PDA

Bekijk Volledige Versie : Magento kenner gezocht!



Anoniem
13/05/10, 12:19
DEADLINE VRIJDAG AANSTAANDE! VOOR 20:00 UUR

We hebben het volgende als adres (tijdelijk) www.gratisprofijt.com de bestaande website waar ook de producten er goed in staan is www.firtexshop.com (prestashop)

Wat er gedaan moet worden:

De regel is dat magento moet werken in alle talen die er nu in staan.

- De hoofdpagina staan de producten er in, dit kan netter (let op de foto’s)
- Op alle pagina’s staan tags, deze moeten de tags laten zien van de producten nu staan er de standaard tags in
- Op de product pagina staat “email to a friend” en “ Be the first to review this product” dit moet elders op de pagina komen te staan, hier moet wel kleur en maat komen
- Op de product pagina staat “Availability: In stock” dit moet anders, meer gebruiks vriendelijk en mooier
- Op de product pagina staat onderin “product discription” daar in staat het eea dit moet in een opsomming staan
- Wanneer ik een product heb toegevoegd en ik klik op checkout krijg ik een 404 (There has been an error processing your request) pagina hier gaat iets niet goed deze stappen moeten goed zijn.
- Factuur in magento moet het VAT nummer in staan verder factuur nummer indien mogelkijk FT10- ervoor
- Factuur moet er netjes en goed uit zien
- Automatische herkenning van taal, maar men moet wel zelf kunnen kiezen, Keuze voor taal in rechter colom, boven MY CART
- Buckaroo moet werken, als er een module voor gekocht worden wil ik weten hoeveel en waarom, liefst met een werkende vrije module, ook de pagina’s voor betaling en landings pagina na betalen
- iDeal (mollie) moet werken, ook de pagina’s voor betaling en landings pagina na betalen
- Als je nu een email ontvangt (bestelling, welkom, etc) dan staat er als afzender gratispro@server1.web-peer.nl; namens; Fir-Tex Orders [headoffice@fir-tex.com] kan dat ook gewoon zonder gratispro@blabla...?
- Onder aan de order als je wil gaan betalen wordt gevraagd of je de terms accepteert. Nu staan die helemaal uitgeschreven maar dit heb ik liever gewoon via een link in de tekst “Please accept our Terms & Conditions“, snap je? (underline is de link)
- Wanneer het systeem (magento) mailing uitstuurt, van aanmelding nieuwsbrief tot aan weet ik niet wat, moet de opmaak gemaakt worden.
- Als ik niet ingelogd ben en ik ga naar http://gratisprofijt.com/en/checkout/cart/ ziet de footer er raar uit
- In de bijlage vind je een screenshot wat er niet goed gaat, de table rekt uit
- http://gratisprofijt.com/en/patients.html hier staat de items raar (onder elkaar)
- Wanneer ik iets toevoeg in mijn CART staat de blokken discount codes estimated shipping en Total price raar onder elkaar, dit kan netter
- Wanneer ik iets toevoeg in mijn CART staat er in het blok estimated shipping de keuze state en zipcode deze kunnen weg, klanten hebben dan alleen de keuze om het land te kiezen.

Verder de gehele winkel doorlopen als klant zijnde, kijken wat niet goed staat en wat aangepast dienen te worden. De winkel moet er in NL het zelfde uitzien als met de Engelse taal (alleen de taal is anders).

Zijn er vragen, opmerkingen wat dan ook bel me, mail me of stuur een postduif! Maar zeg het!

Niet geheel onbelangrijk maar dit is te doen, de winkel staat er het is een kwestie van aanpassen van de gegeven pagina’s en modules. En wat zou dit gaan kosten en hoelang ben je er mee bezig!

groenleer
14/05/10, 21:03
Wat ik me nu afvraag: heb je nog iemand gevonden die dit voor je heeft opgelost?

Magento staat er nu niet bepaald om bekend dat je 'even' 'vlug' wat aanpassingen maakt.