.

Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!

ilnee
23/05/10, 21:35
Wat een eh...intrigerende vorm van damage control.

Yourwebhoster
23/05/10, 21:38
Niet liegen Angiligo auth code was allang gegeven, binnen 12 uur na aanvraag, mail hebben wij nog liggen, dat de admin/holder mail adres niet juist is kunnen wij niets aan doen, ook dat hebben wij je vermeld, gewoon even een ander mail adres opgeven, dan kun je nogmaals een verhuis verzoek indienen, en anders kun je gewoon een fax transfer doen.

zo simpel is dat, moeilijk he?.


dit is trouwens het enige reactie wat ik op de topic geef, meer dan dit zal er niet van ons inzitten.

Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!
Je vergeet een klein detail: je maakt je zelf hier steeds meer belachelijk en op diverse sites zie ik al afraders vanwege dit komen, bijvoorbeeld sitedeals.nl. :oops:

dreamhost_nl
23/05/10, 21:59
Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!

Ongeacht hoe een cliënt je het bloed onder je nagels vandaan kan halen (wat klaarblijkelijk hier het geval is), is dit natuurlijk niet hoe je zoiets professioneel oplost (even de slechte grammatica buiten beschouwing gelaten).:thumbdown:

The-BosS
23/05/10, 22:34
Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!

Er bestaat nog zoiets al privacy wetgeving, als dit je manier is om klanten onder druk te zetten dan zegt dat veel over jezelf en je bedrijf.

daveww
24/05/10, 02:42
Wil niet veel zeggen, maar zo lopen de klanten sneller weg dan dat ze komen.
Je kunt beter gewoon zakelijk reageren, dan als een klein kind.

Tevens is het naar mijn weten de klant zijn verantwoordelijkheid om zijn NAW gegevens actueel te houden bij de desbetreffende partij, waarbij hij ook moet zorgen dat zijn emailadres juist is?

1Ago
24/05/10, 12:01
Ach, beide partijen gedragen zich als kleine kinderen. De geloofwaardigheid van beide is zelfs onder nul gedaald.
Faxtransfer starten en het is opgelost, zonder enige ruzie, schelden, threads starten of wat dan ook.

Triloxigen
24/05/10, 12:11
Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!

De tering, je bent nog hopelozer dan gedacht werd :o

BsHosting
24/05/10, 12:36
Wie er dan ook fout mag zitten ( en gezien eerdere reacties en klachten ) heb ik zelf mijn conclusie wel getrokken, vind ik het uitermate kansloos dat je klanten zo durft te behandelen.

Kijk 1 klant die het allemaal zou verzinnen kan ik nog inkomen, maar er zijn er veel meer, vorige week nog een klant die naar ons is gekomen vanwege deze praktijken van jou.

Liegen ze allemaal ofzo, je bezorgt de hostingmarkt een erg slechte naam op deze wijze.
Kan je niet fatsoenlijk en eerlijk geld verdienen ga dan voor een baas werken en vervuil de markt niet,

WJ Solutions
24/05/10, 19:19
Angiligo, Ik wil niet vervelend zijn hoor.

Maar je haalt hier andere webhosters onderuit terwijl je zelf ook niet echt 100 eerlijk bent.
Ik zal me verhaal even doen voor je.

Ik zat bij Sity.nl daar had ik een reseller omdat ik een beetje wou kijken hoe het webhoster in elkaar zat. Maar omdat ik bij Sity.nl telkens offline lach van de downtime heb ik 1 klant bij jouw aangebracht. Dit omdat jij aantrekkelijke prijzen aangaf.

De klant van mijn heeft bij jouw nog geen 2 weken gezeten of hij werdt offline gedonderd omdat die 1 keer zijn mening vertelde over jouw. (Dit hoort een webhoster niet te doen die hoort tegen kritiek te kunnen.) Ik zat in die tijd ook bij jouw en ik werdt er nog geen 2 weken later bij jouw afgegooid.

Vind jij dat dat hoort als webhoster, nou ik vind dat een webhoster iemand de tijd hoort te geven als je die persoon niet mag. Tevens heb ik een rekening een aan betaling gedaan omdat jij me vps server had gereinstald omdat een maat van mijn de server zou hebben verkloot, Nou ik kan je vertellen dat je dat zelf had gedaan zodat je weer wat geld kon verdienen. Tevens heb ik gezegt dat ik die rekening zou betalen maar was dat niet verplicht later heb ik ook gezegd dat ik stop met betalen voor een ander en dan ga jij dreigen met incasso bureau van een rekening van een ander.

