PDA

Bekijk Volledige Versie : webbouwer gezocht



Anoniem
26/04/10, 11:35
Goedemorgen,

Voor mij de 1e keer op dit forum en ben dus benieuwd naar eventuele reacties.

Wie zijn wij en wat zoeken wij:

Wij zijn een team van 6 mensen die ondernemend zijn en hierbij de juist denkende webbouwer zoeken. Gezien de projecten die wij hebben en de moeilijkheidsgraad hierin, zoeken we iemand die weet waarover hij/zij praat.

Iemand die ons complete systeem wil beheren op het gebied van alle websites. Veel dient er gebouwd te worden. Over de betaling die wij bereid zijn te doen of tegenover de werkzaamheden te plaatsen, alsvolgt;

Doordat we doorlopende plannen, aanvullingen en aanwijzingen hebben zouden wij het liefst zien, dat we een webbouwer vinden die snel is, liefst regio Groningen woont, maar niet noodzakelijk, want op afstand is goed te werken. Wij denken dat een goede webbouwer of een vindingrijk persoon bij ons goed kan verdienen, we nodigen je dan ook graag uit om te reageren. Betalingen zullen dan ook volgens afspraken in de vorm van een staffel worden betaald.

We kijken erg uit naar de reacties.

Wat hebben wij zoal?

We hebben o.s. een reeks bedrijfsgidsen met briljante ideeen, een datingsite, een goede doelensite en dergelijke.

Interesse?

Neem contact met ons op, liever vandaag dan gisteren.

Vr.gr.

Team PM

®on
26/04/10, 11:45
Verplaatst > Adverteren > Aanbiedingen Gezocht > Ontwikkeling / Dienstverlening-aanbiedingen

Triloxigen
26/04/10, 14:03
Betalingen in de vorm van staffel? Wat moet ik me daar bij voorstellen?