PDA

Bekijk Volledige Versie : [tk] APC Symmetra 50KVA Noodstroom oplossing



dnh2
22/04/10, 22:18
Te koop APC Symmetra 50KVA Noodstroom oplossing. Unit is gekocht medio 2006.

Levering bestaat uit:

- 2 full 19" racks met in totaal 32 accupacks, management interface en nog 1 jaar APC warranty.
- ingebouwde modulaire spannings distributie unit.
- Bypass unit met bijbehorende management interface.

Voor specs, zie: http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SY32K160H%2DPD&total_watts=10000

Foto's op verzoek beschikbaar per PM

Prijs n.o.t.k

mdf
22/04/10, 23:01
Wat is je richtprijs? En is deze setup nog uitbreidbaar/leverbaar nieuw?

dnh2
22/04/10, 23:06
De richtprijs is 16000 euro. Het geheel wordt inderdaad nog nieuw verkocht en valt derhalve nog uit te breiden.

dnh2
26/04/10, 11:48
Over de uiteindelijke verkoopprijs valt uiteraard altijd nog te praten.

Zoiah
26/04/10, 12:23
Wat was de nieuwprijs van deze setup?

dnh2
23/05/10, 14:54
Excuseer de late reactie. De nieuwprijs was toendertijd 105k

dnh2
02/06/10, 13:06
bump.

Zoiah
03/06/10, 21:10
De reden dat ik nog niet weer gereageerd heb omdat ik het een beetje versteld sta van de nieuwprijs (en daaraan gekoppeld, de tweedehands prijs).

Ik wil best geloven dat APC een goed merk is, maar dit is zelfs tweedehands nog duurder dan een nieuwe Borri of Powerware van deze capaciteit.

Enig idee wat dit prijsverschil verklaart?

OneP
03/06/10, 23:48
De reden dat ik nog niet weer gereageerd heb omdat ik het een beetje versteld sta van de nieuwprijs (en daaraan gekoppeld, de tweedehands prijs).

Ik wil best geloven dat APC een goed merk is, maar dit is zelfs tweedehands nog duurder dan een nieuwe Borri of Powerware van deze capaciteit.

Enig idee wat dit prijsverschil verklaart?

Lijkt me een super deal als je een nieuwe 50 kVA Powerware UPS met batteries, bypass kast en management kaart voor 16.000 euro kan kopen

Zoiah
06/06/10, 10:04
Lijkt me een super deal als je een nieuwe 50 kVA Powerware UPS met batteries, bypass kast en management kaart voor 16.000 euro kan kopen

Ook als je uitgaat van listprijs voor een Powerware zit er nog steeds een gigantisch verschil tussen dat en de genoemde nieuwprijs van deze installatie. Daarom vraag ik me af wat ik mis.

dnh2
06/06/10, 11:40
APC blijft helaas duur. Mocht de huidige vraagprijs je niet bevallen, dan doe een tegenbod zou ik zeggen.

Zoiah
06/06/10, 12:35
APC blijft helaas duur. Mocht de huidige vraagprijs je niet bevallen, dan doe een tegenbod zou ik zeggen.

Ik zoek meer iets in de richting van 150-250KVA. Maar met een nieuwprijs van wat jij genoemd hebt, is het waarschijnlijk niet interessant om deze te upgraden.

Ik zou het misschien wel op een andere manier kunnen inzetten, dan zit ik eerder richting de 4000EUR te denken en dat is vast niet acceptabel voor jou.

Wat is de originele en huidige autonome runtime van de setup? En dan niet op basis van berekeningen maar getest. Afhankelijk van de omgeving waarin de setup gedraait heeft zijn batterijen vaak al na 3-5 jaar 'op', dus zouden die ook nog vervangen moeten worden.