Tevens zette je de rekening plots op mijn naam je ging facturen wijzigen, je gaf onterechte rekeningen.

Angiligo ik vind niet dat je dit hoort te doen en al helemaal niet als je webhoster bent zo trek je vertrouwen weg bij mensen die dat hadden in jouw.

Denk hier eerst eens over na voordat je andere mensen gaat lopen beschuldigen.

Angiligo
24/05/10, 19:40
Niet liegen Angiligo auth code was allang gegeven, binnen 12 uur na aanvraag, mail hebben wij nog liggen, dat de admin/holder mail adres niet juist is kunnen wij niets aan doen, ook dat hebben wij je vermeld, gewoon even een ander mail adres opgeven, dan kun je nogmaals een verhuis verzoek indienen, en anders kun je gewoon een fax transfer doen.

zo simpel is dat, moeilijk he?.


dit is trouwens het enige reactie wat ik op de topic geef, meer dan dit zal er niet van ons inzitten.

Zie Ticket #150217 als je door blijft liegen, dan gooi ik de hele ticket hier openbaar incl de auth code, dus dan is je domain helemaal niet meer veilig!

Ik lieg niet Vincent, daar ben jij de beste in namelijk.

Ten eerste kan ik niet in jullie ticked systeem komen wegens dat je me gebant hebt op jullie netwerk. Ik ben in het ticked systeem gekomen via een ticked nummer link van een klant via annoniem interneten.

Het is onmogelijk om zelf het email adres te wijzigen. Dat komt omdat ik geen gegevens van het account heb van het domein panel. Je geeft in het ticked ook zelf aan dat er geen account is. Dit is weer zo truuk van jou om mij weer aan het lijntje te houden.

RRPProxy is op de hoogte, en het domein zal verhuist worden.
Ik zal ze ook nog op de hoogte brengen dat je dreigt met de AUTH CODE in het openbaar te gooien op forums. Ik hoop voor jou dat je dit niet gaat doen, want dan denk ik dat het einde reseller is voor je.

DutchTSE
24/05/10, 19:52
RRPProxy is op de hoogte, en het domein zal verhuist worden.
Ik zal ze ook nog op de hoogte brengen dat je dreigt met de AUTH CODE in het openbaar te gooien op forums. Ik hoop voor jou dat je dit niet gaat doen, want dan denk ik dat het einde reseller is voor je.

Nou slotje dan? Dan kunnen we de popcorn weer weg zetten, ben inmiddels misselijk geworden van de hoeveelheid popcorn die jou posts opleveren. :lovewht:

Angiligo
24/05/10, 20:00
Angiligo, Ik wil niet vervelend zijn hoor.

Maar je haalt hier andere webhosters onderuit terwijl je zelf ook niet echt 100 eerlijk bent.
Ik zal me verhaal even doen voor je.

Ik zat bij Sity.nl daar had ik een reseller omdat ik een beetje wou kijken hoe het webhoster in elkaar zat. Maar omdat ik bij Sity.nl telkens offline lach van de downtime heb ik 1 klant bij jouw aangebracht. Dit omdat jij aantrekkelijke prijzen aangaf.

De klant van mijn heeft bij jouw nog geen 2 weken gezeten of hij werdt offline gedonderd omdat die 1 keer zijn mening vertelde over jouw. (Dit hoort een webhoster niet te doen die hoort tegen kritiek te kunnen.) Ik zat in die tijd ook bij jouw en ik werdt er nog geen 2 weken later bij jouw afgegooid.

Vind jij dat dat hoort als webhoster, nou ik vind dat een webhoster iemand de tijd hoort te geven als je die persoon niet mag. Tevens heb ik een rekening een aan betaling gedaan omdat jij me vps server had gereinstald omdat een maat van mijn de server zou hebben verkloot, Nou ik kan je vertellen dat je dat zelf had gedaan zodat je weer wat geld kon verdienen. Tevens heb ik gezegt dat ik die rekening zou betalen maar was dat niet verplicht later heb ik ook gezegd dat ik stop met betalen voor een ander en dan ga jij dreigen met incasso bureau van een rekening van een ander.

Tevens zette je de rekening plots op mijn naam je ging facturen wijzigen, je gaf onterechte rekeningen.

