PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gezocht] Freelance server beheerder



Anoniem
22/04/10, 21:18
Ik ben op zoek naar een freelance Linux server beheerder die ik op uur basis kan inschakelen zo nu en dan.

stefklep
23/04/10, 10:56
Beste Tijmen, Om wat voor systemen gaat het ? Wat draaien ze vooral ? Games/Webhosting ?

QBell
23/04/10, 11:41
Goede middag,

Ik doe al geruime tijd systeembeheer bij groote en kleine partijen waaronder ook een aantal hosting bedrijven. Voor veel bedrijven doe ik incidenten beheer (waneer er echte shit aan de knikker is gaan ze mij bellen), maar ook systeembeheer op regulieren tijdstippen doe ik.


Mocht je nog iemand zoeken dan kan je mij het beste even een mailtje sturen met wat je voor ogen hebt of wat er gedaan moet worden. Je zal dan van mij een uurtarief krijgen en mijn mobiel nummer.

Erik H.
23/04/10, 11:48
Goedendag,

Het is via ons mogelijk om zowel freelance systeembeheer als SLA systeembeheer (vaste prijs) af te nemen. Graag zouden wij u willen uitnodigen voor een gesprek bij ons op kantoor in Haarlem (we zitten naast het Evoswitch datacenter) om een en ander door te nemen.

U kunt hiervoor contact met mij opnemen via erik@wiseadvise.nl of 075-7112113.
Prijzen zijn afhankelijk van de exacte werkzaamheden en eventuele SLA afspraken.

dreamhost_nl
23/04/10, 12:43
Bij sommmige van deze aanbiedingen vraag ik me af of je dit wel moet laten doen door een naaste concurrent... :unsure:

QBell
23/04/10, 13:02
Bij sommmige van deze aanbiedingen vraag ik me af of je dit wel moet laten doen door een naaste concurrent... :unsure:

Dat is een andere discussie...

Het is inderaad erg krom. Mede daardoor heb ik ook mijn dienstverlening verlegd. Ik concentreer mij helemaal niet meer op webhosting en zit er ook sterk aan te denken dit af te stoten. Ik adverteer er om die reden ook niet (meer) mee.

Tim.Bracquez
23/04/10, 13:10
Goedemiddag,

Indien u nog op zoek bent naar een bedrijf dat freelance het systeembeheer uit uw handen neemt mag u altijd even vrijblijvend contact opnemen met tim@fusa.be of 0032 (0) 26 69 40 76 / 0031 (0) 591 71 40 76 dan bekijken we samen de mogelijkheden, tarieven en voorwaarden (SLA).

Zelf doen wij niet aan standaard shared hosting, wij geven een focus aan fallback locaties en extra dienstverlening voor onze klanten waar er systeembeheer wordt uitgevoerd. (B2B)

Referenties en ervaringen uiteraard op aanvraag.

Wanneer u een partij kiest zorg alvast even voor een goede verstandhouding en afspraken tussen beide partijen. Dit omdat u uw klanten en services in hun handen geeft! Zelfs zoals Erik het voorsteld een bezoekje tot bij het bedrijf kan nooit geen kwaad om alles even door te praten!

met vriendelijke groet,

Tim Bracquez