PDA

Bekijk Volledige Versie : backorder script



Anoniem
29/04/10, 10:55
Ik ben opzoek naar een backorder script welke werkt met DRS5 van SIDN.
Heeft iemand zo een script liggen of wat zijn de kosten om het te laten maken?

Triloxigen
29/04/10, 17:17
Dit kan gemaakt worden., maar hoe wil je dat er gecontroleerd wordt?
Je weet dat er bij SIDN beperkingen zijn van het aantal whois, ook als je deelnemer bent.
(3000 +aantal domeinnamen)

Anoniem
02/05/10, 22:00
Het gaat maar om een kleine oplage domeinen. Ik ben op de hoogte van het limiet.
Het script moet om de 3 seconden controleren en indien hij status vrij terug geeft dan moet hij deze direct registeren.

Uiteraard moet na de registratie het script stoppen met de controle voor dat domein.

Wat moet dit kosten?

dreamhost_nl
03/05/10, 11:18
Ik zou eerst maar eens bij de SIDN navragen of dit wel wordt toegestaan voordat je SIDN-account ineens is geblokkeerd vanwege het misbruiken van de Whois.

Erik H.
03/05/10, 11:21
Bij mijn weten (en zoals ik de communicatie van SIDN interpreteer) is dit gewoon ten STRENGSTE verboden. Ik snap ook niet dat er partijen zijn die dit gewoon openlijk aanbieden...

SF-Jeroen
03/05/10, 11:38
Het gaat maar om een kleine oplage domeinen. Ik ben op de hoogte van het limiet.
Het script moet om de 3 seconden controleren en indien hij status vrij terug geeft dan moet hij deze direct registeren.

Uiteraard moet na de registratie het script stoppen met de controle voor dat domein.

Wat moet dit kosten?

3 seconden kan dus al niet aangezien dat 28.800 requests per dag is en er eerder al werd aangegeven dat je maximaal ca. 3000 mag doen.

Domenico
03/05/10, 14:23
3 seconden kan dus al niet aangezien dat 28.800 requests per dag is en er eerder al werd aangegeven dat je maximaal ca. 3000 mag doen.

Seconden? Dit is milliseconden werk hoor wil je kans maken op een goed domein.

Triloxigen
03/05/10, 14:25
Bij mijn weten (en zoals ik de communicatie van SIDN interpreteer) is dit gewoon ten STRENGSTE verboden. Ik snap ook niet dat er partijen zijn die dit gewoon openlijk aanbieden...

SIDN verbied enkel misbruik van hun whois server :p