Angiligo ik vind niet dat je dit hoort te doen en al helemaal niet als je webhoster bent zo trek je vertrouwen weg bij mensen die dat hadden in jouw.

Denk hier eerst eens over na voordat je andere mensen gaat lopen beschuldigen.


Die klant van jou en jij zijn bij ons verwijderd wegens het de onderstaande redenen.


1. Jij zelf had geregeld dat je die facuur ging betalen. Dit had je afgesproken met de moeder van de klant wegens dat ze het niet in 1 keer konden betalen. Ik had daarvoor dan een betalingsregeling opgezet. Je hebt de eerste betaling betaald, en toen je met je klant zelf problemen kreeg gaf je aan om ineens niet meer te betalen.


2. Je gebruikte een crack versie van WHMCS.
In onze voorwaarden staat dat wij dat niet toestaan.
Vinzei is hier zelf getuige van wegens dat WHMCS Vinzei hadden gewaarschuwd ervoor.

3. Je had de voorwaarden van een andere website gestolen, waarvoor ik klachten kreeg van de eigenaar van de voorwaarden. Tevens was dat ook erg dom van je omdat het een belgiese wet voorwaarden waren terwijl je zelf in nederland zit.


3. Over de vps die heringestaleerd moest worden wegens dat een vriend van jou een heleboel linux bestanden had verwijderd. Plus had je vriend zich zelf admin gemaakt ook. Dit is niet door mij gedaan wat je nu beweerd te zeggen. Want ook hier van is Vinzei getuige van uit de logfiles en ips wie die allemaal gedaan had.


4. Dan nog het groote leugen over de zo genaamde klant van jou die boos was op je, en die later jou een blauw oog had geslagen en je kantoor had verbouwd. Dit is allemaal onzin wegens dat je geen kantoor hebt en samen met je vader de computer gebruikt wat je zelf toen allemaal hebt gezegt.


Ik ben een leugenaar?
Al mijn klanten die naar vinzei gebracht zijn door mij zijn nu bijna allemaal weer terug gekomen bij mij. Ik moet jou vast niet gaan uitleggen waarom?

davinci
24/05/10, 20:04
lol @ soap

Angiligo
24/05/10, 20:08
Nou slotje dan? Dan kunnen we de popcorn weer weg zetten, ben inmiddels misselijk geworden van de hoeveelheid popcorn die jou posts opleveren. :lovewht:



RRPProxy is op de hoogte, en het domein zal verhuist worden.
Ik zal ze ook nog op de hoogte brengen dat je dreigt met de AUTH CODE in het openbaar te gooien op forums. Ik hoop voor jou dat je dit niet gaat doen, want dan denk ik dat het einde reseller is voor je.

Vind je dat dan normal als hij zoiets zou doen.
Dus ik snap niet waarom je van mijn post misselijk word, dat zal enkel dan van popcorn zijn vast.

Maar het slotje mag er op, mijn probleem is al opgelost.
Indien er nog iets vertelt wilt worden over mij en mij slechte dingen die ik dan zou gedaan hebben, kun je een nieuwe topic openen.

Angiligo
24/05/10, 20:11
lol @ soap

Geloof mij, de bold and the beautiful is er niks tegen.

WJ Solutions
24/05/10, 20:19
Angiligo ga lekker buiten spelen zeg dan iedereen maar een beetje zwart te maken.

Jij had mijn gezegt dat ik je algemene voorwaarden mocht gebruiken en die heb je zelfs nog voor mijn op mijn website gescript en jij zij ja die is zelf gemaakt door mijn jurist nou helemaal niet dus.

Tevens heb jij toen die WHMCS online gezet voor me en die heb ik naderhand offline gehaald.

Angiligo
24/05/10, 20:21
Zeg pinokkio, je neus word steeds langer.

WJ Solutions
24/05/10, 20:24
Zeg de grootste, heb je echt niet wat beters te doen dan hier te reageren.

Lijkt hier wel langzamerhand een kindercrash te worden.

Angiligo ga gezellig met de blokjes spelen en kom terug als je volwassen bent.

WebMeso
24/05/10, 20:27
Het is duidelijk, de kleuterklasjes hebben weer vakantie en de tijd om in de zandbak te spelen en met modder te gaan gooien.
Ga je persoonlijke vetes maar lekker via PM uitvechten. {xx}

// EDIT //
Angiligo stop eens met al die SPAM(reacties) in dit topic.
En zoals je hieronder zegt bij de volgende posts: dit topic is niet jouw eigendom, maar van WHT en de WHT crew.
Iedereen heeft hier het recht om te reageren als die zich aan de regels houdt.

dennis0162
24/05/10, 20:29
Lijkt hier wel GTST:)

Angiligo
24/05/10, 20:31
eg de grootste, heb je echt niet wat beters te doen dan hier te reageren.

