PDA

Bekijk Volledige Versie : Zen Cart expert gezocht voor cvs bestanden.



Anoniem
14/05/10, 19:54
Per direct gezocht voor een eenmalig project:

Wij willen gaan werken met Zen Cart + Dropshipping
Omdat we vastlopen op de import van bestaande cvs bestanden van een wholesale company zoeken wij iemand die Zen Cart kan aanpassen voor deze cvs bestanden.

Zen Cart is geinstalleerd + easy_populate_csv_1-2-5-7b

Ik denk dat het een uurtje werk is door een ervaren iemand.

Vergoeding in overleg!

Reacties graag naar: info @ hmnet (puntje) nl

Triloxigen
14/05/10, 22:47
csv? Bedoel je niet csv?
Is namelijk wat anders.

Geert-Jan
14/05/10, 22:50
iemand die Zen Cart kan aanpassen voor deze cvs bestanden.

Is het niet mogelijk (beter, voor later???) om de csv aan te passen aan Zen Cart, zodat je Zen kunt blijven draaien / vrij kunt updaten / blablala ?

Anoniem
14/05/10, 22:57
Ik bedoel dus idd csv :)
Geert-Jan ik krijg de lijsten en updates binnen van een groothandel, ik zal dan elke keer de lijsten aan moeten passen en dat is onbegonnen werk.

Spyder01
14/05/10, 23:00
Is het niet mogelijk zelf een csv importer te maken / laten maken (heb ik destijds ook gedaan, maar voor een andere webwinkel)? Dan kun je de gegevens van de csv gewoon per "kolom" in laten lezen en in de juiste velden van de Zen Cart tabellen laten zetten.

Geen gedoe met updates van Zen Cart en met kleine aanpassingen ook voor andere csv bestanden te gebruiken.

Geert-Jan
14/05/10, 23:09
- Hoe vaak wordt de csv geüpdate?
- voor welke webshop is de csv geschreven (indien dat is), en waarom dan je keuze voor Zen?

Ik weet niet om hoeveel categorieën / producten het gaat, anders zou ik toch zeker naar de optie van Spyder kijken...

Anoniem
14/05/10, 23:17
Het gaat om 2000+ producten die dagelijks worden bijgewerkt.
De csv lijsten worden gebruikt voor verschillende webshops, magento/oscommerce/shopfactory etc..
Helaas geven ze een standaard lijst die overal voor gebruikt kan worden, maar ik moet zelf de aanpassing doen en daar heb ik geen verstand van.

Triloxigen
14/05/10, 23:35
Is het niet mogelijk (beter, voor later???) om de csv aan te passen aan Zen Cart, zodat je Zen kunt blijven draaien / vrij kunt updaten / blablala ?

Als het om een csv gaat zal deze door een leverancier geleverd worden, deze gata niet zijn systeem aanpassen op een enkele klant.


Herbert, ik zal je morgen mailen (of je moet me vast even mailen op info apenstaart triloxigen punt nl)

Anoniem
14/05/10, 23:45
Herbert, ik zal je morgen mailen (of je moet me vast even mailen op info apenstaart triloxigen punt nl)
Heel erg bedankt, ik stuur je morgen even een mail ok? zit nu achter de verkeerde PC
Mvg, Herbert