PDA

Bekijk Volledige Versie : Project: Miniblog - Programmeur gezocht.



Anoniem
12/05/10, 13:12
Beste WHT-ers,

Ik van FullHostingService is opzoek naar een programmeur met veel kennis op het gebied van PHP en eventuele beveiliging talen.

Wat is de bedoeling;

Het gaat om een autisme instelling die een miniblog wilt hebben voor de autistische mensen onder ons, de bedoeling is in het kort. Een miniblog, mensen moeten agenda in kunnen kijken, vrienden worden, forum kunnen bekijken, foto's uploaden, foto's reageren en het één en ander meer...

Meer informatie zou beschikbaar worden als er mensen zich aanmelden voor deze klus. Het budget wat te goed licht is €400, het is een klus wat nog gevoelig in de markt ligt en mag absoluut niet open en bl:censored:t worden gesproken.

Eind datum voor het project is half juli Jl.
(nogmaals informatie is beschikbaar als er mensen zich aanmelden).

Wil graag serieuze ondernemers met een officieele titel met ondernemer gegevens, liefst een ervaren ondernemer met een mooie portfolio.

Mocht deze klus goed zijn bevallen hebben wij in de toekomst nog mooie presenten met vele opdrachten. ( Nogmaals alleen serieuze ondernemers met bedrijfsgegevens ).

Met vriendelijke groet,
Martijn Jansen,
___________________
FullHostingService.

marsipulami
12/05/10, 15:01
Jl als in jongsleden als in vorig jaar?
of lees ik dat verkeerd:p

Triloxigen
12/05/10, 16:52
Is €400 een typfout, of is dat serieus het budget gezien het niet erg realistisch is..

Yourwebhoster
12/05/10, 17:05
Is €400 een typfout, of is dat serieus het budget gezien het niet erg realistisch is..
Typfout lijkt me, of hij moet een mengelmoesje hebben van slechte scripts...

Waar je naar kan kijken met een dergelijk budget is bestaande systemen, zoals phpfox.com. Zoek met social network script en je komt heel ver; er zijn ook gratis systemen (hetzij met een backlink naar de makers, deze kan je voor $300-400 weghalen).

Anoniem
12/05/10, 18:20
Nee pardon budget €800 - sorry, moet even reeël blijven, wie o wie meld zich ? ( budget is veranderd )

xaban
13/05/10, 02:25
Nee pardon budget €800 - sorry, moet even reeël blijven, wie o wie meld zich ? ( budget is veranderd )

Ik wens je in ieder geval heel veel succes, ook met je nieuwe budget :)

Gezien je budget, eisen en deadline, lijkt het mij niet haalbaar.

Indien 'bedrijf zijn' geen must is, kan je mij een PM sturen, we kunnen eventueel een gesprek aan gaan.

Anoniem
22/05/10, 00:17
Wil jullie ervan op de hoogte brengen, dat het project een goede programmeur heeft ontmoet, en dat het systeem in de maak is..

Nog van alle, hartelijk bedankt voor jullie interesse.