Het is mijn topic, wat kom jij hierdoen zou je beter afvragen.

Angiligo
24/05/10, 20:33
Het is duidelijk de kleuterklasjes weer vakantie hebben en de tijd om in de zandbak te spelen en met modder te gaan gooien.
Ga je persoonlijke vetes maar lekker via PM uitvechten. {xx}

Kleuterklas is voor mij all lang voorbij hoor als je mijn leeftijd checkt.

Angiligo
24/05/10, 20:34
Lijkt hier wel GTST:)

Of onderweg naar morgen

BsHosting
24/05/10, 20:38
Het is weer zomer de illegale nep bedrijfjes komen als paddo's uit de grond wordt eens tijd dat er van overheidswege wat aan gedaan word.

Buiten dat is het gewoonweg zo dat Vinzei vuile spelletjes speelt schijnbaar, of zuigt die klant van mij dat ook uit zijn duim.

En zolang de TS daar niks aan doet qua advocaat zal het spelletje door blijven gaan.

Je hebt 2 opties hier blijven klagen of het andere doen en dat is hem gewoon eens aanpakken, maar schijnbaar blijf je liever bij optie 1.

Angiligo
24/05/10, 20:41
Het is weer zomer de illegale nep bedrijfjes komen als paddo's uit de grond wordt eens tijd dat er van overheidswege wat aan gedaan word.

Buiten dat is het gewoonweg zo dat Vinzei vuile spelletjes speelt schijnbaar, of zuigt die klant van mij dat ook uit zijn duim.

En zolang de TS daar niks aan doet qua advocaat zal het spelletje door blijven gaan.

Je hebt 2 opties hier blijven klagen of het andere doen en dat is hem gewoon eens aanpakken, maar schijnbaar blijf je liever bij optie 1.


Als je goed terug leest heb ik gezegt dat dit probleem opgelost is.

mgielissen
24/05/10, 20:53
Heeft Piwi-web nog actie ondernomen tegen Vinzei?

Spyder01
24/05/10, 20:59
Er is maar één reactie mogelijk:

http://images.zaazu.com/img/male29-male-theater-cinema-smiley-emoticon-000071-large.gif

Jullie zijn lekker bezig zeg, nu ook nog ene WJ erbij en het feest is compleet. Grow up! Dit zijn echt van die puberale berichten van jullie 3 (Vinzei, Angiligo, WJ).

Yourwebhoster
24/05/10, 21:01
Heeft Piwi-web nog actie ondernomen tegen Vinzei?

Ssst dit deel is niet afgelopen, volgende week de volgende aflevering over Piwi:drunk:

Even serieus, kan hier geen slotje op? Kleuters: verhuis je discussie naar de kinder opvang aub, dank u!

DeziWeb
24/05/10, 21:03
Wat een d r a m a
Zo zie je maar weer dat het hebben van een server je niet gelijk webhoster maakt.
Dit soort schaamteloze uitingen over en weer vervuild de 'markt' en is een bevestiging voor sommige mensen cq klanten dat er tussen de 'normale' bedrijven veel, laten we zeggen 'schorriemorrie' zit.

Natuurlijk heb je wel eens een klant die dusdanig onbeschoft is dat je ze liever gelijk wipt als klant, dat is normaal en dat heb je ook overal. Maar hou dat intern.
{xx}

1Ago
24/05/10, 21:05
Waar zijn de mods? Topic mag gesloten worden als je de reacties eens leest.

Angiligo
24/05/10, 21:15
Ik heb ®on al een pm gestuurd om met zijn sleutel te komen om deze topic op slot te draaien.

Piwi-Web
24/05/10, 21:24
Heeft Piwi-web nog actie ondernomen tegen Vinzei?

Wel naar een jurist gestapt maar de kosten wegen gewoonweg niet op tegen de opbrengsten. Vincent is wel zo netjes geweest om het domein te verwijzen naar localhost (127.0.0.1).
Verder meng ik mij niet in deze discussie... Angiligo heeft mij aangesproken om er samen iets tegen te doen maar heb daar verder ook nooit meer wat over gehoord (had ook niets anders verwacht gezien zijn reacties hier).

