PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS bij yakkiebahhosting.com



traxt
19/05/10, 03:16
S p a m m e r !

The-BosS
19/05/10, 03:53
Bwa nieuw zou ik niet durven stellen als ik hun website mag geloven


About YaKu Hosting
Founded in early 2007:


Hou bij je keuze er wel rekening mee dat die servers/vps'en in de usa staan dus dat je eventueel last kunt hebben van een verhoogde latency

traxt
19/05/10, 05:52
De servers staan niet in usa, de servers staan gewoon in duitsland.
Daarom wil ik ze ook nemen omdat ze lekker dichtbij staan en super snel zijn, zoals op de site staat

Dezo
19/05/10, 07:53
De servers staan niet in usa, de servers staan gewoon in duitsland.
Daarom wil ik ze ook nemen omdat ze lekker dichtbij staan en super snel zijn, zoals op de site staat

Als ik een slecht mens zou zijn zou ik zeggen dat je zelf de eigenaar bent ...

Mocht dat niet het geval zijn zou ik het niet vertrouwen, op heel de site niks van contactgegevens. Nooit vertrouwen dan.

Yourwebhoster
19/05/10, 08:19
Zo te zien een Nederlander zonder KVK, en heel toevallig is niks over dit bedrijf bekend (pas sinds gisteren, als het een bedrijf is). Zie http://www.sharemafia.com/seo-talk/304182-yakuhosting-com.html

Kortom, niet mee in zee gaan en ben benieuwd wat de naam van de TS is...

Edit: Sowieso voor anderen geen aanrader, de eigenaar heeft blijkbaar de lak aan eigen teksten schrijven:

Voorwaarden
- Betalingsmogelijkheden: overschrijving, Paypal, Moneybookers
- Nadat de betaling ontvangen is en dit bevestigt is, wordt het pakket direct geactiveerd
- Inclusief 19% BTW
- Niet geldig in combinatie met andere acties

Waarom Yakuhosting.com
Onze visie is een stabiele omgeving met een goede uptime. Om dat te kunnen realiseren maken wij gebruik van A-merk hardware, waaronder Super Micro apparatuur en Intel processoren. Verder draaien onze servers minimaal in RAID 1 om de continuïteit te bevorderen bij uitval van één van de disks.
Verder gebruiken wij controle panelen die wij maandenlang aan verscheidene tests hebben onderworpen voordat de definitieve keuze gevallen was. Uit onze ervaring is gebleken dat de gekozen controle panelen de meest stabiele omgeving bied en vrijwel bugloos zijn.

Zie bijvoorbeeld: http://www.webhostingtalk.nl/huidig-aanbod-en-tijdelijke-aanbiedingen/160478-vps-een-maand-gratis-50-korting-vanaf-2-48-a.html

DutchTSE
19/05/10, 09:07
Edit: Sowieso voor anderen geen aanrader, de eigenaar heeft blijkbaar de lak aan eigen teksten schrijven:

Zie bijvoorbeeld: http://www.webhostingtalk.nl/huidig-aanbod-en-tijdelijke-aanbiedingen/160478-vps-een-maand-gratis-50-korting-vanaf-2-48-a.html
Beweren dat SolusVM vrijwel bugloos is, is ook een grote leugen ;)

Verder maar ff gerapporteerd aangezien mijn offline spam monster wat heeft gedetecteerd :clown:

®on
19/05/10, 09:23
Maar omdat ze nieuw zijn wil ik eerst vragen of iemand er ervaring mee heeft of iets van heeft gehoord?
Misschien kan je vanavond bij het avondeten het jezelf vragen ->|

Of is het toeval dat jou achternaam voorkomt in de whois én het emailadres waarmee je je aanmeldde op WHT?

Yourwebhoster
19/05/10, 09:37
Beweren dat SolusVM vrijwel bugloos is, is ook een grote leugen ;)



Vrijwel bugloos is het ook, updaten pas als de bugs er uit zijn natuurlijk:thumbup:
Maar dat is weer een ander topic...