PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Frontend & Backend developer(s) voor grote(re) projecten (brabant)



Anoniem
11/05/10, 03:06
Hallo,

Ik (wij) ben op dit moment op zoek naar iemand met voldoende kennis(en tijd!) in huis om mee te werken aan een aantal grote(re) projecten.

Om mijzelf even voor te stellen: Ik kom zelf uit de reclamewereld. Na hier een aantal te hebben gewerkt ben ik een jaar geleden freelance gegaan. Ik werk nog steeds veel samen met het reclamebureau waar ik eerst werkte, alleen nu natuurlijk op freelance basis. Op deze manier blijf ik dus met regelmaat nieuwe opdrachten krijgen. Ik ben zelf de grafische man. Ik heb wel kennis van css/slicen/scripten, maar dit laat ik (tot nu toe) door een andere freelancer doen aangezien dit gewoon sneller is.

Nu is het zo dat ik samen met twee andere zakenpartners een aantal ideeën op papier heb gezet en die we, na veel overleg, toch willen omzetten in functionele websites.
Omdat wij verwikkeld zijn in de reclamewereld zelf, zullen wij landelijk reclame gaan maken voor deze projecten eens ze klaar zijn. Publiciteit is iets waar rekening mee gehouden moet worden.

Het mooiste zou zijn als we iemand vinden die zowel de taken van front-end als back-end developer op zich kan nemen. Op deze manier blijft alles bij één persoon. Met front-end bedoelen we genoeg kennis css/scripten/seo/structuur/hotlinking,... Hier hebben we eventueel wel al een persoon voor, maar deze komt nogal in de knel met zijn andere baan, vandaar.
Het backend verhaal zit iets moeilijker in elkaar: we zoeken hier iemand die volledige ondersteuning kan bieden bij grote(re) projecten. Ik ga hier niet in detail op in, maar denk aan geavanceerde user-accounts, volledige cms-based websites (custom made), online databases, zoekfuncties binnen websites, betaalmodules(gekoppeld aan fakturatie), ... hoe je dit van plan bent is aan jou.

Een bijkomend pluspuntje zou zijn als we iemand uit de omgeving van Brabant zouden vinden. Bij de projecten die we nu in gedachten hebben is het nodig om minstens een aantal keer met elkaar in persoon af te spreken om feedback van jou te krijgen, met name in de begin stadia. Het is van belang dat je met ons meedenkt. Een vlotte communicatie is echt een vereiste. Je moet goed bereikbaar zijn.

Verder is het vanzelfsprekend dat er bij een goede samenwerking meer opdrachten -in de nabije toekomst- jouw kant op komen. Een gepaste vergoeding komen we wel uit.

Interesse? Laat een PM achter met genoeg informatie. Wees er zeker van dat je interesse hebt in hetgeen wij zoeken!

Mvg,

®on
11/05/10, 10:24
Verplaatst. Je zoekt geen personeel (persoon komt op de loonlijst), maar iemand op project/freelance basis. Het topic hoort daarmee thuis in dit forumdeel.

Anoniem
16/05/10, 21:21
Iemand uit Brabant is een pre, geen must.