Voor mij is de kous af :) Dat het naar buiten is gekomen, en blijkbaar meerdere personen 'gedupeerd' zijn, is goed genoeg. We weten in ieder geval wie we links moeten laten liggen ;)

Ben nog steeds van mening dat hij aangepakt moet worden maar om er massa's geld tegenaan te gooien voor een 'vrij simpele' domeinnaam gaat mij te ver. Doe ik liever andere dingen mee ;)

Angiligo
24/05/10, 21:36
Wel naar een jurist gestapt maar de kosten wegen gewoonweg niet op tegen de opbrengsten. Vincent is wel zo netjes geweest om het domein te verwijzen naar localhost (127.0.0.1).
Verder meng ik mij niet in deze discussie... Angiligo heeft mij aangesproken om er samen iets tegen te doen maar heb daar verder ook nooit meer wat over gehoord (had ook niets anders verwacht gezien zijn reacties hier).

Voor mij is de kous af :) Dat het naar buiten is gekomen, en blijkbaar meerdere personen 'gedupeerd' zijn, is goed genoeg. We weten in ieder geval wie we links moeten laten liggen ;)

Ben nog steeds van mening dat hij aangepakt moet worden maar om er massa's geld tegenaan te gooien voor een 'vrij simpele' domeinnaam gaat mij te ver. Doe ik liever andere dingen mee ;)


Als je terug leest had je dit zien staan.





Nou ja kijk, rrpproxy kan er niks aan doen wegens dat vinzei het verhaal anders vertelt dan mijn verhaal. Omdat het nu nog enkel om 1 domein gaat heb ik besloten er geen geld in te gaan steken. Ik heb wel het domein laten blocken, dus verhuizen of houder veranderingen zijn nu onmogelijk geworden. Ook het verlengen is onmogelijk geworden. Dus ja veel plezier zal vinzei er niet meer aan hebben. Het belgiese strijd tegen de nederlandse strijd heb ik niet erg veel zin in.

Piwi-Web
24/05/10, 21:51
Had het gelezen maar er waren toch meer 'problemen' ?

Angiligo
24/05/10, 21:59
Had het gelezen maar er waren toch meer 'problemen' ?

Jazeker, het is inderdaad niet enkel 1 probleem maar meerdere.
Maar hierover PM ik je nog over als ik zelf meer informatie heb gekregen.

Piwi-Web
24/05/10, 22:25
Jazeker, het is inderdaad niet enkel 1 probleem maar meerdere.
Maar hierover PM ik je nog over als ik zelf meer informatie heb gekregen.

Duurt dan wel heeeeeeeel erg lang? Ik had binnen 3 dagen antwoord wat de mogelijkheden waren i.i.g. ;)

Angiligo
24/05/10, 22:42
Duurt dan wel heeeeeeeel erg lang? Ik had binnen 3 dagen antwoord wat de mogelijkheden waren i.i.g. ;)

Ik heb ook al wat mogelijkheden die ik hier niet openbaar neerzet.
Ik PM je zodra alles is afgerond. Dat het langer duurt dan bij jou is meschien doordat het via een belgische advocaat tegen een nederlands bedrijf is. Ik heb al eens meer een advocaat moeten inzetten tegen een nederlandse verzekerings maatschapij bij een verkeersongeval. Dit duurde ander half jaar toen. Natuurlijk is dit nu geen verkeersongeval, maar het gaat hier nu eenmaal wat trager.

Als u mij via PM uw fax nr geeft zal ik alle kopieen die mijn advocaat heeft gegeven en opgestuurd en die er nog bij gaan komen door faxen zodat je het zelf kan en mag lezen wat alle mogelijkheden zijn en het kosten plaatje.

Piwi-Web
24/05/10, 22:46
Neem dan een nederlandse advocaat? ... zucht {xx} (Y)

Angiligo
24/05/10, 22:50
Neem dan een nederlandse advocaat? ... zucht {xx} (Y)

Die mogelijkheid heb ik nog niet bekeken, en zou niet weten of dat ook kan en of beter is.
Ik weet dat het kan als je een strafbare feit hebt gepleegd in nederland. Maar dat is nu niet het geval wegens dat de andere partij een strafbare feit pleegde.

Jimmy1987
24/05/10, 23:26
Waar zijn de mods? Topic mag gesloten worden als je de reacties eens leest.

