PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN: nieuwe vestigings lokatie



Mikey
22/04/10, 00:50
In het jaarverslag 2009 staat het volgende beschreven:

Nieuwe huisvesting
Op 24 december 2009 heeft SIDN besloten om een
nieuw te bouwen pand te betrekken op het bedrijventerrein
IJsseloord 2 in Arnhem. De nieuwe huisvesting moet
bijdragen aan een goede werkomgeving, het binden en
behouden van werknemers en het moet communicatie,
samenwerking en transparantie stimuleren. In het ontwerp
en de inrichting zal verder rekening worden gehouden
met goede voorzieningen, flexibiliteit en een hoge
beveiligingsgraad. Zichtbaarheid en een passende uitstraling
zijn gewenst, zodat SIDN zich op deze manier kan
positioneren als een professionele, toonaangevende organisatie.
Als in 2010 met alle betrokken partijen overeenstemming
wordt bereikt, zal SIDN volgens planning in
de tweede helft van 2011 verhuizen.

Triloxigen
22/04/10, 01:15
Ah, de SIDN heeft weer een goed jaar geboekt.

WebXtra
22/04/10, 09:14
Dan zal in de loop van de tijd de kwartaallijkse bijdrage wel weer omhoog gaan omdat de nieuwe huisvesting duurder is dan het oude.

Freezer
22/04/10, 11:25
Heerlijk als je niet je eigen geld hoeft uit te geven.

MediaServe
22/04/10, 11:35
Ik dacht dat ze een beetje zuinig aan moesten doen, aangezien de tarieven verhoogd moesten worden voor het eerst in de geschiedenis. Maar blijkbaar waren de verhogingen helemaal niet nodig en is het geld nu beschikbaar voor een mooi nieuw pand.

Lijkt me heerlijk om geen concurrentie te hebben.

Pinocchi
22/04/10, 12:43
Jongens, jongens, het is toch niet zo dat elke stichting/ organisatie die betaald wordt, geen nieuw pand mag betrekken. Belastingdienst, moeten die altijd maar in verouderde panden blijven zitten terwijl ze eigenlijk niet meer voldoen? Dat geldt toch ook voor jullie zelf. Als het pand niet meer voldoet waar je in zit, dan wil je toch ook naar een ander pand. Klagen je klanten dan ook dat ze dat nergens voor nodig vinden?

Wie zegt bovendien dat het nieuwe pand duurder is dan het huidige, het huidige is behoorlijk verouderd en brengt wellicht veel extra kosten met zich mee qua stookkosten, onderhoud, beveiliging, terwijl het nieuwe pand beter aan de standaarden van deze tijd voldoet zonder dat daar extra verbouwingen voor nodig zijn en dus in beheer gelijk is aan kosten of wellicht lager.

Triloxigen
22/04/10, 12:48
Je gelooft het zelf niet eens :p

Pinocchi
22/04/10, 13:37
Je gelooft het zelf niet eens :p ?????

Ik geef alleen aan dat ik me afvraag waarom een organisatie niet in een nieuw pand mag gaan zitten en er per definitie wordt gezegd dat ze beter hun geld ergens anders in kunnen steken.

dicktump
22/04/10, 14:16
Ik vind het echt nergens op slaan om te zeuren over de prijzen van de SIDN. De prijzen zijn al extreem laag. Lagere deelnemerbijdragen maken het alleen maar toegankelijker om deelnemer te worden. Ik moet er niet aan denken dat mensen bij bijvoorbeeld 10 domeintjes al goedkoper uit zijn.

Dus bij deze gefeliciteerd SIDN en veel succes in het nieuwe pand alvast!

Triloxigen
22/04/10, 14:27
Ik denk dat het de meeste ook niet gaat om de hoogte van de bijdrage, maar wat er tegenover staat wat het probleem vormt.

dreamhost_nl
22/04/10, 14:34
De SIDN heeft voldoende liggende gelden om in een eigen pand te kunnen investeren, dus wat let ze...?

dicktump
22/04/10, 14:40
Ik denk dat het de meeste ook niet gaat om de hoogte van de bijdrage, maar wat er tegenover staat wat het probleem vormt.
Ach de gemiddelde WHT'er kan het echt niet beter. Maar wel lekker blijven zeiken.

Overigens vind ik DRS5 prima werken :) En de laatste tijd is de communicatie richting de deelnemers ook opener, vind ik. Verder zijn ze telefonisch ook altijd prima bereikbaar. Heb ook wel eens kleine minpuntjes qua support meegemaakt bij de SIDN, maar over het algemeen is de support prima.

Triloxigen
22/04/10, 15:22
Ach de gemiddelde WHT'er kan het echt niet beter. Maar wel lekker blijven zeiken.

De gemiddelde WHTer beweert het ook niet beter te kunnen, laat staan goed te doen.

Overigens is het waar inderdaad dat ze genoeg geld in kas hebben, maarja.

ddouma
23/04/10, 00:57
Ach de gemiddelde WHT'er kan het echt niet beter. Maar wel lekker blijven zeiken.

Overigens vind ik DRS5 prima werken :) En de laatste tijd is de communicatie richting de deelnemers ook opener, vind ik. Verder zijn ze telefonisch ook altijd prima bereikbaar. Heb ook wel eens kleine minpuntjes qua support meegemaakt bij de SIDN, maar over het algemeen is de support prima.



EH fout, ik zit als deelnemer cat 2 al sinds invoering van de website met het probleem dat ik niet kan inloggen, sinds die tijd hebben ze niet eens gehaald het probleem om te lossen, de ene medewerker zegt A de andere zegt B, terug bellen na eigen zeggen vergeten ze blijkbaar ook nog eens, dus ik wacht al weken af op een oplossing...

almar
23/04/10, 10:27
Gewoon nog een keer bellen. En dan nog een keer. -;)

xserve
23/04/10, 11:19
Dat is mooi dat ze op IJsseloord 2 komen. Dat scheelt weer de helft van de reistijd.

Aangezien ze het huidige gebouw delen met Tennet, neem ik aan dat ze het gebouw huren en niet hun bezit is. Oude panden zijn meestal niet goedkoper om te huren dan nieuwe gebouwen, dus het is zeker niet vreemd als de vierkante meterprijs hetzelfde blijft. Verder is het business park waar ze nu zitten zeker geen goedkope locatie.

dicktump
23/04/10, 11:47
EH fout, ik zit als deelnemer cat 2 al sinds invoering van de website met het probleem dat ik niet kan inloggen, sinds die tijd hebben ze niet eens gehaald het probleem om te lossen, de ene medewerker zegt A de andere zegt B, terug bellen na eigen zeggen vergeten ze blijkbaar ook nog eens, dus ik wacht al weken af op een oplossing...
Dat jouw ervaring anders is, maakt mijn mening toch niet meteen fout? :D Ik heb er expres overal 'ik vind' bij gezet, omdat ik ook wel weet dat niet elke deelnemer goede ervaringen heeft met de SIDN.

RvdH
23/04/10, 12:27
EH fout, ik zit als deelnemer cat 2 al sinds invoering van de website met het probleem dat ik niet kan inloggen, sinds die tijd hebben ze niet eens gehaald het probleem om te lossen, de ene medewerker zegt A de andere zegt B, terug bellen na eigen zeggen vergeten ze blijkbaar ook nog eens, dus ik wacht al weken af op een oplossing...

Dat jij het laat gebeuren dat je al zo lang niet kan inloggen geeft eerder aan dat het voor jou niet belangrijk genoeg is.

ddouma
23/04/10, 15:15
Eh, als je eens weet hoevaak ik al gebeld heb en gemaild....