Ik denk dat ron en de andere mods ook pinksteren vieren. :drunk:
Komt vanzelf goed :)

@de soapsterren hier, het lijkt gtst en onm wel bij mekaar. :rolleyes:

Geert-Jan
24/05/10, 23:41
Ik denk dat ron en de andere mods ook pinksteren vieren.

Nee, die zijn slimmer. En geloof me, er is een hele goede reden om het niet op slot te doen....

Jimmy1987
24/05/10, 23:55
Nee, die zijn slimmer. En geloof me, er is een hele goede reden om het niet op slot te doen....

Sorry hoor, bijt me neus niet af :sweatdrop: Bedoelde er verder niets mee ;) Zodat sommige hier zich misselijk eten aan de popcorn ? :p

Oke nu even zonder gekheid :)

Leuk dat jullie hier je persoonlijke vetes uitvechten, maar zowaar ik eruit kan opmaken hebben jullie allebei een deel schuld. En waar die 3de persoon nu ineens weer vandaan komt ;) Je loopt eerst hoog van de toren te blzen met advocaat dit en dat en dan kom je er op terug met weer andere redenen.
Ik weet niet wie die sarcast was eerder maar hij had toch mooi gelijk.

Angiligo
25/05/10, 10:24
Sorry hoor, bijt me neus niet af :sweatdrop: Bedoelde er verder niets mee ;) Zodat sommige hier zich misselijk eten aan de popcorn ? :p

Oke nu even zonder gekheid :)

Leuk dat jullie hier je persoonlijke vetes uitvechten, maar zowaar ik eruit kan opmaken hebben jullie allebei een deel schuld. En waar die 3de persoon nu ineens weer vandaan komt ;) Je loopt eerst hoog van de toren te blzen met advocaat dit en dat en dan kom je er op terug met weer andere redenen.
Ik weet niet wie die sarcast was eerder maar hij had toch mooi gelijk.

O, en waar heb ik dan schuld aan?

De 3de persoon WJ is de vriend van vincent die op zijn website de vps en dedicated servers aanbied die gewoon van vincent zijn.

Voor de rest lees je niet goed.
Als je werkelijk denkt dat ik alles uit mijn duim heb gezogen heb je het helemaal mis.


Zo lees ik ook hier dat iemand zegt dat de topic niet van mij is maar van WHT. Dat is ook wel zo, maar ik gaf een antwoord op WJ die mij vertelde niet te reageren hier. Terwijl ik me dan afvraag wat hij hier komt doen met een verhaal dat wel degelijk uit zijn duim is gezogen, en ook nog eens offtopic is.


Verder vind ik hier ook antwoorden van andere die van laag niveau en onvolwassen zijn. Dat mij uitleg en antwoord vaak anders of verkeerd aankomt heb ik al eens eerder gezegt dat de redenen daar van is wegens dat ik niet nederlands ben maar italiaans. Ik doe uitermate mij best voor de nederlandse taal, en die is niet makkelijk.

Van mij mag er een slot op, en geef ik mijn informatie hoe het er allemaal voor staat via PM aan PIWI als alles er klaar voor is. Want veel mensen genieten van andermans elende hier, en gooien graag wat benzine bij het vuur op.

Vanaf nu zal ik dus niet meer reageren op dit uitgelopen topic {xx}

Apoc
25/05/10, 20:16
Angiligo, heb je nu al juridische stappen genomen of niet? Want je blies eerst nogal hoog van de toren, maar als ik de situatie goed begrijp, is er feitelijk op juridisch vlak nog niets gedaan.

Ik kan je verzekeren dat dit nogal tegen je werkt, want men heeft het niet zo op personen die hoog van de toren blazen met "advocaat dit, rechtzaak dat" en vervolgens niets doen. Maak dus eens van je woorden, daden, of post anders een uitleg over waarom je dit uiteindelijk niet doet.

Angiligo
25/05/10, 20:26
Angiligo, heb je nu al juridische stappen genomen of niet? Want je blies eerst nogal hoog van de toren, maar als ik de situatie goed begrijp, is er feitelijk op juridisch vlak nog niets gedaan.

Ik kan je verzekeren dat dit nogal tegen je werkt, want men heeft het niet zo op personen die hoog van de toren blazen met "advocaat dit, rechtzaak dat" en vervolgens niets doen. Maak dus eens van je woorden, daden, of post anders een uitleg over waarom je dit uiteindelijk niet doet.

Lees je PM eens, en hierboven ook.:cool: